• Er waren geruchten dat IOS7 vandaag 'uit' zou komen, maar ik denk dat dat loos alarm was. Al komt hij wel binnenkort uit.

    Anyways, als je op de Apple site kijkt kun je er eigenlijk niet omheen, de nieuwe IOS (besturingssysteem Apple). IOS7, als je dat nog niet gezien had!
    Nu ben ik benieuwd naar jullie mening erover. Vinden jullie het nieuwe mooier of toch het huidige besturingssysteem?

    Ik heb zelf een iPhone 5 en persoonlijk vind ik het er een stuk beter uitzien. Strakker, moderner en professioneler. Ook is het overzichtelijker. Al zal het wel wennen zijn denk ik.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:10 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind het er, los van iOS6, wel mooi uit zien. Ik denk dat Apple steeds meer kijkt naar de andere smartphones, maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Want het was eerst zo enorm anders en als de verschillen steeds kleiner worden, wordt het ook makkelijker in gebruik. Geldt dus ook voor andere smartphones.
    Ik wil eigenlijk nog geen iOS7, want ik heb nog steeds de 3GS en dan wordt hij al helemaal traag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het enigste Apple product wat ik heb is een iPod touch 1e generatie, en sinds ik niet verder kom dan de iOS4 die ik er op heb, kan ik er niks over zeggen.
    Persoonlijk vind ik Android ook beter omdat ik Apple met zijn iOS eigenlijk maar een stelletje afzetters vind.
    Afijn, omdat ik geen topic over dat onderwerp is, zo te zien op de foto's: vind ik het wel netjes uitzien!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:01 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Dorian schreef:
    Het enigste Apple product wat ik heb is een iPod touch 1e generatie, en sinds ik niet verder kom dan de iOS4 die ik er op heb, kan ik er niks over zeggen.
    Persoonlijk vind ik Android ook beter omdat ik Apple met zijn iOS eigenlijk maar een stelletje afzetters vind.
    Afijn, omdat ik geen topic over dat onderwerp is, zo te zien op de foto's: vind ik het wel netjes uitzien!


    Dat probleem had ik ook met m'n iPod touch 2e generatie. Na IOS5 kapte die ermee..


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Dat probleem had ik ook met m'n iPod touch 2e generatie. Na IOS5 kapte die ermee..


    Klopt, best lullig, dan word je eigenlijk gedwongen om een moderne iPod te kopen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind 'm zó mooi! Hij werkt echt heel fijn, vriendin van me heeft 'm al. Ik kan niet wachten tot ik 'm zelf heb! :Y)

    Dorian schreef:
    (...)

    Klopt, best lullig, dan word je eigenlijk gedwongen om een moderne iPod te kopen.


    Zo werkt Apple inderdaad.


    To infinity and beyond •

    Stuk mooier. Zelf heb ik een iphone 5 en ik weet nog dat mijn moeder zeikte over IOS :') Omdat het er zo onprofessioneel uitzag -.-'' Nou ja ik weet zeker 1 iemand die blij zal zijn :') et ziet er wel heel goed uit moet ik toe geven.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:10 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ziet er leuk uit!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    18 september komt hij uit. kan niet wachten.
    ik ken redelijk wat mensen die hem al hebben en het ziet er echt prachtig uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik lees op een liveblog van Nu.nl dat er nog wordt gewerkt aan iOS7...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ik vind het er, los van iOS6, wel mooi uit zien. Ik denk dat Apple steeds meer kijkt naar de andere smartphones, maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Want het was eerst zo enorm anders en als de verschillen steeds kleiner worden, wordt het ook makkelijker in gebruik. Geldt dus ook voor andere smartphones.
    Ik wil eigenlijk nog geen iOS7, want ik heb nog steeds de 3GS en dan wordt hij al helemaal traag.


    -