• Een tijdje geleden was ik op Youtube wat aan het rond zoeken naar leuke work-outs en toen kwam ik bij Tiffany Rothe Workouts uit. Dit is een Engelstalig en Spaanstalig kanaal, aangezien ze alle filmpjes dubbel in beide talen makt. Ze heeft heel veel verschillende, redelijk makkelijke oefeningen, uitleg over bepaalde dingen en nog veel meer. Voor de meeste oefeningen heb je ook geen extra benodigdheden nodig en als je die al nodig hebt, zijn het kleine dingen die veel mensen vaak wel in huis hebben, of ze geeft je er alternatieven voor. Zo is het makkelijk om je lichaam iets strakker te krijgen voor de zomer zonder er veel extra werk voor te hoeven doen en naar de sportschool te gaan.

    Nog één die je misschien wel even wilt bekijken! Popsugarliving.

    Hier een paar van mijn favorieten:



    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 15:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kende haar al, echt heel leuke oefeningen om te doen :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik deed die onderste een keer op een dag dat ik er was ingeslaagd een hele maxipot kauwgom op te gebruiken.
    Daarna heb ik letterlijk meer dan 2 uur liggen doodgaan op bed :'D


    effort never betrays you

    oeh, dit ga ik ook maar proberen, misschien dat ik dit wel volhoud.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Voor mensen die 't gaaf vinden om een paar dancemoves te leren, I was derping around on YT and found this. Ze heeft meerdere vids. Tis wel in de hiphop/dancehall stijl :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankjewel! Net wat ik nodig had. Drie keer in de week hockeyen is leuk, maar is niet altijd voor een strak lichaam. Ik hoop dat ik het vol ga houden (:


    Miep

    Ik ga morgen eindelijk eens met Insanity beginnen haha, dat word nog eens mijn dood.
    Hoe gaat het bij jullie?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik ga morgen eindelijk eens met Insanity beginnen haha, dat word nog eens mijn dood.
    Hoe gaat het bij jullie?


    Wil je dat echt weten? Slecht. Ik hockey drie keer in de week, en werk ook nog eens. Aangezien je die eerste drie keer moet doen, lukt het me gewoon niet in te plannen. Ik wil zo'n muziek standaard, gooi ik daar mijn huiswerk wel op. Haha. Bij jou?


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Wil je dat echt weten? Slecht. Ik hockey drie keer in de week, en werk ook nog eens. Aangezien je die eerste drie keer moet doen, lukt het me gewoon niet in te plannen. Ik wil zo'n muziek standaard, gooi ik daar mijn huiswerk wel op. Haha. Bij jou?


    Ja, dan is het wel veel werk haha. Het scheelt al veel als je het doet als je opstaat en voor je naar bed gaat trouwens.
    Ik ben vooral veel aan het hardlopen en ik heb veeeel spierpijn omdat ik het élke avond gedaan heb, dus geef ik mezelf een rustdagje haha. Maar ik merk het wel, ik word gespierder en raak vet kwijt!


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, dan is het wel veel werk haha. Het scheelt al veel als je het doet als je opstaat en voor je naar bed gaat trouwens.
    Ik ben vooral veel aan het hardlopen en ik heb veeeel spierpijn omdat ik het élke avond gedaan heb, dus geef ik mezelf een rustdagje haha. Maar ik merk het wel, ik word gespierder en raak vet kwijt!


    Wauw, dat is echt mooi. Misschien dat ik er toch maar werk van ga maken, gewoon om mezelf lekkerder te voelen. Het is niet dat ik af moet vallen, haha. Hoelang loop je hard? Dat doe ik wel. En skaten, dat is goed voor je billen (:


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Wauw, dat is echt mooi. Misschien dat ik er toch maar werk van ga maken, gewoon om mezelf lekkerder te voelen. Het is niet dat ik af moet vallen, haha. Hoelang loop je hard? Dat doe ik wel. En skaten, dat is goed voor je billen (:


    Niet zo lang haha. Ik doe het nu 15 minuten per avond, maar mijn conditie is vreselijk! Ik denk dat jij het wel wat langer vol kan houden omdat je ook sport en traint.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Niet zo lang haha. Ik doe het nu 15 minuten per avond, maar mijn conditie is vreselijk! Ik denk dat jij het wel wat langer vol kan houden omdat je ook sport en traint.


    Het is een questie van opbouwen. Mijn moeder loopt een schema. Kan je op je iPod zetten, running coach ofzo. Werkt wel goed. Ik loop zo'n 30 à 40 minuten achter elkaar denk ik. Niet heel snel hoor, rustig, maar zo'n 5 km moet kunnen. Ik was altijd een plankje, totdat mijn heupen het leuk vonden om te kantelen en wat vetweefsel aan te maken. Haha. Stomme hormonen.


    Miep

    Ait, ik heb mijn bezigheid voor in de examens gevonden :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    Cas schreef:
    Ik ga morgen eindelijk eens met Insanity beginnen haha, dat word nog eens mijn dood.
    Hoe gaat het bij jullie?

    I tried the fit test. En ik gaf halverwege op omdat mijn dijbenen niet meer wouden :'D. Insanity is echt ziek. Nu moet ik erbij zeggen dat ik de avond ervoor uit geweest was en ook doodop was en al half misselijk was vooraleer ik die test deed, maar die coach windt d'r geen doekjes om heen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Haguro schreef:
    Oh my, dit is echt handig! Thank youu. Nu er maar voor zorgen dat niemand mijn kamer binnenkomt vanavond. :Y)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Cas schreef:
    Ik ga morgen eindelijk eens met Insanity beginnen haha, dat word nog eens mijn dood.
    Hoe gaat het bij jullie?

    Veel succes ermee! Het is echt een geweldig iets. Ik ben inmiddels bezig met mijn zesde week en ben veel te trots op het feit dat ik het volhoud, haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:49 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.