• Gewoon een random idee hoor, maar wat zouden jullie vinden van een batman/superhelden RPG. Met alle schurken zoals Harley-Quinn, The Joker, Lex, etc. erin? Ik kwam op het idee doordat ik een Batman gerelateerd spelletje speelde.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Zo snel mogelijk, ik moet nog even een verhaallijn verzinnen. Al dacht ik aan het idee van 'alle superhelden gaan samen tegen alle villians' zeg maar. Dat de villians de hele stad proberen in te nemen en daarna heel Amerika en dat dan alle superhelden samen moeten komen om de boel weer op gang te krijgen. Ook kunnen er onderling nog romances ontstaan, waardoor het verhaal nog ingewikkelder in elkaar kan zitten en villians hun eigen weg kiezen of zo. Het is maar wat jullie leuk vinden. Als jullie nog ideetjes hebben sta ik daar wel voor open (;

    Oké, maar hoe willen de villains dat proberen voor elkaar te krijgen dan? Moeten ze dan in die RPG een eigen idee maken of zet jij die in 't plot? En is het bijv. dat alle villains samen moeten werken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zelf niet zo van de superhelden (al vind ik de films wel leuk).
    Maar het idee vind ik wel leuk c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Puritatem schreef:
    (...)
    Oké, maar hoe willen de villains dat proberen voor elkaar te krijgen dan? Moeten ze dan in die RPG een eigen idee maken of zet jij die in 't plot? En is het bijv. dat alle villains samen moeten werken?


    Nou, bijvoorbeeld bij een verkiezing. Een van de schurken stelt zich verkiesbaar en de andere schurken helpen hem president te worden door mensen die tegen zijn uit te roeien. :Y)


    26 - 02 - '16

    Misschien kan je hem hierin zetten. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klinkt awesome :3
    Is er al een Joker?


    Caution first, always.

    Kalgoorlie schreef:
    Klinkt awesome :3
    Is er al een Joker?

    Nope, anders zou ik het vast wel weten. /alvast gereserveerd voor Harley-Quinn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nog aan het brainstormen guys, ideeën zijn altijd welkom hè? (:


    26 - 02 - '16

    Misschien proberen de villains steden over te nemen door eerst met de kleinere te beginnen, zo omhoog te werken en shit. If you get my drift. En dan uiteindelijk, taking over the world. :'].
    Oh fudge, dat komt met die van jou over hahaha. Eh... I'm brainstorming here!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Misschien proberen de villains steden over te nemen door eerst met de kleinere te beginnen, zo omhoog te werken en shit. If you get my drift. En dan uiteindelijk, taking over the world. :'].
    Oh fudge, dat komt met die van jou over hahaha. Eh... I'm brainstorming here!


    Alle beetjes zijn welkom (:

    Oh en eh, we kunnen ook de verhaallijn van mijn lego batman spel aanhouden. Ze komen storen op een belangrijke dag, worden opgepakt, een rijke zakenman helpt ze ontsnappen (Lex bijvoorbeeld), ze bezetten elk gebouw in de stad en beginnen met het maken van kryptoniet. Er komt namelijk hulp van Super Man en die willen ze uitschakelen. Vervolgens vernietigen ze de batcave en jatten Batman's voorraad kryptoniet. Daarna gaan ze wapens maken en een grote robot. Daarna proberen ze de stad over te nemen en wil Lex president worden.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:06 ]


    26 - 02 - '16

    Ik doe sowieso wel mee! :Y). Dit is wel een gaaf plot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    That's the spirit c:


    26 - 02 - '16

    FloraBunce schreef:
    Ikzelf ben niet zo voor het RPG'en, maar het is een kei tof idee! (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)


    Dankje c:
    Alle dank gaat naar het lego batman spel dat me geïnspireerd heeft.


    26 - 02 - '16

    Ik ga proberen om deze week de verhaallijn en de hele shizz online te zetten :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik zie het wel voorbij komen ;D Als er een Joker 'nodig' is, ben ik geïnteresseerd :Y)


    Caution first, always.