• Een tijdje geleden was ik op Youtube wat aan het rond zoeken naar leuke work-outs en toen kwam ik bij Tiffany Rothe Workouts uit. Dit is een Engelstalig en Spaanstalig kanaal, aangezien ze alle filmpjes dubbel in beide talen makt. Ze heeft heel veel verschillende, redelijk makkelijke oefeningen, uitleg over bepaalde dingen en nog veel meer. Voor de meeste oefeningen heb je ook geen extra benodigdheden nodig en als je die al nodig hebt, zijn het kleine dingen die veel mensen vaak wel in huis hebben, of ze geeft je er alternatieven voor. Zo is het makkelijk om je lichaam iets strakker te krijgen voor de zomer zonder er veel extra werk voor te hoeven doen en naar de sportschool te gaan.

    Nog één die je misschien wel even wilt bekijken! Popsugarliving.

    Hier een paar van mijn favorieten:



    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 15:33 ]


    Your make-up is terrible

    Oe das handig! Zo doe ik nog wat aan sport ook. Zal daar deze week eens aan beginnen : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wow goed bedacht, zoveel beter en goedkoper als de sportschool :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oehh, dat is handig! Ik heb even de pagina opgeslagen ;D


    Caution first, always.

    Cas schreef:
    (...)

    Haha, dat ken ik wel. Vooral de eerste is echt heel erg makkelijk, maar uiteindelijk voel je het wel. Je bent er hooguit 6 minuten mee bezig en als je het drie keer per dag doet, zie je na een week al resultaat.


    Krijg je er ook een strak buikje van, als in gespierd? Nou ja, bij mij is het probleem dat ik een snelle stofwisseling heb en al weinig weeg, dus ik moet niet te veel vetverbandende oefeningen doen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Krijg je er ook een strak buikje van, als in gespierd? Nou ja, bij mij is het probleem dat ik een snelle stofwisseling heb en al weinig weeg, dus ik moet niet te veel vetverbandende oefeningen doen. :/


    Dat weet ik eigenlijk niet. De vrouw zelf heeft wel buikspieren als je daarnaar kijkt, maar die doet ook flink wat meer. Je kan het altijd vragen aan haar, ze geeft vaak antwoord op zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    Dude, thanks!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Cas schreef:
    (...)

    Dat weet ik eigenlijk niet. De vrouw zelf heeft wel buikspieren als je daarnaar kijkt, maar die doet ook flink wat meer. Je kan het altijd vragen aan haar, ze geeft vaak antwoord op zulke dingen.


    Hmm ik zal erover nadenken. Ik wete van mezelf dat ik soms te lui ben om erachter aan te gaan. Bad habit. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vraag me af of er al mensen zijn die het uitgeprobeerd hebben?


    Your make-up is terrible

    This one is fun, heb 'm net gedaan :Y). Plus I made a playlist met deze vids, altijd handig en overzichtelijk.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cas schreef:
    Ik vraag me af of er al mensen zijn die het uitgeprobeerd hebben?


    Ik nog niet, moet er nog een keer de tijd voor gaan nemen I guess (:


    26 - 02 - '16

    Ik vond mijn buikspieroefeningen al vreselijk en het uurtje fietsen per dag is als de hel voor mij. Nee, dit gaat hem niet worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hashirama schreef:
    This one is fun, heb 'm net gedaan :Y). Plus I made a playlist met deze vids, altijd handig en overzichtelijk.


    Oh, die doe ik niet meer voorlopig. D: Ik had die laatst eens gedaan, samen met nog wat van mijn eigen oefeningen en daarna ik toch een spierpijn die twee dagen duurde. Aan de zijkanten van mijn rug, opstaan en gaan zitten deed al pijn hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb trouwens nog een goede gevonden! Popsugarliving.


    Your make-up is terrible

    Ik volg het Insanity programma van Shaun T. Het houdt in dat ik iedere dag een zware cardio workout doe van drie kwartier en ondanks dat ik er nooit echt zin in heb, levert het wel een mooi resultaat op.

    Die filmpjes die jij hebt geplaatst zien er trouwens wel leuk uit. Ik denk dat ik het eens ga proberen als ik tijd heb!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Ik volg het Insanity programma van Shaun T. Het houdt in dat ik iedere dag een zware cardio workout doe van drie kwartier en ondanks dat ik er nooit echt zin in heb, levert het wel een mooi resultaat op.

    Die filmpjes die jij hebt geplaatst zien er trouwens wel leuk uit. Ik denk dat ik het eens ga proberen als ik tijd heb!


    Wauw, dat is toch een stuk steviger. Ik raak al uitgeput van 10 minuten cardio haha. Maar ik heb ook niet de ruimte voor de meeste dingen, helaas. Daarom vind ik deze filmpjes echt super handig.


    Your make-up is terrible