• Second love

    Heb jij dat ook wel eens, dat je denkt aan vreemdgaan?
    Je betrapt jezelf erop dat je soms voor je uit zit te staren en denkt: 'wat is mijn leven een sleur geworden'. Je wilt geen grote veranderingen in je leven, maar je bent wel toe aan iets anders, iets nieuws, iets voor jou alleen.

    www.secondlove.nl


    Second love is een site waar mensen zich kunnen aanmelden, om zo contact te leggen met iemand om mee vreemd te gaan. De site presenteert dit als iets heel normaals en natuurlijks.
    Nou kan het zijn dat ik uit een of ander middeleeuws tijdperk stam waarin vreemdgaan een halsmisdaad was en dat ik niets begrijp van deze tijd, maar ik vind dit dus echt raar.
    Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Moet dit kunnen en hoort het bij deze tijd of is het inderdaad heel raar?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Second love is een site waar mensen zich kunnen aanmelden, om zo contact te leggen met iemand om mee vreemd te gaan. De site presenteert dit als iets heel normaals en natuurlijks.
    Nou kan het zijn dat ik uit een of ander middeleeuws tijdperk stam waarin vreemdgaan een halsmisdaad was en dat ik niets begrijp van deze tijd, maar ik vind dit dus echt raar.
    Ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Moet dit kunnen en hoort het bij deze tijd of is het inderdaad heel raar?


    Wat. de. fuck.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het ook een beetje raar eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik dacht even dat het een grap was, maar aan de andere kant schrik ik er nu ook weer niet zo erg van. Niet dat ik het daardoor minder vreemd vind, maar ik vind de maatschappij ook al vreemd. :')

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 19:55 ]


    Take me to wonderland

    Ik kan er gewoon eigenlijk geen juiste woorden voor vinden. Ik vind het messed up respectloos.


    26 - 02 - '16

    Persoonlijk vind ik het echt belachelijk dat dit soort reclames gewoon op tv mogen komen. Maar goed, als mensen het graag willen en hun eigen partner willen kwetsen, doe je best :W


    To infinity and beyond •

    Ik dacht dat het een grap was maar het verbaast me niks dat dit serieus is. Mensen gaan toch steeds extremer en steeds meer wordt normaal. Maar toch zou ik het heel raar vinden.


    Chaos is a ladder.

    Ze moedigen aan om vreemd te gaan, natuurlijk is dit niet raar :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eh o.O Horen mensen vreemdgaan niet tegen te gaan, in plaats van aan te moedigen?


    Ex astris, sciencia

    Itami schreef:
    Ik dacht even dat het een grap was, maar aan de andere kant schrik ik er nu ook weer niet zo erg van. Niet dat ik het daardoor minder vreemd vind, maar ik vind de maatschappij ook al vreemd. :')


    Yupyup, Nederland is gewoon raar


    --

    Waardeloos.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hahhaha, is dit serieus?
    :'D Omg!

    Oke, ik vind dat als je een relatie hebt met iemand, dat je dan helemaal voor hem/haar moet gaan. En als je begint te denken aan anderen, dan is je relatie eigenlijk al gedoemd te mislukken. Zo zie ik het. Ik bedoel, er zijn zat knappe mensen om naar te kijken, maar als je al gaat denken aan een relatie of aan dingen met zo'n persoon ipv je partner, dan is er iets mis in je relatie, vind ik. Nee, vreemdgaan kan niet in mijn ogen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat, is hier iets raars aan? Lijkt mij compleet normaal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Wat, is hier iets raars aan? Lijkt mij compleet normaal.


    Dit dus. Ik ga vanavond naar een club om een vriendin te zoeken zodat ik ook op deze volkomen normale site kan gaan zitten, en vreemd kan gaan samen met andere coole mensjes terwijl mijn nieuwe vriendin thuis de afwas doet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jeps, dat bestaat en blijkbaar zijn we in de tijd gekomen waarin de oude normen genoeg vervaagd zijn om dat acceptabel te maken... :(


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ze zijn wel eerlijk..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'