• Hier kunnen de mensen die meedoen aan het RPG Kingdom of Darkness praten over dingen die niet met het RPG te maken hebben of juist wel! (:

    Sempra > Amber
    Memoria > Aniek
    Luminoase > Brooke
    Lootus > Demi
    Dr3amcatch3r > Dyonne
    Dyer -> Lene
    Amor8 > Noa
    Witches > Celine
    Catesby - Shana

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 23:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb nog Edward voor iemand?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wie moet ik nu naar waar sturen, coz I don't get it anymore :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sempra schreef:
    (...)

    Misschien kan ze Maddie een outfit brengen, Maddie is nog op haar kamer (:

    Ik heb geschreven. Hopelijk ken je der wat mee. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb Edward nu nog vrij. Wie wil mag naar hem toekomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zal Jeff sturen :3
    O en als iemand naar Vince wil komen. Hij is waarschijnlijk in de keuken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik heb geschreven. Hopelijk ken je der wat mee. :].


    Ik zag het, heb al geschreven (:

    Ik zit vandaag even in tijdsnood, dus ik zal morgen zeker reageren! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Iemand voor Jared? (:


    kindness is never a burden.

    Mijne zijn beiden al in gesprek, maar hij kan erbij komen? In de stallen zijn Marina, Peggy en Elizabeth. Buiten staan Edward en Jeff.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jep, of je kan hem ook naar de keuken sturen ^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben helemaal niet aan toe gekomen om wat te schrijven. Is het erg als ik het in het weekend doe?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    O nee hoor. Als je dan nog makkelijk in kan springen en het zelf niet erg vind, moet je dat vooral doen. Ik ga vandaag ook niet meer reageren.

    Ben net van de trap gevallen en moet zo weg


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Weet iemand of Jolene nog wel meedoet? Ze heeft volgens mij dit hele topic nog niet gereageerd en het is lastig om een Charlie-personage te hebben die niet gespeeld wordt..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Weet iemand of Jolene nog wel meedoet? Ze heeft volgens mij dit hele topic nog niet gereageerd en het is lastig om een Charlie-personage te hebben die niet gespeeld wordt..


    Idk, ik heb vaker in een RPG gespeeld met haar, maar soms reageert ze heel lang niet en dan 1 keertje wel, maarja, we zien wel (:

    Ow, oke. Ik heb ff gezocht en ze heeft wel gereageerd al in het speeltopic, maar alleen met de vraag hoe we begonnen.. Denk niet dat ze verder nog op het RPG gekeken heeft en ze plaatste het berichtje zo'n drie of vier dagen geleden. Terwijl ze wel eerder online is geweest. Ja, ik stalk XD
    Maar in ieder geval hoop ik dat ze toch nog wil kijken (: Nu kan ze nog makkelijk inspringen, dusja..


    Stop acting normal. It gets bored.