• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Luminoase schreef:
    [Ik laat anders Jasmine wel wat ronddwalen en als ze in kan springen, komt ze wel]

    [is goed]

    FRANCISC0 schreef:
    (...)
    [Oh jij paste ook op hè? Kijk als een soort van oppasser kan je wel, maar de stylisten later pas, snap je?]


    [Snap het. Dus Amy kan blijven?]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik keek achterom, om te kijken waar ik andere twee bleven terwijl ik iets heen en weer wiebelde. Zo snel was ik toch iets en daarbij had ik ook nog eens kennisgemaakt met de vloer. Ze hadden hier dan toch ondertussen wel moeten zijn? Razend snel en geschrokken draaide ik me om, maar al snel kwam er toch weer een vrolijke grijns op mijn gezicht. Al leek de jongen voor me niet al te vrolijk te zijn. Niet dat het uitmaakte, want het zou er echt niet voor zorgen dat mijn humeur ook ging dalen. Ook al was dat wel het geval dan zou het nooit lang duren. Ik opende mijn mond toen ik doorhad dat ik nog een antwoord had gegeven op zijn vraag. 'Louis Tomlinson. Ik ben hier samen met twee andere voor het project.' antwoordde ik nog altijd net zo vrolijk en hield mijn hoofd iets schuin. 'En jij bent?' vroeg ik erna. Natuurlijk wist ik wel wie ik tegenover me had staan, maar het leek me toch nog wel zo beleefd om te vragen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Llamarmy schreef:
    (...)

    [Snap het. Dus Amy kan blijven?]

    [jup, maar dus wel als oppas. Ze is wel goede vriendin misschien, maar je moet begrijpen dat je aan de persoon van een jongenspersonage moet vragen of je mag flirten mmet die personage enzo. Je moet ook wel begrijpen dat dit een bromance RPG is ;)]

    [Snap het helemaal. Was ik toch niet van plan]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Snap het helemaal. Was ik toch niet van plan]

    [Oke ;) dan is alles weer goed ;)]

    Zayn Malik

    Hij stelt zich voor, en zoals al gedacht is hij van het project. Yippie hem heb ik dus de hele tijd om me heen hangen met nog twee andere die ik nog niet heb gezien. Hij vraagt wie ik ben en ik trek mijn wenkbrauw op, serieus? Hij komt hier om mij te volgen maar heeft geen idee wie ik ben. Nou Louis wat heb je je toch goed voorbereid. 'Zayn Malik' zeg ik en kijk hem aan. 'Dus jij komt de komende tijd om me heen hangen' mompel ik en kijk hem aan. Ik had er nu al helemaal geen zin in, en nu probeerde ik nog een beetje aardig te doen al lukte dat niet door mijn humeur. Ik kijk naar het pakje sigaretten in mijn hand maar stop die dan met een zucht terug mijn broekzak in, misschien moet ik hem maar naar de andere brengen die zouden vast vrolijker zijn.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:09 ]

    FRANCISC0 schreef:
    (...)
    [jup, maar dus wel als oppas. Ze is wel goede vriendin misschien, maar je moet begrijpen dat je aan de persoon van een jongenspersonage moet vragen of je mag flirten mmet die personage enzo. Je moet ook wel begrijpen dat dit een bromance RPG is ;)]


    [waarom moet je daar toestemming voor vragen? ik bedoel.als ik in het echt wil flirten met iemand, hoef ik toch ook geen toestemming aan die persoon te vragen? je ziet toch vanzelf wel hoe die persoon reageert. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)

    [waarom moet je daar toestemming voor vragen? ik bedoel.als ik in het echt wil flirten met iemand, hoef ik toch ook geen toestemming aan die persoon te vragen? je ziet toch vanzelf wel hoe die persoon reageert. ;x][/quote{Jawel, maar je moet begrijoen dat dit een bromance RPG is.]

    FRANCISC0 schreef:
    Danosaur schreef:
    (...)

    [waarom moet je daar toestemming voor vragen? ik bedoel.als ik in het echt wil flirten met iemand, hoef ik toch ook geen toestemming aan die persoon te vragen? je ziet toch vanzelf wel hoe die persoon reageert. ;x][/quote{Jawel, maar je moet begrijoen dat dit een bromance RPG is.]

    [ja snap ik. maar dan kan zei toch wel met de jongens flirten. hun doen er enkel niets mee dan. ik bedoel alleen, dat je in het echt ook geen toestemming hoeft te vragen. of die jongen nu homo is of niet. snap je. ;x als je overal toestemming voor moet vragen word het ook zo voorspelbaar. in het echt vraag je toch ook niet 'he, mag ik verliefd op jou zijn?' voordat je met iemand gaat flirten.. dat is het enige wat ik probeer te zeggen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Misschien kan het best dat de meiden willen flirten en dat dat kan als ze er maar niet te ver in gaan en ze weten dat er geen relatie kan komen maar dat weten ze dus dan kunnen ze misschien aan het begin best wel flirten toch? :)]

    [Begin gewoon lekker. We zien wel]


    Bowties were never Cooler

    [Harry zit trouwens op de grond, niet op de bank. ;3]

    Harry Styles
    'Roken is slecht voor je!' gilde ik naar Zayn die de kamer al was uitgelopen. ik ging weer recht zitten en ging door mijn playlist op zoek naar een leuk nummer. Ik keek op toen Amelia binnen kwam lopen. 'Puppy!' riep ik vrolijk en klopt op mijn schoot, zodat het beestje zou komen. Ik vond het altijd leuk dat Amelia, Dylan meenam. Het was een soort tweede Lux. alleen was dit geen klein baby meisje. 'Ze kunnen toch ook hier heenkomen? ik heb geen zin om naar buiten te gaan.' Pruilde ik zielig. Daarbij, wat gingen we buiten doen. ze ophalen om daarna weer naar binnen te gaan. super leuk idee man. ik schudden mijn hoofd om mijn haren terug in model te laten vallen. 'ja, dus hij is nu het welkomstcomité.' grijnsde ik. Al wist ik niet of het wel zo'n sterk plan was om Zayn dat in zijn eentje te laten doen. Hij was nou niet bepaald goed gezind vandaag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    quin98 schreef:
    [Misschien kan het best dat de meiden willen flirten en dat dat kan als ze er maar niet te ver in gaan en ze weten dat er geen relatie kan komen maar dat weten ze dus dan kunnen ze misschien aan het begin best wel flirten toch? :)]


    [Wie bedoel je met meiden? Om Jasmine is drieëntwintig en zwanger, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)

    [Wie bedoel je met meiden? Om Jasmine is drieëntwintig en zwanger, haha]


    [Dan heb ik het over degene die dat eventueel zouden willen ^^]