• Het gaat over het magische land Nimmernimmer waar zich twee hoven vestigen. Het Hof van het Licht, Arcade, en het Hof van het Duister, Tir Na Nog of beter gezegd het Zomerhof en het Winterhof. Ze lijken hard op elkaar, maar verschillen toch even hard aan de binnenkant. Het Hof van Het licht word geregeerd door de afstandelijke en machtige Koning Oberon en door de bloedmooie, koelbloedige en machtige Koning Titania met hun roodharige, grappige, probleemzoekende en betrouwbare Hofnar Robin Goodfellow of beter gezegd Puck. Het Hof van het Duister word geregeerd door de bloedmooie en ijskoude Koningin Mab en haar drie zoons. De broers lijken hard op elkaar van uiterlijk met hun zwarte haren van hun moeder, maar innerlijk zijn ze anders. De oudste is Sage, de wijze, trouw aan zijn koningin en vriendelijke met zijn trouwe grote wolf. Dan heb je Raven de onbetrouwbare, vol van zichzelf en weet hoe hij elk meisje rond zijn vinger draait. Ash is de laatste zoon, hij is mysterieus, afstandelijk en ijskoud door het verlies van zijn geliefde Ariella waar hij nooit is over geraakt. Er heerst een grote rivaliteit tussen Ash en Raven. In het Zomerhof dragen ze nog steeds middeleeuwse kleren en luisteren ze liever naar rustige of klassieke muziek. Het Winterhof daar en tegen draagt de kleren van de hedendaagse tijd van de aarde en luister graag naar duistere of harde muziek. Elk hof weet hoe ze een feestje moeten geven op hun manier, daarbij dansen de fae goed en zijn er geen uitzonderingen. Het Zomerhof en het Winterhof leven in een soort van vrede, maar toch maken ze altijd ruzie over iets waardoor ze snel weer oorlog voeren. Ze haten elkaar echt. Elysium word dit jaar gevierd in het Zomerhof dus het Winterhof moet zijn nette en schonen kleren aantrekken. Het Zomerhof heeft echter één geheim. Koning Oberon en Koningin Titania hebben een dochter samen die ze voor haar veiligheid naar de mensenwereld hebben gestuurd. Ze weet niks over het bestaan van de fea en ze is ondertussen al 16 jaar oud bijna 17. Ze word beschermd door Puck die haar beste vriend is geworden. Wanneer ze eindelijk achter de waarheid komt en samen terugkeren naar Nimmernimmer zorgt het voor wat opstand door heel het rijk. Wanneer Elysium begint gebeurt er echter iets rampzalig. Een prins van het Hof van het Duister word verliefd op de dochter van Oberon en Titania. Iedereen weet dat het verboden is om verliefd te worden op iemand van het ander Hof. Je wordt vermoord of je wordt verbannen uit Nimmernimmer naar de mensenwereld en je kan nooit meer terug keren eenmaal verbannen. Dus zou erop nieuw oorlog worden of leggen ze eindelijk hun strijdbijlen neer voor een tijd om samen te vechten tegen het nieuwe gevaar en de uitsterving van Nimmernimmer door de beperking van fantasie in de mensenwereld?


    Een fae kan geen metaal of ijzer aanraken, want het brand en lijkt het effect te hebben als een zuur op een mensenhuid. In de ergste gevallen ga je dood aan je verwondingen. Ze vechten met glazen of ijs zwaarden.
    Als fae mag je nooit je echte naam vertellen tegen iemand of ze gebruiken het tegen je en doen zich voor als je. Fae houden zich altijd aan hun beloftes die ze gemaakt hebben aan iemand. Als je nu beloofd hebt nooit meer magie te gebruiken dan gebruik je ook nooit meer magie. Dus let op je woorden als je een belofte of deal maakt met iemand. Fae zijn heel eerlijke wezens.
    Fae kunnen verschillende wezens zijn. Het kunnen feeën, elven, trollen, ogers, dryaden, goblins, phoeka’s, roodkappen, boemannen,... zijn.
    De feeën uit het Hof van het Duister hebben krachten die elke fee hebben, maar ook krachten van de winter zoals dat je bijvoorbeeld een sneeuwbui kunt maken. Hetzelfde geld voor de feeën van het Hof van het Licht maar in de plaats van de winterkrachten hebben ze de krachten van de zomer. Hun krachten worden minder sterk als ze op een ander Hof zijn dan die van hun waardoor het je kan uitputten.
    Er is niemand sterker dan degene die er al van het begin der tijden zijn zoals Oberon, Titania, Mab en Puck. Ook niet dan het nageslacht van de koning en koningen. Het betekend niet dat je hun niet kunt verslaan, maar niemand wil degene verslaan die over hun Hof heerst.
    Bij het Hof van het Duister heb je speciale ridders van Raven die de Doornwachters noemen. Ze dragen een wapenuitrusting van zwart leer met doornige takken op de schouders en over hun zwaard groeien lange doorns. Als ze dood gaan of beter gezegd vermoord worden veranderen ze in een doornstruik.
    Als mens word je vreselijk behandeld in Nimmernimmer. In het Winterhof word je in een ijsstandbeeld veranderd als Koningin Mab je beu is. Het ergste eraan is dat je blijft leven en alles kan zien wat er rond je gebeurt, maar jezelf niet kunt ademen of bewegen. In het Zomerhof word je gebruikt als speeltje van Koningin Titania. Als je haar niet meer entertaint veranderd ze je in een dier en word je opgejaagd door de jachthonden van het Zomerhof. Dus aan beide kanten is het niet goed om een mens te zijn.


    Regels:
    ~Minimaal 5 regels schrijven. Als het moeilijk gaat of je hebt nog nooit mee gedaan aan een RPG of nog niet zo ervaren tip: voeg dan dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~Je hoeft geen ervaring te hebben met RPGen om hier aan mee te doen.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - - ||
    ~Er mag best liefde tussen fae die zelf verzonnen zijn niet alleen tussen de bestaande fae zelf.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Er mag 16+ in voor komen. Daar bedoel ik mee; seks, vulgair taalgebruik,…
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve ShatterMe.
    ~Gebasseerd op de boekenreeks Iron Fey van Julie Kagawa. Je hoeft het niet gelezen te hebben om mee te doen. De personages moeten niet gelijk zijn aan het boek, maar sommige dingen moeten wel behouden worden zoals sommige karakter trekjes die in de inleiding staan.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Rollen:
    Het Hof van het Licht:
    -Koning Oberon: Lange zilvere haren die vallen tot aan zijn middel, groene ogen en draagt een kroon van een gewei op zijn hoofd.
    -Koningin Titania: |Atropa Belladonna| PlagueRat
    -Puck akka Robin Goodfellow: Stekelig rood haar en felle groene ogen.
    -Dochter van koning en koningin: Lilith Adams~~ShatterMe
    Wacht (mag een vrouw bij zitten liefst niet als hoofd van de wacht) :
    -Hoofd van de wacht;
    -
    -
    Fae die in en rond het kasteel wonen (Edelen, bediendes of gewone fae die beschermd worden door hun rijk, kan alle soorten van Fae zijn): (min 1 jongen)
    -May |May-Belle Wright|~~xAnneS
    -Beryll |Beraiden Yrell Landon|~~xAnneS
    -

    Het Hof van het Duister:
    -Koningin Mab: Lang bijna blauwkleurig zwart haar en zwarte ogen.
    -Prins Sage: Zwart haar tot aan zijn taile, ijsgroene ogen, oudste zoon.
    -Prins Raven of Rowan: Stekelig zwart haar, ijsblauwe ogen, middelste zoon.
    -Prins Ash |Ashallyn Darkmyr Tallyn|~~Jenniferd95
    Doornwachters van Raven/Rowan (telt hetzelfde zoals in de gewone wacht):
    -Hoofd doornwachter:
    -
    -
    Fae die in en rond het kasteel wonen: (min 1 jongen)
    -Murrin |Murtagh Odhran Ronan|~~Theodora -> Kelpie
    -Aride |Arienh Idelisa Kennocha|~~Eavan
    -Gereserveerd ~~lilangel
    Fae die in het Wyldwoud wonen (zijn bijvoorbeeld Cait Sith, Dryaden, goblins,.. zijn meestal onpartijdig maar kunnen toch een kant kiezen als het moet.)
    -Grimmalkin~ Jenniferd95 -> Cait Sith
    -
    -


    We beginnen dat iedereen zich klaar maakt voor Elysium. Het Winterhof vertrekt naar Zomer en de zomerfae maken alles klaar voor het feest. Lillith kan elk moment aan komen aan het Hof. Je kiest maar wat je persoontje doet. Al hangt ze versieringen op of zoekt ze naar een mooie jurk. Het maakt niet uit. Gebruik je fantasie maar! (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [mijn topics]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    [Mine too. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik post morgen mijn stukje, want ik heb het momenteel druk met school.;(]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Lilith Adams

    Ik ging geïrriteerd met mijn hand door mijn haar. Robin sleurt me een land vol met fantasie wezens in die me proberen te vermoorden. Ik had al een paar moordlustige kobolts en roodkappen tegen gekomen. Niet dat ze me iets hebben aangedaan omdat ik Robin/Puck bij mij had. Hij was de trouw hofnar van 'mijn vader' koning Oberon en was één van de oudste fae's die er zijn. Niet dat ik dat geloofde, ondanks hier wel terecht was gekomen. Ik vroeg me af waarom ik eigenlijk was meegekomen. Misschien had ik zijn charmes niet kunnen weerstaan en de neiging om altijd in de problemen te geraken. Of misschien was ik gewoon dom.
    Het was wel mooi hier in het Wyldwoud, maar na paar dagen stappen met een rothumeur kon ik niet meer tegen al dat groen. Puck zei dat ik blij moest zijn dat ik aan deze kant van het woud was aangekomen, want aan de kant van Tir Na Nog was vreselijk koud. Een Zomerfae zou in een diepe slaap kunnen vallen door de kou en niet meer wakker worden. Het zal wel ik geloofde er niet in tot ik het met eigen ogen zou zien!
    "Zijn we er nu nog steeds niet?! Je zegt nu al 3 dagen dat we er bijna zijn, maar ik zie nog steeds geen kasteel. Ik zie alleen maar bomen van dit klote bos!" Ik was echt stilaan mijn geduld aan het verliezen en dat wist hij goed genoeg. Hij vond het zelf zeer amusant, ik zag het aan zijn gezicht.
    "Voor te zien heb je toch wel een beetje temperament van onze Koningin Titania," zei hij terwijl hij me een stoot geeft met zijn elleboog. "Ik beloof het je, als we nu door stappen zijn we er zeker tegen dat de zon ondergaat."
    Koppig bleef ik staan. "Ik ben moe, ik heb al geen drie dagen proper kleren aangedaan en zou wel eens een douche kunnen gebruiken! Waarom mag ik gewoon niet naar dat meer gaan om rap wat water in mijn gezicht te doen. Dan zou ik me misschien een beetje beter voelen." mokte ik terwijl Puck mijn elleboog vast pakt en verder trekt.
    "Omdat er Kelipie's in het water zitten voor de zoveelste keer! Loop gewoon door en we zijn bijna het bos uit," ik was tevreden dat hij het ook niet meer zo leuk vond, dus gaf ik op en probeerde niet te denken aan de pijnlijke blaren die op mijn voeten zaten terwijl ik verder loop.

    [Ik rap een stukje gemaakt op school, dus sorry als et op niks trekt.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Murrin

    Mopperend loop ik door het woud. Nou moet ik verdomme nog een outfit bijeen rapen. Ik snap niet wat er zo leuk is aan kleren dragen. Ik wil de wind op mijn huid kunnen voelen, verwarmd worden door de zon en het water voelen als het regent. Het is dat Mab het me geboden heeft, anders zou ik het zomerhof eens laten zien hoe je gekleed hoort te gaan; zo weinig mogelijk.
    Het duurt niet lang voor ik het kasteel bereik. Met pijn in het hart loop ik mijn fontein voorbij. Ik heb helemaal geen zin om erheen te gaan. Liefst van al zou ik nu op zoek gaan naar een haven, en onschuldige schippers lokken. Misschien een maagd, ja dat is lang geleden. Maar Mab doet me wat als ik er niet ben. En dat is geen prettig vooruitzicht. Ik ken niet veel Fae die harder zijn dan haar. Ik mag dan wel op een goed blaadje staan bij haar, ergens niet heen gaan waar ik moet zijn zou zelfs mij in de problemen brengen. Ik ril even bij de gedachte, maar al snel verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Lang leve de Koningin.
    Slenterend baan ik me een weg door de vele gangen, naar de kamer die voor mij bestemd is. Wanneer ik de deur open word ik verwelkomd door stofnetten. Hoe lang is het ook alweer geleden dat ik hier nog was? Ik heb er geen flauw idee van. Ik blaas de spinnenwebben weg en loop naar de kleerkast die een paar "nette" pakken bevat. Ik wil de deur openen maar deze geeft geen kik. Met een schreeuw van furie trek ik harder om vervolgens een beetje verbaasd te kijken naar de deur die ik nu in mijn hand heb. Oeps. Ik zet het ding naast de kast en laat mijn blik over de kleren gaan. Waarom zou ik ook een pak aandoen? Ze mogen al blij zijn dat ik kleren draag! Met een grijns op mijn gezicht neem ik een jeansbroek en een hemd. Ik doe ze beiden aan, maar laat het hemd open handen. Vervolgens loop ik naar de spiegel, waar ik mijn dreads samen bind. Nou, beter dan dit wil ik niet, dus ik ben klaar. Op naar Elysium.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    II Aride II Arienh Idelisa Kennocha II

    Zacht neuriend haal ik een kam door mijn haren heen, terwijl ik naar de grote kast loop die gevuld is met mijn kleren. Hoewel ik er ergens gedeeltelijk tegen op zag om naar het zomerhof te gaan, keek ik wel uit naar het Elysium zelf. Ik vond het alleen vreselijk om aanwezig te moeten zijn tussen die wandelende bloemstelen. Het scheelde dat ik de rest wel leuk vond, en ongezien een zomerfae stangen kon ook nog weleens een pretje zijn.
    Een lichte snuif verliet mijn lippen nadat ik de kam met een kletter op een klein tafeltje liet vallen. In gedachten hoorde ik Mabs strenge woorden al; dit was een dag waarin winter en zomer zonder enig meningsverschil langs elkaar feest vierde.
    Zacht bijtend op mijn onderlip, inmiddels gestopt met mijn geneurie, wierp ik een zoekende blik in de kast. ´Hm,´ humde ik, nadat er een groene jurk uit viste, en vervolgens mijn neus licht optrekte. Netjes hing ik de jurk weer terug, en na nog een paar verschillende in handen te hebben gehad, koos ik uiteindelijk voor een donker blauwe jurk.
    Zodra ik mezelf in de jurk had gehesen begon ik zorgvuldig mijn haren op te steken. Hier en daar liet ik een dunne krul los hangen om te zorgen dat het niet een compleet strakke en nette bedoeling werd. Ik haatte strak en netjes, het mocht best wat een tikkeltje wilder. Of beter gezegd uitdagender. Een triomfantelijke glimlach verscheen op mijn lippen terwijl ik de gebruikte spullen weer zorgvuldig opruimde, en vervolgens mijn dunne zwarte mantel omdeed waarna ik naar buiten liep. Daar sloot ik even mijn ogen, snoof de koude vertrouwde winterlucht op en richtte mijn blik vervolgens voor me uit. Ik was er klaar voor, tijd om naar het Elysium te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Grimalkin

    Ik lig rustig te slapen op een tak van een boom in de zon toen ik een irritante meisjesstem hoorde. Chagrijnig opende ik mijn ogen en keek naar beneden. Ik zag een bruinharig meisje met rode strepen in haar haar. Onopvallend volg ik het gesprek.
    "Zijn we er nu nog steeds niet?! Je zegt nu al 3 dagen dat we er bijna zijn, maar ik zie nog steeds geen kasteel. Ik zie alleen maar bomen van dit klote bos!" Hoorde ik een geïrriteerde meisjes stem zeggen.
    "Voor te zien heb je toch wel een beetje temperament van onze Koningin Titania. Ik beloof het je, als we nu door stappen zijn we er zeker tegen dat de zon ondergaat," zei een bekende mannenstem. Robin Goodfellow. Wat deed hij hier? Moest hij niet op de welp van Oberon en Titania passen in de mensenwereld?
    "Ik ben moe, ik heb al geen drie dagen proper kleren aangedaan en zou wel eens een douche kunnen gebruiken! Waarom mag ik gewoon niet naar dat meer gaan om rap wat water in mijn gezicht te doen. Dan zou ik me misschien een beetje beter voelen." mokte het meisje verder.
    "Omdat er Kelipie's in het water zitten voor de zoveelste keer! Loop gewoon door en we zijn bijna het bos uit," zei Robin die zijn geduld lijkt te verliezen.
    Ik sprong van mijn tak naar beneden recht voor het meisje haar ogen en zei: "Kunnen jullie wat stiller praten? Ik probeer een schoonheidsdutje te doen." Dan draai ik me om naar Robin. "Dag Robin Goodfellow, al in geen tijden meer gezien," zei ik sarcastisch. "Moet jij niet op de zomerwelp passen in de mensenwereld? Waarom stinkt ze naar mens?". Ik trok mijn neus op.

    Ash

    Met tegenzin deed ik de nette kleren aan die van me verwacht waren. Ik had een zwarte jeans aan met een wit hemd en een zwarte vest erover aan. Mijn haar had ik gekamd en in een staart gedaan zodat ik wat fatsoenlijk overkwam. Tegen de tijd dat ik in Arcade was, had ik waarschijnlijk geen staart meer en was mijn haar terug los. Niet dat ik dat erg vond. Als ik nu niet een prins was van Tir Na Nog dan kon ik rustig hier blijven of gaan jagen, maar het lot had iets tegen me. Een zucht verlaat mijn lippen voor ik het kasteel achter me laat. Onderweg naar de koninklijke koets kom ik Aride tegen. Ze zag er niet mis uit met haar donkerblauwe jurk. Ik versnel mijn pas om naast haar te kunnen lopen. Ik voelde me eenzaam en dus wou ik voor een lange tijd in mijn leven met iemand praten.
    "Hallo, Aride. Je ziet er prachtig uit in die jurk. Is het een nieuwe?" vraag ik met een ondeugende glimlach.
    Ik wist dat Aride één van de edele fae was die mee moest naar het Elysium. Waarschijnlijk had ze er evenveel zin in als ik. Terwijl ik wacht op haar antwoord kijk ik rond me.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 12:04 ]

    Lillith Adems

    Opeens viel er een grijzachtige pluisbal uit de lucht recht voor mijn neus. Ik verschoot zo hard dat ik een geschrokken gil over mijn lippen liet komen. Het was een grote grijze kat met blauwe strepen. Ik had even het gevoel dat ik in Wonderland was, want hij deed me denken aan de 'cheshire cat' van Alice. Ik had me vast gepakt aan Pucks arm en stond een beetje achter hem zodat zijn lichaam mijn beschermde. Het duurde even voordat ik door had dat de kat ook kon praten. Met open mond luisterde ik naar wat hij zei.
    "Kunnen jullie wat stiller praten? Ik probeer een schoonheidsdutje te doen. Dag Robin Goodfellow, al in geen tijden meer gezien," zei de kat sarcastisch. "Moet jij niet op de zomerwelp passen in de mensenwereld? Waarom stinkt ze naar mens?" Hij trok zijn neus op alsof er iets stonk. Ik voelde me zwaar beledigd, maar ik kon niks zeggen, want Puck snoerde mijn mond.
    "Fijn jou ook terug te zien, Grimalkin. Dit is Lillith onder andere de Zomerwelp. Ze stinkt naar mens omdat ze tussen de mensen geleefd heeft, niet iedereen kan zo goed ruiken als mij." zei Puck.
    Ik zette een stap op zij en keek beledigd naar de kat en dan kwaad naar Puck. "Misschien stink ik wel omdat ik al geen dagen een bad heb gezien door meneer Ik-weet-de-weg en nu ontmoet ik een poes die kan praten! Kan het nog gekker of erger? Oh ja, ik ben aangevallen door wezens uit sprookjes en horrorverhalen en ik ben hier naartoe gekomen zonder echt door te hebben wat ik hier doe!" zei ik terwijl ik langzaam al mijn geduld verlies. Waarschijnlijk was ik rood uitgelopen en zag ik er uit als een kind die net een driftbui heeft gehad.
    "Heb ik het je niet gezegd, Grim? Kantjes van de koningin. Ik weet niet of het een voordeel of een nadeel is?" vroeg Puck aan de kat of aan zichzelf.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Koningin Titania

    Dit was waarschijnlijk het laatste moment van rust dat er zou zijn voor de koningin, nu dat Elysium zo dichtbij was. Titania lag languit in de badkuip, haar lange haren vielen sierlijk over de rand heen en verzamelden zich op de grond. Het water stoomde en de geur van bloeiende heide verspreidde zich in de kamer. Toen de koningin iets hoorde schrok ze op, maar ontspande toen haar echtgenoot binnenkwam. Stilletjes kwam hij bij haar zitten en aaide de haren van Titania naar achteren, voordat hij een kus op haar voorhoofd plaatste. Spoedig zou hun dochter hier zijn en al die tijd zouden ze haar weer zien. Met zorg waste Oberon het haar van zijn vrouw, voordat hij haar uit het bad hielp en haar een handdoek gaf, die zij om zich heen sloeg. Oberon omhelsde haar van achteren en kuste haar achter haar oor. Geïrriteerd klakte Titania met haar tong: "niet doen! Je weet dat ik daar niet tegen kan." Ze liep uit de omhelzing en naar de aangrenzende kamer waar haar jurk al klaar lag. Oberon was haar gevolgd en hielp haar met aankleden en het drogen van haar haar. Titania nam plaats voor haar spiegel en zocht sieraden uit terwijl Oberon haar haar kamde en twee plukjes invlocht en aan de achterkant van haar hoofd vast maakte. Toen ze haar oorbellen in had gedaan, stond Titania op en glimlachte naar haar man: "dank je" in de ochtend was hij altijd degene die haar haar deed, zelfs als ze wakker was geworden naast een andere man. Oberon hield zo veel van zijn vrouw dat hij langs haar fouten en glippers kon kijken. Hij zette haar de kroon op het hoofd en met een glimlach kuste Titania hem en liet zich omhelzen.

    Het was tijd voor de laatste voorbereidingen en toen Titania haar kamer verliet veranderde haar houding meteen naar die van de trotse koningin. Overal waren dienaren bezig met schoonmaken en de laatste gouden en rode doeken werden opgehangen. Tevreden keek Titania hoe ze bij de keuken al druk bezig waren en hoe de mensen van de wacht hun harnas oppoetsten. Deze dag zou perfect verlopen, dankzij haar geweldige planning. Aangekomen in de troonzaal liet ze iemand een ontbijt brengen. Nu was het wachten op de aankomst van haar dochter.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Grimalkin

    Het meisje was verschoten toen ik voor haar neer was gesprongen. Ze had geluisterd met open mond hoe ik tegen haar en Robin praatte. Ze had zwaar beledigd gekeken naar mij en had iets willen zeggen als Goodfellow haar de mond niet had gesnoerd. Ik keek verveelt naar het meisje terwijl ik naar Robin luisterde.
    "Fijn jou ook terug te zien, Grimalkin. Dit is Lillith, onder andere, de Zomerwelp. Ze stinkt naar mens omdat ze tussen de mensen geleefd heeft, niet iedereen kan zo goed ruiken als mij." zei hij.
    Ik hield mijn hoofd schuin en bekeek het meisje nog is goed. Ja, ze was de Zomerwelp. Ik zag wat kenmerken die ze van haar ouders leek te hebben. Laten we hopen dat ze hun karakter niet geërfd heeft. Lillith, of onze Zomer prinses, had beledigd naar me gekeken en een stap opzij gezet voor ze kwaad naar Robin keek en zei:"Misschien stink ik wel omdat ik al geen dagen een bad heb gezien door meneer Ik-weet-de-weg en nu ontmoet ik een poes die kan praten! Kan het nog gekker of erger? Oh ja, ik ben aangevallen door wezens uit sprookjes en horrorverhalen en ik ben hier naartoe gekomen zonder echt door te hebben wat ik hier doe!" zei ze terwijl ze haar geduld leek te verliezen. Het was een grappig zicht om haar gezicht zo rood te zien, waardoor ze op een kind leek die iets niet had gekregen wat hij wou en daardoor een driftbui kreeg. Ongeïnteresseerd door haar gedrag lekte ik aan mijn poot om hem proper te maken.
    "Heb ik het je niet gezegd, Grim? Kantjes van de koningin. Ik weet niet of het een voordeel of een nadeel is?" vroeg Robin aan mij of aan zichzelf.
    Zoals gewoonlijk verveelde ik me al snel en ik wou echt weer wat actie beleven. Niet dat er veel actie te beleven is aan een Zomerwelp. Alhoewel, ze is een beginneling, daar kun je al eens goed mee lachen. "Voordelen, Goodfellow. Met zo'n houding krijg je alles wat je wilt. Zo zie je maar, als Lillith nog maar in haar vingers knipt, staat iedereen voor haar klaar." ik probeerde zo sarcastisch mogelijk te klinken wat goed lukte. "Een persoonlijke assistent heeft niet iedereen, zo iemand als deze rosharige puntoor." ik zag Robin vals naar me kijken, hier genoot ik echt van. Ik ging voor Lillith haar voeten liggen op mijn rug, "Lillith, mens, wil je even op mijn buik krabben? Daar zo, je weet wel, mijn favoriete plekje." Ik draaide me op mijn rug en stak mijn poten hoog de lucht in. Als ze dit toch maar stom vindt, kan ze een kat zijn dag wel goed maken. "En zou je straks even met je vingers de knopen uit mijn haren willen kammen? Ik voel me net een poedel dat uit een wasmachine komt, zo erg voor een kat met klasse. Aan Goodfellow vraag ik het niet, je weet maar nooit of hij voor het andere geslacht is." en weer een scherpe blik van Robin. Dit wordt nog een fijne rit, dat weet ik nu al.

    Ik ga morgenavond een post maken, sorry dat het zo lang duurde maar ik heb een paar zware dagen achter de rug gehad dus niet de fut gehad een post te maken..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maakt niet uit.(; Mijn examens gaan binnenkort beginnen dus ik ga niet veel kunnen posten zelf.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Lillith Adems

    "Voordelen, Goodfellow. Met zo'n houding krijg je alles wat je wilt. Zo zie je maar, als Lillith nog maar in haar vingers knipt, staat iedereen voor haar klaar." zei Grimalkin sarcastisch. "Een persoonlijke assistent heeft niet iedereen, zo iemand als deze rosharige puntoor. Lillith, mens, wil je even op mijn buik krabben? Daar zo, je weet wel, mijn favoriete plekje." De kat kwam voor mijn voeten liggen op zijn rug met zijn poten in de lucht. Ik kijk hem boos aan voordat ik toch door mijn knieën zakte en over zijn buik krab. Ik kon me beter toch ergens nuttig voor maken dan te blijven zagen over hoe graag ik hier weg wou. "En zou je straks even met je vingers de knopen uit mijn haren willen kammen? Ik voel me net een poedel dat uit een wasmachine komt, zo erg voor een kat met klasse. Aan Goodfellow vraag ik het niet, je weet maar nooit of hij voor het andere geslacht is."
    Ik moest lachen met de opmerking van Grimalkin over Puck. Daarbij wist ik wel zeker dat hij niet voor het mannelijk geslacht was. Ik kende hem nu al lang genoeg om te weten dat hij waarschijnlijk wel genoeg meisje had versleten in de jaren dat hij leefde.
    "Ik denk dat we beter kunnen gaan, prinses. Je wilt toch nog steeds in het kasteel geraken voor het donker? Als we nu even door wandelen zijn we er zeker binnen één uurtje," zei Puck terwijl de kat negeerde en naar me toe stapt om me recht te trekken en verder te sleuren.
    "Maar Robin, ik wil de poes meenemen! Dan word hij mijn nieuw huisdier. Dat zullen ze heus wel niet erg vinden in het kasteel of wel soms?"zeg ik terwijl ik me terug lostrek en Grimalkin oppak. Ik leg hem zo in mijn armen dat het juist lijkt alsof ik een baby vast had en dat zal hem waarschijnlijk beledigend kunnen opvatten. Ik aaide over zijn hoofd terwijl ik Puck achterna wandel en tegen de kat praat. "Jij zult het wel fijn vinden in het kasteel zeker? Huisdier van een van de prinsessen van het Zomerhof moet wel een eer zijn. Kun je me misschien vertellen hoe het kasteel eruit ziet? Welk hof vind je leuker? Daarbij ik ben eigenlijk geen mens, zoals je me de hele tijd noemt. Als ik echt de dochter ben van de twee heersers dan ben ik toch een fae?"
    Ik hoop maar dat deze kat me meer vertelde dan mijn beste vriend. Die had enkel maar gezorgd dat we steeds in de problemen geraakte en we op het nippertje konden ontsnappen door een van zijn trucjes.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..