• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Invul lijstje
    Rol (18 jarige ,familie of vriend/in )
    Volledige naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Familie
    Extra:


    Invul lijstje ,voor moordenaar (Deze moet je me Pb'en als je de moordenaar wil zijn)
    Volledige naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Familie
    Reden van moorden :
    Extra: (dit kan een kenmerk zijn dat hij/zij telkens achterlaat of gewoon een ander kenmerk)
    Je eerste slachtoffer: (schrijf hier je creatieve eerste moord en misschien pik ik jou wel uit om moordenaar/mol te zijn ;3 )



    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Charitable
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Amas
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan Adams Celebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Nyan
    -Sam Christophe Wilson Seaver
    -Oliver James Langdon Jolene
    -Augustin Guillaume DesmaraisSeaver
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Girl pleas :) (Niet heeel veel van verwachten want ik doe aan redelijk veel RPG's mee. Maar ik doe mijn best! Oke, mag ik gewoon reserveren?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Mag ik een meisje reserveren?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ja tuurlijk ik zet jullie er allebij bij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil een jongen! (en eigenlijk ook wel een meije, maar alleen als er nog een plek vrij is...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Klinkt wel leuk :) Mag ik misschien een meisje reserveren? :)

    Rol: 18 jarige
    Volledige naam: Emily Rhodes
    Innerlijk: Emily is over het algemeen wel een blij meisje, maar ze kan soms heel plots van stemming veranderen. Tegenhouden doet ze niet. Ze is zeker niet bang om zich te uitten. In haar vrije tijd gaat ze graag naar feestjes met haar vrienden. Ook vindt ze het heel fijn om op instrumenten te spelen, om alles om haar heen te vergeten.
    Uiterlijk:


    Familie: Ze is enig kind.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 10:40 ]


    imperfection is beauty

    Rol: 18-jarige
    Volledige naam: Alicia Ellen Newton
    Innerlijk: Alicia is een erg open meisje, dat vaak hyper-actief is, soms tot genoegen, soms tot ergernis van anderen. Naast die hyper-activiteit schuilt er een meisje die erg "teder" is. Ze is dus snel gekwetst, en zal ook niet snel anderen kwetsen. Verder kan Alicia logisch en goed denken, wat in haar voordeel kan spelen, maar ook in haar nadeel.
    Uiterlijk:


    Familie: Alicia heeft 1 oudere zus, Féline
    Extra: /


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal jullie erbij zetten ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een jongen reserveren?

    Rol: 18 Jarige
    Volledige naam: Oliver James Langdon
    Innerlijk: Oliver is een teruggetrokken jonge man met een goed stel hersenen. Oliver is het soort jongen dat vroeger enorm spontaan en sociaal was. Sinds vorige zomer is dit echter veranderd door de dood van zijn kleine zusje. Oliver is op dit moment een wat teruggetrokken en wantrouwende jonge man. Hij geeft zichzelf niet zo snel bloot tenzij hij muziek maakt of schrijft. Nooit zal hij vertellen wat er in zijn hoofd omgaat of wat hij voelt. Hij is getalenteerd en slim maar vreselijk slecht in het uiten van zijn gevoelens en emoties. Hij heeft een slechte band met zijn vader die ooit vreemd gegaan is en nu Oliver zijn liefde terug probeert te winnen met mooie spullen en geld. Hij snapt ook niet dat zijn moeder niet bij zijn vader weg gegaan is, de affaire heeft ruim een jaar geduurd.
    De reden dat Oliver zo emotioneel veranderd is komt door de dood van zijn kleine zusje zoals ik al eerder beschreef. In de zomer vorig jaar waren beide zijn ouders weg en moest Oliver, Alix [zijn zusje] naar een feestje brengen van een vriendinnetje. Terwijl hij door groen reed werd de auto van rechts aangereden door een bestelbusje. Zijn zusje was opslag dood. Tot de dag van vandaag voelt hij zich hier schuldig over, alsof het zijn fout was in plaats van de dronken bestuurder. Hij droomt bijna elke nacht over het ongeluk en word dat totaal in paniek wakker. Zijn moeder wilt dat hij naar een therapeut gaat maar Oliver zelf zit daar totaal niet op te wachten.
    Uiterlijk:



    Familie
    Oliver woont bij zijn ouders thuis. Zijn vader is niet vaak thuis omdat hij een druk bezette advocaat is en voortdurend reist. Zijn moeder echter is er altijd. Ze heeft een kleine bloemen winkel aan het einde van de straat waar Oliver in zijn vrije uren haar helpt. Het is een redelijk gelukkig gezin maar ook erg onwetend. Oliver heeft depressieve en suïcidale gedachtes. Hij houd zich op de achtergrond en probeert zijn moeder gelukkig te houden aangezien hij een bloed hekel heeft aan zijn vader.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 13:31 ]

    Rol (18 jarige ,familie of vriend/in ): 18 jarige
    Volledige naam: Sam Christophe Wilson
    Innerlijk: Sam is een vrij rustige, slimme, vreemde jongen, die soms iets te veel praat en vaak alles uit wil proberen. Hij vindt het moeilijk om zijn mond te houden als hij het ergens niet mee eens is of als hij een andere mening heeft. Wel respecteert hij de mening van andere, meestal dan. Hij is absoluut niet snel agressief of boos, maar hij heeft geen problemen met zichzelf of zijn vrienden verdedigen. Hij probeert altijd vrolijk over te komen en heeft soms problemen met nee zeggen. Hij is niet snel bang en ook niet zo snel onder de indruk. Hij lacht graag en is soms een beetje vreemd, maar wel heel aardig. Hij geeft veel om zijn vrienden en zijn zusje. Hij is niet erg verantwoordelijk en denkt soms niet goed na voordat hij iets zegt, hij denkt iets beter na als hij is doet. Hij heeft weinig problemen en heeft altijd een ‘het komt wel goed’-houding. Deze houding verandert pas als er iets echt goed mis is. Hij is niet heel erg graag alleen en verveeld zich heel erg snel.
    Uiterlijk: (foto graag)



    Familie: Zijn familie bestaat uit zijn zusje van acht, Daisy, zijn vader van 41, Jay en zijn stiefmoeder van 28 jaar, Guinevere. Sam woont sinds twee jaar bij zijn vader en stiefmoeder omdat zijn moeder is omgekomen in een auto-ongeluk. Sam heeft een hele goede band met zijn zusje en vader en had een goede band met zijn moeder. Zijn stiefmoeder Guinevere mag hij absoluut niet, omdat hij er heilig in gelooft dat ze alleen maar bij zijn vader blijft vanwege zijn geld. Sam is niet belachelijk rijk, maar mag niet klagen. De rest van zijn familie woont in england en alleen zijn moeder en stief moeder zijn frans, hij en zijn zusje dus half.
    Extra: Sam is bi. Zijn stiefmoeder was hier alles behalve blij mee, maar dat kan Sam niet veel schelen. Sam is op de hogere school veel gepest vanwege het feit dat hij bi is, maar heeft er nooit over gelogen. Hij een fobie voor kleine ruimtes. Toen hij vijf was heeft hij vastgezeten in een lift en is hij een keer opgesloten in een kast, waardoor hij er nu al helemaal niet meer tegen kan om ook maar in de buurt van een kleine ruimte te zijn.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 16:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: 18 jarige
    Volledige naam: Jill Anderson
    Innerlijk: Ze is erg spontaan en durft veel. Ze is vaak op stap, rookt niet, en drinkt met mate. Ze kan alles krijgen wat ze wil maar het is niet genoeg voor haar. Door shoppen, uitgaan, etc. kan ze proberen om haar bedroefdheid te verbergen. Ze is van jongs af aan zelfstandig geweest want haar ouders waren altijd aan het werk.
    Uiterlijk:


    Familie: Haar opa's en oma's heeft ze nooit erg goed gekend en haar ouders waren altrijd aan het werk. Als haar ouders er waren was het wel gezellig en ze konden goed met elkaar opschieten. Ook is ze veel bij haar neefjes en nichtjes. Ze heeft geen broer(tje(s)) of zus(je(s)) maar houd erg van kindjes.
    Extra: Net voor haar oma overleed vond ze een bedeltje bij haar oma thuis. Haar oma gaf het haar als cadeau. Op het moment dat haar oma overleed heeft ze hem meteen aan een ketting gedaan. Ze heeft nog nooit de ketting afgedaan en heeft beloofd om ooit nog eens op een saxofoon te spelen zoals haar oma vroeger. Binnenkort zou ze haar eerste les krijgen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 16:18 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik denk dat ik wel wil proberen, ben benieuwd hoe dit gaat ^^ mag ik een meisje?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    kan ik een meisje reserveren?
    I like this(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    @Merlex ,kun je Jill ook een achternaam geven aub ;3
    @ de andere ,jullie zitten erbij ^^


    Ik wil eerst even een paar jongens voordat er meisjes bijkomen !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH