• The School Project || One Direction


    Voor alle off-topic en out-of-character van het verhaal.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 17:13 ]

    Mijn topics

    Wazza


    Bowties were never Cooler

    HALLLLOO :)

    JEEEEY. Mijn dip dye is eruit, en mijn hanenkam is ook volledig weg. Ben blij met mijn nieuwe haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn topics


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het meisje van Niall reageert niet, ik heb haar een berichtje gestuurt en ze is sindsdien online geweest. Wat moet ik doen want ik wacht op haar


    Bowties were never Cooler

    Ik ga haar zo een bericht sturen, als ze dan een tijdje niet reageert, ga ik kijken voor een nieuwe Niall. (Als ik zie dat ze online is geweest en het gelezen heeft, maar een da niet heeft gereageerd, dan ga ik het sneller doen)

    Oké, wat gaan we nu doen zonder Niall? Want anders blijft er ook iemand over met het bromancen haha. Huhh, als die persoon écht niet reageert wil ik Niall wel overnemen, ik weet niet of het handig is dat ik twee personages speel en of ik dan heel vaak ga reageren. Maar het lukt wel en het is leuker als Niall er wel is. Ik kan trouwens ook wel iemand proberen te vinden die die rol over wilt nemen en nog geen rol heeft in dit RPG? Dat is denk ik handiger?
    Sorry hiervoor, maar ik zat gewoon van: Tja, nu blijft iemand 'alleen' over.


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Oké, wat gaan we nu doen zonder Niall? Want anders blijft er ook iemand over met het bromancen haha. Huhh, als die persoon écht niet reageert wil ik Niall wel overnemen, ik weet niet of het handig is dat ik twee personages speel en of ik dan heel vaak ga reageren. Maar het lukt wel en het is leuker als Niall er wel is. Ik kan trouwens ook wel iemand proberen te vinden die die rol over wilt nemen en nog geen rol heeft in dit RPG? Dat is denk ik handiger?
    Sorry hiervoor, maar ik zat gewoon van: Tja, nu blijft iemand 'alleen' over.

    Je mag doen wat je wilt :) Ik heb net een berichtje in topic 1 geplaatst:
    [Ik ga zo reageren, maar ik wilde even zeggen dat we een nieuwe Niall nodig hebben. Als iemand al een rol heeft hier, en dus twee rollen wilt spelen mag dat ook. Zeg het wel ff als je Niall wilt doen :3]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 12:12 ]

    Ja, nou ja, ik wil wel. Maar als er iemand anders dat ook wilt vind ik het prima. (Ik doe liever alleen Liam, omdat ik het leuker vind om maar één rol te spelen zegmaaar. En ik reageer nu echt al best wel heel veel ;p)


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Ja, nou ja, ik wil wel. Maar als er iemand anders dat ook wilt vind ik het prima. (Ik doe liever alleen Liam, omdat ik het leuker vind om maar één rol te spelen zegmaaar. En ik reageer nu echt al best wel heel veel ;p)

    Van mij mag ook iemand anders, maar ik weet niemand die Niall wilt spelen xD

    Hmm, ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden. Anders doe ik het wel.


    Reality's overrated.

    oke :3