• Een tijdje geleden was ik op Youtube wat aan het rond zoeken naar leuke work-outs en toen kwam ik bij Tiffany Rothe Workouts uit. Dit is een Engelstalig en Spaanstalig kanaal, aangezien ze alle filmpjes dubbel in beide talen makt. Ze heeft heel veel verschillende, redelijk makkelijke oefeningen, uitleg over bepaalde dingen en nog veel meer. Voor de meeste oefeningen heb je ook geen extra benodigdheden nodig en als je die al nodig hebt, zijn het kleine dingen die veel mensen vaak wel in huis hebben, of ze geeft je er alternatieven voor. Zo is het makkelijk om je lichaam iets strakker te krijgen voor de zomer zonder er veel extra werk voor te hoeven doen en naar de sportschool te gaan.

    Nog één die je misschien wel even wilt bekijken! Popsugarliving.

    Hier een paar van mijn favorieten:



    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 15:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb net deze gedaan en die was ook erg leuk!


    Your make-up is terrible

    Oh, dit is wel handig voor wanneer ik geen training meer heb :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics, echt superhandig!
    En zoals Haunt ook al zei, vind ik blogilates ook echt super! Zij praat tegen je tijdens de hele en motiveert je echt om door te gaan, en dat heb ik altijd wel nodig (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wait a second... Mijn topics!


    Tijd voor koffie.

    Leuk! En ik snap wel dat mensen zeggen 'veel beter dan de sportschool', maar uiteindelijk vergeet ik deze filmpjes toch. Ik heb meer motivatie nodig en het helpt dat ik samen met een vriendin fitness, plus ik betaal de sportschool, ik moet er wel heen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Leuk! En ik snap wel dat mensen zeggen 'veel beter dan de sportschool', maar uiteindelijk vergeet ik deze filmpjes toch. Ik heb meer motivatie nodig en het helpt dat ik samen met een vriendin fitness, plus ik betaal de sportschool, ik moet er wel heen.


    Ja, als je er al voor betaald hebt haha. Maar ik kan dat niet betalen en ik doe het toch al mooi zo'n drie weken zonder het te vergeten. Af en toe heb ik mijn luie momentjes haha, maar meestal doe ik het toch wel.


    Your make-up is terrible

    Die boxer babe is ook gaaf:Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh dit moet ik echt gaan doen. Op kamers wonen heeft er wel voor gezorgd dat ik wat ben aangekomen :'D


    -

    Oeh, die laatste heb ik een tijd lang gedaan! :'D


    ars moriendi

    Ziet er awesome uit! Ik ga ze echt proberen. Heb zin in iets anders dan Blogilates(:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 19:15 ]


    Food.

    Mijn topics ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stiekeme mijn topics :3


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Capricious schreef:
    Ik volg het Insanity programma van Shaun T. Het houdt in dat ik iedere dag een zware cardio workout doe van drie kwartier en ondanks dat ik er nooit echt zin in heb, levert het wel een mooi resultaat op.

    Die filmpjes die jij hebt geplaatst zien er trouwens wel leuk uit. Ik denk dat ik het eens ga proberen als ik tijd heb!

    Dat is echt fucking ziek :'D. Zelfs mijn neef kon die niet aan.
    Ik zit er nog over te denken, maar doe dit maar voorlopig omdat ik dit langer kan doen waardoor ik 't leuker vind en het volhou, ipv dat ik ergens tegenop kijk.

    ^ A warming up waarmee ik vandaag begon :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    gingercheeks schreef:
    Ik ga er vanavond eens even goed naar kijken haha :3

    Ik ga Insanity ook proberen. :Y)


    Your make-up is terrible