• Hier kunnen de mensen die meedoen aan het RPG Kingdom of Darkness praten over dingen die niet met het RPG te maken hebben of juist wel! (:

    Sempra > Amber
    Memoria > Aniek
    Luminoase > Brooke
    Lootus > Demi
    Dr3amcatch3r > Dyonne
    Dyer -> Lene
    Amor8 > Noa
    Witches > Celine
    Catesby - Shana

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 23:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik schrijf me uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ook, omdat ik geen tijd heb, daarbij zijn het ook nog eens bijna examens en ik wil me volop kunnen concentreren op school. Misschien dat ik erna wel terug mee doe.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Reageert er nog iemand?

    Lijkt erop van niet..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Maniae schreef:
    Ik schrijf me uit.


    kindness is never a burden.

    Ook ik schrijf me uit. Het spijt me heel erg maar het lijkt wel alsof God me gewoon dood wilt hebben ._. Als eerst overlijdt mijn nichtje door een spierziekte, dan komt mijn broer onder een auto terecht en heeft een paar dagen in coma gelegen, vervolgens krijg ik te horen dat mijn vader weer heeft gelogen en zijn kinderen weer laat vallen, en alsof dat nog niet genoeg is wordt ik misschien van school gestuurd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Woow, sterkte! Dat is niet niks zeg..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Appa schreef:
    Ook ik schrijf me uit. Het spijt me heel erg maar het lijkt wel alsof God me gewoon dood wilt hebben ._. Als eerst overlijdt mijn nichtje door een spierziekte, dan komt mijn broer onder een auto terecht en heeft een paar dagen in coma gelegen, vervolgens krijg ik te horen dat mijn vader weer heeft gelogen en zijn kinderen weer laat vallen, en alsof dat nog niet genoeg is wordt ik misschien van school gestuurd.


    Sterkte! Het is geen probleem, ik begrijp je helemaal en het maakt me ook niet uit.

    Sterkte!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Denkt iemand dat het RPG nog gaat leven? Anders vind ik het eigenlijk ook niet zo leuk meer..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Geen idee, ik heb het ineens heel druk... Zal ik anders het topic sluiten? Iedereen meld zich af en ik heb het zelf ook heel druk....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik kan niet verder als er niet op wordt gereageerd. :c
    Doe maar wat je het beste uitkomt, Demi.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Wel jammer dat het zo gelopen is, ik dacht echt dat het een heel leuk RPG kon worden. Maarja. Zp is het fatniet meer en het ligt eraan hoe de rest erover demkt, maar als het wss zo dood blijft lijkt me dat wel het slimst.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Memoria --> Karev.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Is het topic nu al gesloten?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Neej nog niet


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne