• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Invul lijstje
    Rol (18 jarige ,familie of vriend/in )
    Volledige naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Familie
    Extra:


    Invul lijstje ,voor moordenaar (Deze moet je me Pb'en als je de moordenaar wil zijn)
    Volledige naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Familie
    Reden van moorden :
    Extra: (dit kan een kenmerk zijn dat hij/zij telkens achterlaat of gewoon een ander kenmerk)
    Je eerste slachtoffer: (schrijf hier je creatieve eerste moord en misschien pik ik jou wel uit om moordenaar/mol te zijn ;3 )



    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Charitable
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Amas
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan Adams Celebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Nyan
    -Sam Christophe Wilson Seaver
    -Oliver James Langdon Jolene
    -Augustin Guillaume DesmaraisSeaver
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Moeten er nog jongens komen?


    imperfection is beauty

    Rol: 18-jarige jongen
    Volledige naam: Augustin Guillaume Desmarais
    Innerlijk: Augustin zegt niet heel erg vaak iets , blijft liever op de achtergrond, valt niet te veel op en is nogal rustig. Hij skate het liefst of zat gewoon ergens een beetje te zitten. Hij is vrij slim, maar leert en werkt er ook wel hard voor. Hij heeft meestal een vrolijk glimlach en een goed humeur. Hij is niet heel erg spontaan en spreekt dingen liever van tevoren en weet dingen liever van tevoren. Hij kan soms erg droog en bot overkomen, al is dat niet altijd zijn bedoeling. Zijn gevoel voor humor is iets anders dan dat van andere en hij heeft ook een aparte muziek smaak. Hij kan soms wel een beetje druk zijn, maar dat is hij alleen als hij heel erg gestrest is of als hij heel erg boos is. Hij wil altijd aardig zijn tegen iedereen en voelt zich nog wel eens buitengesloten.
    Uiterlijk: (foto graag)


    Familie: De familie van Augustin is vrij groot. Je heb zijn moeder van 39, die niet werkt en dus altijd thuis is. Zijn vader die altijd werkt en dus nooit thuis is. Zijn twee zusjes van veertien, een tweeling. Een broertje van negen en dan heb je nog een broertje van zes. Ze hebben drie honden en zijn vader heeft vissen… Het huis waar ze in wonen is best groot en wordt deels betaald door zijn oma die niet geloofd dat zijn vader hen kan onderhouden.
    Extra: Augustin is een beetje een nerd, altijd al geweest. Hij kan er niet tegen als dingen te dramatisch of te raar worden.



    Trouwens dit doet mij heel erg denken aan de film "A Perfect Getaway"... Ik weet niet waarom


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is er nog een jongen nodig?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ja graag ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    I <3 Augustin :D

    Want hij is kinda Chimene \(^w^)/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik mag Chimene, vooral omdat ze GTST niks vindt^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lol nu voel ik me leuk ^^
    (Aangezien ik dat gedaan heb omdat ik het zelf ook haat. :x )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik vind Augustin ook cool. Vooral om zijn 14 jarige tweelingzusjes...:P

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:34 ]


    imperfection is beauty

    Mag ik een jongen?


    Bowties were never Cooler

    Ik snap dat hele gesprek niet...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Llamarmy schreef:
    Mag ik een jongen?

    Ja tuurlijk ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JJHamblett schreef:
    Is er nog een jongen nodig?

    Dus moet ik een jongen voor je reserveren dan ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik denk dat bijna niemand kan wachten tot we beginnen....


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    ik denk dat bijna niemand kan wachten tot we beginnen....


    Nor do I.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: 18 jarige
    Volledige naam: Benjamin Daniel Quinn
    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht is Benjamin een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naief, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn en heeft een minderwaardigheidscomplex. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn intresse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naive, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Uiterlijk:


    Benjamin is maar 1.70 lang, erg dun en niet echt gespiert. Dat gecombineert met zijn stille persoonlijkheid valt hij maar weinig op en maakt hij niet echt een impact op mensen.
    Familie: Benjamin komt uit normaal Brits gezin. Zijn ouders, samen met zijn 2 zusjes en zijn broer, wonen nogsteeds in Manchester. Hij is in zijn eentje hier naar school gegaan omdat hij een beurs had gekregen. Hij woont hier in een heel klein appartementje met zijn puppy Dylan.


    Extra:
    Benjamin zit nu op een Parijse universiteit, waar hij audio en licht techniek studeert, al kan hij nogsteeds maar heel erg slecht Frans.
    Hij houd van gamen, zeker Assasin's Creed, en hij is er erg goed in. Ook doet hij aan skateboarden en free-runnen.

    [Zo goed?]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 15:54 ]


    Bowties were never Cooler