• Hier kunnen de mensen die meedoen aan het RPG Kingdom of Darkness praten over dingen die niet met het RPG te maken hebben of juist wel! (:

    Sempra > Amber
    Memoria > Aniek
    Luminoase > Brooke
    Lootus > Demi
    Dr3amcatch3r > Dyonne
    Dyer -> Lene
    Amor8 > Noa
    Witches > Celine
    Catesby - Shana

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 23:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aahhww doe niet Zo gemeen tegen je hond!


    Is goed, dan ga ik slapen. Goodnight!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Goodie night, cupcake [:

    Pip is gewoon een erg lelijke hond, en ze denkt dat ze half eend is. Tja, ze spoort niet echt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aahhhww wat leuk!!

    Goodnight Brownie!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leuk? Dat beest zit de heletijd bij die enge eenden. Toen ik klein was werd ik achterna gezeten door een eend. Meh, ze slaapt eindelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oooohw hahaha. Hetklinkt grappig (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hahaha, die hond XD Sorry Brooke XD

    @Deems: En wordt het eten voor personeel gemaakt of moeten ze zelf pakken?
    En ik heb een beetje een verkeerde post geschreven, kwam er net achter dat mijn personage al wakker hoorde te zijn toen ik gepost had dat ze wakker werd ;3 Moet die opnieuw of kan ik gewoon schrijven en jouw personage laten meeten? ^^

    Dit moet trouwens ff: IK WIL GEEN SCHOOLLL :((( ZOVEEL WERK EN ALLES EN ONEERLIJK. Mweh. School is gemeen.. Heb sinds vorige week ook weer een oude lerares die iemand komt vervangen {beeldende vorming} en ik kan haar eigenlijk ook niet uitstaan, net zoals mijn ak-lerares. HDJDLSLZNCJD. Maandag en die leraressen.WAAROM IK? Gemeen, like I said. {Maar gelukkig hoef ik na vandaag nog maar twee maandagen uit te staan die geen pww zijn}.
    Amen. xd


    Stop acting normal. It gets bored.

    Hij hoeft niet opnieuw. Ze moeten zelf pakken. Wel mogen ze regelen dat de kok wat klaarmaakt voor me 'aar dat mag alleen als het eten van het gezin op tijd af is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Okeee. Thx (:
    Ik laat Marina toch maar gwn haar werk doen, ondanks dat Charlie nog niet begonnen is. De stalkleding heb ik ook maar verzonnen. Spijkerbroeken enzo waren toen nog helemaal niet in geloof ik XD Kan ik nog aanpassen, maar weet niet waar naar. Lol.

    En moet gaan, bijna de bus uit o.0


    Stop acting normal. It gets bored.

    Is goed zo (: ik heb het gelezen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luminoase schreef:
    (...)

    Officieel volg ik een toneelopleiding, maar ik heb ook een jaar ervaring op het medisch gebied en dat is het minimale als je mee wilt helpen (:

    Ah, oke.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Iemand voor Edward of Elizabeth?

    I am bored ):


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik kan Jeff/Vince wel doen sturen? :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is goed.

    Elizabeth is bij de stallen en Edward loopt over de binnenplaats.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ok. Maar ik moet wel nog even verder bio leren, dan post ik straks ^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is goed. Ik moet nog even Economie leren en over een paar minuutjes tennissen. Ik ben half 8 weer terug !


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne