• Een tijdje geleden was ik op Youtube wat aan het rond zoeken naar leuke work-outs en toen kwam ik bij Tiffany Rothe Workouts uit. Dit is een Engelstalig en Spaanstalig kanaal, aangezien ze alle filmpjes dubbel in beide talen makt. Ze heeft heel veel verschillende, redelijk makkelijke oefeningen, uitleg over bepaalde dingen en nog veel meer. Voor de meeste oefeningen heb je ook geen extra benodigdheden nodig en als je die al nodig hebt, zijn het kleine dingen die veel mensen vaak wel in huis hebben, of ze geeft je er alternatieven voor. Zo is het makkelijk om je lichaam iets strakker te krijgen voor de zomer zonder er veel extra werk voor te hoeven doen en naar de sportschool te gaan.

    Nog één die je misschien wel even wilt bekijken! Popsugarliving.

    Hier een paar van mijn favorieten:



    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 15:33 ]


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    (...)
    I tried the fit test. En ik gaf halverwege op omdat mijn dijbenen niet meer wouden :'D. Insanity is echt ziek. Nu moet ik erbij zeggen dat ik de avond ervoor uit geweest was en ook doodop was en al half misselijk was vooraleer ik die test deed, maar die coach windt d'r geen doekjes om heen :].


    Aawhh. Ik denk ook dat het door het uitgaan kwam haha, ik heb hem wel af kunnen maken en mijn conditie is nou niet echt super geweldig.


    Your make-up is terrible

    -Mijn topics-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Perfect, haha! Bedankt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vanavond heb ik zeker weten spierpijn. Allemaal achter elkaar geprobeerd


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Altijd fijn dit soort filmpjes (:
    Nu nog hopen dat ik het vol ga houden haha.

    Good, ik zit op boksen haahhh


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil dit echt doen. Maar ik heb al last van mijn rug en tijdje terug ben ik door mijn rug gegaan en het doet nog steeds pijn. Dus weet niet of het wel een slim idee is om dit te gaan doen :'D Maar bewegen is wel goed voor mijn rug..


    -

    Genius schreef:
    Ik wil dit echt doen. Maar ik heb al last van mijn rug en tijdje terug ben ik door mijn rug gegaan en het doet nog steeds pijn. Dus weet niet of het wel een slim idee is om dit te gaan doen :'D Maar bewegen is wel goed voor mijn rug..


    Tiffany Rothe heeft ook work-outs waarbij je gewoon kan blijven zitten, misschien kan je daar beter mee beginnen dan? :3
    Maar echt rot dat je door je rug bent gegaan, dat moet vast flink pijn doen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Tiffany Rothe heeft ook work-outs waarbij je gewoon kan blijven zitten, misschien kan je daar beter mee beginnen dan? :3
    Maar echt rot dat je door je rug bent gegaan, dat moet vast flink pijn doen.

    Zou wel een goed idee zijn ^^ Ik moet alleen niet te lang zitten want dat is ook niet goed haha.


    -

    I love you forever, dit zocht ik!

    Curlies schreef:
    -Mijn topics-


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.