• Afgelopen dinsdag ben ik naar het concert van Iron Maiden geweest en aangezien ik echt de tijd van mijn leven heb gehad daar, vraag ik me af of er hier op Quizlet meer mensen zijn die ze deze week live hebben gezien. Zo ja, wat vonden jullie ervan? :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oeh vet, hoe was het?
    Maar nee, ik was er niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga ze zondag zien. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Parachutes schreef:
    Oeh vet, hoe was het?
    Maar nee, ik was er niet.

    Het was echt ge-wel-dig. De show op zich was ontzettend gaaf en het geluid was ook heel erg goed. Ongelooflijk hoe mannen van die leeftijd nog zo'n optreden neer kunnen zetten. De sfeer zat er helemaal in en whie, als ik eraan denk begin ik spontaan te glimlachen, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Het was echt ge-wel-dig. De show op zich was ontzettend gaaf en het geluid was ook heel erg goed. Ongelooflijk hoe mannen van die leeftijd nog zo'n optreden neer kunnen zetten. De sfeer zat er helemaal in en whie, als ik eraan denk begin ik spontaan te glimlachen, haha.


    Aaah echt supergaaf! :Y)
    Ik vind het Ziggo Dome ook echt wel een goede locatie, met heel goed geluid enzo. Tenminste zo heb ik dat ook ervaren toen ik bij Muse was.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vette shit man! Ik heb ze in Arnhem gezien, Final Frontier tour volgens mij XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    Oeh vet, hoe was het?
    Maar nee, ik was er niet.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Capricious schreef:
    (...)
    Het was echt ge-wel-dig. De show op zich was ontzettend gaaf en het geluid was ook heel erg goed. Ongelooflijk hoe mannen van die leeftijd nog zo'n optreden neer kunnen zetten. De sfeer zat er helemaal in en whie, als ik eraan denk begin ik spontaan te glimlachen, haha.


    Nicee ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik zag ze gisteren voor de tweede maal, maar ik heb er echt niet van kunnen genieten. Ik had ontzettend veel zeer in mijn linkervoet en ging er continu doorheen. Ook is mijn rechtervoet verdomt slecht door een ongeval, waardoor die dus niet heel de avond mijn lichaam kon verdragen en ik verkrampte dus van de pijn. Ben dan maar eerder vertrokken. Echt jammer, want in 2010 heb ik er ontzettend van genoten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?