• Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd naar een land met knappe jongens.
    Dus in welk land heb je de mooiste jongens volgens jullie?

    Ik vind persoonlijk de jongens uit Engeland, Australie en centraal Azie knap!


    And you?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:49 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Unorthodox schreef:
    ENGELAND.


    ' Nyctophilia '

    Britse en Italiaanse ;D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik val op roodharigen, die vind je op niet zo veel plekken ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Engeland en Italië


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Unorthodox schreef:
    ENGELAND.


    + Zwitserland c:


    Inspiration can hit you any time

    Australië :3


    Caution first, always.

    Cymry schreef:
    Ik val op roodharigen, die vind je op niet zo veel plekken ;)
    Ehm, right.. Val je ook op Percy Weasley? 'k Moet je waarschuwen.. HE'S MINE.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb een zwak voor Britten. dus Engeland. Maar eigenlijk gewoon blanke jongens dus overal wel een beetje (:


    Believe in yourself.

    Noorse en Zweedse hmm? Daar ben ik dan wel eens benieuwd naar, who can show me :}


    ' Nyctophilia '

    In mijn studieprogramma zitten echt alleen maar Duitse jongens en die zijn, op een paar uitzonderingen na, allemaal superknap. Daarom zeg ik nu Duitsland.

    (En eigenlijk heb ik geen idee)


    I am an idiot, I move.

    Cas schreef:
    Ik vind Engelsen vaak echt heel lelijk haha. Je hebt altijd uitzondering, maar die heb je in elk land wel. Verder vind ik schoonheid vaak niet echt landgebonden. Ik kan ze van overal knap vinden.


    Dit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In elk land kun je wel knappe jongens vinden, dus ik kan niet echt een land zeggen. :') Op dit moment ben ik al tevreden met een bepaalde Belg. -wbw-


    Take me to wonderland

    Ik zie overal leuke jongens, waar ik ook kom. Leuke jongens die allemaal onbereikbaar zijn. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik val echt op spaanse jongens! Zo mooi zo'n gebruinde huid en dan dat donkere haar en donkere ogen!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Denk niet dat je een heel land kan generaliseren op knapheid, lol.


    ars moriendi