• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Invul lijstje
    Rol (18 jarige ,familie of vriend/in )
    Volledige naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Familie
    Extra:


    Invul lijstje ,voor moordenaar (Deze moet je me Pb'en als je de moordenaar wil zijn)
    Volledige naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Familie
    Reden van moorden :
    Extra: (dit kan een kenmerk zijn dat hij/zij telkens achterlaat of gewoon een ander kenmerk)
    Je eerste slachtoffer: (schrijf hier je creatieve eerste moord en misschien pik ik jou wel uit om moordenaar/mol te zijn ;3 )



    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Charitable
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Amas
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan Adams Celebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Nyan
    -Sam Christophe Wilson Seaver
    -Oliver James Langdon Jolene
    -Augustin Guillaume DesmaraisSeaver
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol:18 jarige
    Volledige naam: Elliot Michael Dumont
    Innerlijk: Hij kan soms wat verlegen zijn,maar als hij je mag en je goed met hem overeen komt dan bloeit hij wel open en kan hij erg aardig zijn Elliot houd wel van sport en is erg lenig. Hij is bang om zijn gevoelens te uiten ,daarom kropt hij alles op en kan op een bepaalde dag heel stil en moe overkomen.Als hij je vriend is kan hij ook best zorgzaam zijn ,maar ondanks dat hij vaak verlegen is,kan hij ook wel een grote snob zijn zeker wil hij vaak stoer overkomen als hij bij zijn stoere vrienden is. Soms kwets hij zelfs mensen zonder dat hij het echt doorheeft.
    uiterlijk: (foto graag)



    Elliot heeft bruin haar die hij vaak in een kuif zet of gewoon warrig laat.
    Hij heeft blauwe ogen,met een soort van lichte gloed in door zilveren spikkeltjes die in het blauw gemengd zijn ,bij zijn neus heeft hij lichte sproetjes die wat meer uitkomen als het zonnig is. Michael is redelijk gespierd en is zo'n 1m 79 lang.
    Familie: Elliot komt uit een rijke familie en woont ook echt in het hartje van Parijs.
    Zijn ouders zijn bijde zakenmensen en hij ziet ze niet zo vaak ,waardoor de band tussen hem en zijn ouders niet zo goed is. Hij heeft een jongere zus en een tweeling broer ,maar die studeert nu in Engeland.
    Extra: Vroeger ,behoorde hij wel bij het groepje pestkoppen ,later is dat veranderd ,maar zijn grofheid zit er soms nog in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: 18-jarige.
    Volledige naam: Chimène Lily Doorson
    Innerlijk: Chimène is over het algemeen een vrij optimistisch persoon, die haar humor vindt in gebreken van anderen. Ze weet wel dat ze dat soort opmerkingen alleen kan maken als het echte vrienden zijn. Ze is bezig met een creatieve opleiding. Ze heeft een creatieve geest en is altijd wel in voor iets nieuws. Ook is ze erg nauw op sporten, wat ze erg graag doet. Vooral freerunning en hockey zijn haar favoriete bezigheden. Chimène maakt graag een spontane opmerkingen en haat klitterige meiden. Over het algemeen heeft ze niet veel met meisjes, trouwens. Geef haar maar een stel gamende, voetballende freaks. Muziek mag bij haar ook niet ontbreken.
    Uiterlijk:


    Barbara Palvin.
    Chimène heeft lange, donkerblonde haren, waar meestal een slag in zit. Haar ogen zijn helder blauw en zien er onschuldig uit. Ze heeft een lengte van 1,71 en draagt vrijwel nooit hakken. Ze is een skater, en laat dit vooral zien in haar kledingstijl.
    Familie: Veel familie heeft ze niet. Ze heeft haar broertje van 7, en dat is het wel. Natuurlijk heeft ze ouders, maar daarvan is ze op een gegeven moment weggelopen
    Extra: Chimène verafschuwd films en real-life programma's als GTST.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 20:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gewoon even een klein vraagje over iets waar ik waarschijnlijk overheen gelezen heb:
    Mogen we gewoon na een tijdje op welk moment dan ook in een post verwerken wie de denken dat de moordenaar is, of komt er een soort van 'stemronde' elke week, of moeten we dat apart neerzetten onder aan post of wat?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja je mag denken wie de moordenaar zou kunnen zijn Ik zal dan later een praat discussie topic maken en daar mag je dan ook je verdachte op melden als de meerderheid dezelfde persoon verdenken zullen we dan onthullen of het echt zo is of niet


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oke, dankje^^ Dan weet ik dat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: 18-jarige

    Volledige naam: Kaitlin Marlison

    Innerlijk:
    Kaitlin is een lief, zachtaardige meid.
    Het liefst komt ze op voor andere en helpt ze die mensen dan ook.
    Ze zou nooit een vlieg durven kwaad te doen,
    Maar als mensen aan vrienden of familie van haar komen dan kunnen ze beter oppassen.
    Voor de rest is Kaitlin slim en eigenwijs,
    Ze doet lekker wat ze zelf wilt en luistert haast nooit naar andere.

    Uiterlijk: (foto graag)

    http://iloveretouch.deviantart.com/art/Hot-girl-291924252

    Familie:
    Haar familie heeft ze nooit werkelijk gekend,
    Haar ouders waren op jonge leeftijd gescheiden,
    En voor Kaitlin het maar kon weten waren ze verongelukt.
    Haar enige echte familie die ze nog heeft,
    Die heeft ze nooit kunnen leren kennen.

    Extra: Kaitlin zingt en bespeelt graag de gitaar & piano.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 15:34 ]

    Kan ik een meisje reserveren? :3


    We let our battles choose us.

    Nyan schreef:
    @Merlex ,kun je Jill ook een achternaam geven aub ;3
    @ de andere ,jullie zitten erbij ^^


    Ik wil eerst even een paar jongens voordat er meisjes bijkomen !

    (Oh sorry, ik dacht dat ik dat al had gedaan...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Seaver schreef:
    Rol (18 jarige ,familie of vriend/in ): 18 jarige
    Volledige naam: Sam Christophe Wilson
    Innerlijk: Sam is een vrij rustige, slimme, vreemde jongen, die soms iets te veel praat en vaak alles uit wil proberen. Hij vindt het moeilijk om zijn mond te houden als hij het ergens niet mee eens is of als hij een andere mening heeft. Wel respecteert hij de mening van andere, meestal dan. Hij is absoluut niet snel agressief of boos,.......



    Ik zijn naam veranderd...

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 11:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chop schreef:
    Kan ik een meisje reserveren? :3


    Ik wil eerst nog een paar jongens voordat er meer meisjes bijkomen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zou nog wel een jongen willen, maar weet niet of dat mag...


    We've lived in the shadows for far too long.

    tuurlijk mag dat,maar je mag als je ene personage bijv,vermoord is ook niet met je andere personage daar hint mee geven enzo,misschien ook niet stemmen ,omdat je dan al weet wie de moordenaar is ,snap je ? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil echt weten wie de moordenaar wordt ^^

    I'm curious ...

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:21 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ja, oke, dat snap ik^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    W8, even mysterieus doen. Muahahahah! Nee, ik had nog geoefend op mijn lach!


    Gotta get, gotta get out of my head <3