• ‘Ik krijg hoofdpijn van je!’ is zomaar een vaak gehoorde quote uit een relatie die dreigt stuk te lopen. Laat dat laatste gedeelte weg en je maakt kennis met de relatie tussen Liam, een jonge, spontane fotograaf, en Niall, een verlegen songwriter. Wat ze gemeen hebben? Ze wandelen elke dag dezelfde route met hun hond door het park. Wat er ontstaat? Een hechte vriendschap, met een relatie daarop volgend.
    Er hangt alleen één gewicht aan ‘voor altijd’: de diagnose clusterhoofdpijn.


    Face the wall kun je hier vinden. Veel leesplezier!


    Searching heavens for another earth

    Proloog.


    Searching heavens for another earth

    Hou je nog rekening met je andere verhalen, want die lees ik namelijk ook en ik heb geen zin om elke keer twee weken te wachten omdat jij zo nodig 100 verhalen open hebt staan.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Hou je nog rekening met je andere verhalen, want die lees ik namelijk ook en ik heb geen zin om elke keer twee weken te wachten omdat jij zo nodig 100 verhalen open hebt staan.


    Doe ik, maar ze hebben allemaal een vaste uploaddag, dus daar houd ik rekening mee. (:


    Searching heavens for another earth

    Oke, dan is het goed. Ik heb al een abo genomen en ik ga het straks lezen, aangezien ik weet hoe goed je schrijft en ik toch geen spijt krijg van die abo (:

    x

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 15:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Deel 1.


    Searching heavens for another earth

    Omdat ik je andere verhaal over Niall Horan zo goed vind, ga ik op deze ook een abo nemen. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Omdat ik je andere verhaal over Niall Horan zo goed vind, ga ik op deze ook een abo nemen. :p


    Awh, dit soort reacties maken me zo warm vanbinnen. c:


    Searching heavens for another earth