• Ligt het aan mij of duurt dit eeeeeeeuwen? Wanneer ik hem namelijk aanmaak duurt het zeker 5 minuten voor hij het eindelijk doet, en wanneer ik hem dan activeer duurt het weer even lang.
    Ik wil niet zeurend over komen, maar waarom blijft Q crashen? We hebben die nieuwe server inmiddels best wel een tijdje en nog steeds crasht Q om de tien seconden.. En ik weet ook wel dat Rutger er niks aan kan doen, maar toch.. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Waarschijnlijk weer een moment dat de server weer wat trager was. Het komt doordat er heel veel mensen tegelijk heel veel vragen van de site en dit kan de server niet aan. Ik weet er ook niet heel veel van, maar Rutger is er hard aan het werk mee. ^^

    Vooruitgang server
    Algemeen topic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 17:49 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Waarschijnlijk weer een moment dat de server weer wat trager was. Het komt doordat er heel veel mensen tegelijk heel veel vragen van de site en dit kan de server niet aan. Ik weet er ook niet heel veel van, maar Rutger is er hard aan het werk mee. ^^

    Vooruitgang server
    Algemeen topic


    Maar 't is niet eenmalig, het is echt elke keer.. Vandaar dat ik even wilde weten of het aan mijn Macbook ligt - wat me stug lijkt, maar goed - of aan Q.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Maar 't is niet eenmalig, het is echt elke keer.. Vandaar dat ik even wilde weten of het aan mijn Macbook ligt - wat me stug lijkt, maar goed - of aan Q.

    Heb je het alleen vandaag of ook andere dagen? Vandaag heb ik ook al een paar keer gehad dat de site enorm traag laadde, dus ik gok dat dat ook aan de server ligt. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Heb je het alleen vandaag of ook andere dagen? Vandaag heb ik ook al een paar keer gehad dat de site enorm traag laadde, dus ik gok dat dat ook aan de server ligt. :')


    De afgelopen week is het echt traag als een gek, maar goed. Beetje balen dat het nog steeds niet lekker loopt die nieuwe server.


    To infinity and beyond •