• Ja, ik verveelde me en ben toen bezig geweest met voor het eerst (Ja voor het eerst!!) covers proberen in elkaar te flansen :Y) Met een site waar ik ook nog nooit eerder mee gewerkt heb dus ga het niet extreem afkraken want zoals ik al zei, is het de eerste keer en ben ik er nog lang niet achter wat ik nog meer kan doen.
    Stiekem ben ik zelf wel een beetje trots hahaha!
    Ik wou het even melden omdat ik niks beters te doen heb, so don't judge me :')
    Deze covers heb ik gemaakt voor mijn eigen story's dus gelieve niet stelen!!
    Als je ze echt mooi vind dat kan je mij vragen om een cover voor jou te maken
    (krul)







    So, what do you think? ^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 17:21 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dankzij mij, haha!
    Sorry, dat moest even.
    Voor je eerste keer op PicMonkey is het zeer goed geslaagd. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    Dankzij mij, haha!
    Sorry, dat moest even.
    Voor je eerste keer op PicMonkey is het zeer goed geslaagd. :Y)

    Ohgosh! sorry hahahah
    Credits to Papillon dat ik voor het eerst een cover heb proberen te maken :Y)!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 0:17 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb nog eentje in elkaar geprutst :') Alleen heb er gewoon random tekst in geplakt hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Zeer goed,
    Als je het echt zelf wil doen zou ik Photoshop gebruiken.
    Daar leer je heel veel van. Maar kijkend naar het resultaat zie je weinig verschil. :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tukkosopher schreef:
    Zeer goed,
    Als je het echt zelf wil doen zou ik Photoshop gebruiken.
    Daar leer je heel veel van. Maar kijkend naar het resultaat zie je weinig verschil. :P

    Aw, thanks ^^
    Ja maar dat kost zeker geld als je echt een goede wilt? :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Neuh :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kan het altijd illegaal downloaden, al heb ik het zelf niet. (wbw)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    Je kan het altijd illegaal downloaden, al heb ik het zelf niet. (wbw)

    Whaha, denk niet dat ik dat ga doen :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Eh, het is redelijk voor de eerste keer, maar ik vind de tekst er niet echt bij passen (en dan bedoel ik de stijl ervan). En naar mijn mening is hij een beetje te druk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Eh, het is redelijk voor de eerste keer, maar ik vind de tekst er niet echt bij passen (en dan bedoel ik de stijl ervan). En naar mijn mening is hij een beetje te druk.

    Ja klopt, echt druk is het wel haha. Maar dat komt ik was zo benieuwd hoe het ging dat ik er van alles ingekwakt heb ;p


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Ja klopt, echt druk is het wel haha. Maar dat komt ik was zo benieuwd hoe het ging dat ik er van alles ingekwakt heb ;p

    Lol, nou ja, het is gewoon vooral oefenen hè in het begin. Maar hoe vaker je het probeert, hoe beter het word.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Lol, nou ja, het is gewoon vooral oefenen hè in het begin. Maar hoe vaker je het probeert, hoe beter het word.


    Ik doe m'n best ghehehe ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Aw, thanks ^^
    Ja maar dat kost zeker geld als je echt een goede wilt? :Y)


    Als je echt iets wil is alles gratis :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tukkosopher schreef:
    (...)

    Als je echt iets wil is alles gratis :P

    Hahah, ja dat zal :Y) En dan nog de juiste programma vinden.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Het is zeker niet slecht voor de eerste keer, maar zelf zou ik nooit met zo'n bloedvlekken of random rozen werken. Maar dat is mijn mening. Mijn eerste covers waren stukken minder goed!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried