• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    5 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - || Zoon van: Nemesis || 1. || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Dorchadais
    -Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: || 1. || Aside


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.


    BEGIN:
    Chiron keek rond en riep:''De eerste die mee gaat op de queeste is de dochter van Aphrodite zelf: Meredith Fortescue!'' Luid gejuich steeg op en Meneer D wuifte haar. ''De zoon van onze zonnegod: Parish Vitale!'' Weer wuifde meneer D hem, met tegenzin. ''En dan de dochter van de oppergod: Skyler-Ann Wood!'' Weer begonnen mensen te juichen. Chiron wees iedereen tot stilte. ''De volgende persoon is de zoon van Nemesis: (Naam van Tolkien haar personage.)'' Sommige mensen keken chagrijnig en anderen juichten weer. ''En dan de dochter van de god van de zee: Vanessa Sunfield!'' Meneer D wuifte haar terwijl er weer werd gejuicht. ''De zoon van Pan: Varonis Porter!'' Nu juichten de mensen erg hard. ''Dochter van god van de onderwereld: Arwen Jefferson!'' De andere halfgoden juichten weer. ''En dan de zoon van Tyche: Carlin Dimitrov '' De mensens juichten zo hard als ze konden. ''Dochter van de god van de oorlog: Quinty Jacksons!'' Bij iedere naam juichten de mensen. ''En dan de laatste die mee gaat is de zoon van Hecate: Raven Calloway!'' Voor het laatst werd er gejuicht. ''Succes halfgoden! Morgen vertrekken jullie. Om stipt 13.00 uur! Vanavond hebben jullie tijd om alles te overleggen!'' meneer D riep dit keer.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 9:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HoechIin schreef:
    Mijn topics.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Varonis ''Onis'' Porter



    Ik zat zelfverzekerd op de tribune en keek even rond. Er zouden nu halfgoden uitgekozen worden om deel te nemen aan de queeste. Ik keek naar Chiron die rondkeek en begon met het opnoemen van de namen. Ik hoorde verschillende namen langskomen maar nam de moeite niet om te gaan klappen, noch te juichen. Toen mijn naam kwam hoorde ik de mensen hard juichen. Ik kwam overeind en stak mijn vuisten even in de lucht en keek rond. Ik schoof mezelf langs de halfgoden en liep de trap af naar beneden. Ik hoorde nog een paar namen, en met sommige was ik niet zo blij. Maar ik zit erbij, dus dan maakt het mij voor nu even niets uit wie er ook aan de queeste deelnemen. Ik zie het vanavond wel en kan dan mijn oordelen geven. Maar van een paar weet ik het al zeker dat ik daarmee wel samen wil werken, en dat zijn; Vanessa, dochter van Poseidon. En Meredith, dochter van Aphrodite. Ik mag hun wel.
    Ik grijns even kort als ik beneden ben en loop richting Mr.D. Ik ga erbij staan en kijk even rond. Een zelfverzekerde grijns staat op mijn gezicht.


    [Als iemand het niet eens is dat Onis Vanessa en Meredith mag, moet die dat even zeggen!]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit topic is van mij.


    help

    Myle => Dorchadais


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanessa Meghan Sunfield
    Ik keek nerveus om me heen terwijl ik op de tribune zat. Ik wist dat er nu halfgoden uitgekozen zouden voor de queeste. Chiron begon met het opnoemen van de uitgekozen namen. Er werden meerdere namen opgenoemd en ik klapte allemaal vrolijk mee. Toen ik plotseling mijn naam hoorde keek ik verrast op en ik liep naar beneden. Ik ging bij de anderen staan en ik zag mijn beste vriend Onis Porter, hij is de zoon van Pan. Ik glimlachte naar hem en ik ging naast hem staan. Mr D keek ons 1 voor 1 aan en ik keek iedereen zelfverzekerd aan. 'Wat leuk dat we allebei ook meedoen' fluister ik en ik keek hem grinnikend aan. Eigenlijk mag ik iedereen wel maar Onis is altijd al mijn beste vriend geweest, hij stond altijd voor me klaar en ik voor hem. Ik was superblij dat ik uitgekozen werd en dat Onis ook uitgekozen was.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Is het nu al dood hier? :o.
    Well, that escalated quickly :Y) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Rustig Kyle! xd sommige moeten misschien brainstormen.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    [Rustig Kyle! xd sommige moeten misschien brainstormen.]


    [Hahah, laten we het daar maar op houden dan :Y) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry voor mijn late reactie, had klassenfeest en ben net pas thuis.]

    Raven.
    Hij zat enkel op de tribune omdat het verplicht was. Enkel de beste halfgoden zouden worden uitgekozen, en hij wist vrijwel zeler dat hij daar niet bij zou zitten. Oké, hij kon goed overweg met boog en zwaard, maar niemand zou met de loser van het gehele kamp op pad willen. Want wie wilt nou die ene lonerguy zonder vrienden? Daarnaast kwamen de anderen uit zijn gebouw toch beter van pas op zo'n queeste dan hem. Hij zuchtte zacht en keek verbaasd op bij het horen van zijn naam. Want mensen begonnen te klappen, maar et was zeke niet zo'n luid applaus als bij de anderen. Het maakte hem in ieder geval niet uit. Rustig kwam hij overeind en liep hij naar voren, waar hij iets van de anderen af ging staan.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Parish Helios Vitale


    Net zoals alle andere demi goden zat ik op de tribune, niet echt luisterend wat onze dronken Mn.D te vertellen had. De zon straalde gezellig over het hele terrein heen en verwarmde mijn lichaam. Ik hoopte dat ik deze keer ook op queeste mocht en de zon was hopelijk een teken van geluk. Alhoewel ik hier nu wel zat tussen al mijn broers en zusters. ''De eerste die mee gaat op de queeste is de dochter van Aphrodite zelf, Meredith Fortescue!''Bromde de lage stem van de oudere man en ik klapte luid mee zoals alle anderen deden. ''De zoon van onze zonnegod." begon hij en ik ging op het randje van de marmeren trede zitten. "Parish Vitale!'' Ergens kon ik het niet geloven, maar toch verscheen een brede glimlach rond mijn lippen en stond ik op om vervolgens bij de anderen te gaan staan. Eén voor één werden alle namen geroepen, bij de ene was ik blijer dan de ander. Volgens mij was het ook al wel bekend dat Varonis en ik elkaar totaal niet mochten en ik kan dan ook geen jaloerse blik weerstaan toen bij zijn naam erg luid gejuicht werd. Ik haalde aan hand door mijn bruine haren en klapte luid mee toen ik Arwen en Quinty's naar hoorde. Toen alle namen bekend waren


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Quinty Sophia Jacksons



    Vol spanning zat ik naast mijn halfzus Claire en nog een vreemd iemand op de marmeren treden. Er zou bekend worden wie mee mochten op de queeste. En ik hoopte echt dat ik er tussen zat. Een dienst voor een van de godinnen, daarmee kun je nou eens goede indruk maken op het kamp! De eerste naam werd genoemd. Meredith dochter van Aphrodite zelf. Daarna kwam Parish en ik klapte luid mee. Ik vond hem erg aardig en was daarom ook blij voor hem. Naar de volgende namen luisterde ik half. Tot dat ik hoorde:''Dochter van de god van de oorlog:'' Claire wou al op staan maar toen riep Chiron:''Quinty Jacksons!'' Ik stond op met een grijns en Claire wierp me een boze blik toe. Snel liep ik naar de rest die er al stond. De laatste was Calloway en ik lachte spottend. Nou ik ben benieuwd. Sommige kinderen hier waren wel aardig zoals Parish en Skyler. Maar anderen niet. Ik mocht Meredith niet echt. Maar dat kwam groten deels doordat ik gewoon niet van Aphrodite kinderen hield. Die stelden zich meestal zo aan. Ik stond naast Parish en keek hem aan. ''Dus, we zitten nu opgescheept met elkaar?'' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 13:46 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Raven.


    Hij keek rustig rond tussen alle halfgoden op de tribune. De hatelijke of jaloerse blikken van zijn broers en zussen wist hij te negeren. Op de spottende lach van Quinty gaf hij dan ook geen reactie. Ze waren het niet waard.
          Raven probeerde zo enthousiast mogelijk mee te klappen, maar meer dan een droog applaus kwam er niet van zijn kant. Ergens had hij gehoopt dat er nog mensen mee gingen waar hij normaal mee kon praten. - En dat waren er weinig. - Maar hun namen werden niet opgenoemd. Een zachte zucht verliet zijn mond terwijl hij door de halfgoden heen keek. Zo ondertussen waren ze bijna op het aantal van tien halfgoden en hij hoopte maar dat er één van zijn "vrienden" nog opgenoemd ging worden. Anders zou het vrienden maken worden, en dat was niet echt zijn beste punt.
          'Arwen Jefferson!' De dochter van Hades begon richting het podium te lopen. Weer iemand er bij waar Raven het niet mee kon vinden. Oké, hij kende het meisje niet, maar hij ging er maar van uit dat ze bevriend was met de anderen. Als hij het zo bekeek kende iedereen elkaar namelijk wel. Het ging nog een opgave worden daar tussen te komen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes