• Hier kunnen de mensen die meedoen aan het RPG Kingdom of Darkness praten over dingen die niet met het RPG te maken hebben of juist wel! (:

    Sempra > Amber
    Memoria > Aniek
    Luminoase > Brooke
    Lootus > Demi
    Dr3amcatch3r > Dyonne
    Dyer -> Lene
    Amor8 > Noa
    Witches > Celine
    Catesby - Shana

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 23:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sempra schreef:
    Misschien is het handig als je neerzet wie, wie is (: bijvoorbeeld; sempra >> Amber (:


    Goed idee!

    Luminoase --> Brookelle.

    Edit: Maar dat wist je vast al. Ik ben helaas niet de slimste.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    En ik heb weer eens vijf keer achter elkaar zitten janken hier ;D. Zat steeds dertig seconden tussen.

    Blij-huilen of verdrietig-huilen? c:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria --> Aniek (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Blij-huilen of verdrietig-huilen? c:


    Blij-huilen.

    Ik ben nogal emotioneel. Net een mail ontvangen van school, alles is geregeld via mijn mentor om hij heeft hetzelfde gehad, dat ik vanavond of dadelijk een brief binnen krijg met erin of ik op mijn achttiende voor een tussenjaar naar Afrika mag voor vrijwilligerswerk in een ziekenhuis en waarschijnlijk is de brief positief.

    Ook heb ik alleen maar zitten huilen omdat ik de hele tijd naar Justin Bieber posters kijk en ik zie dat ie echt opgegroeid is. Noem me raar maar ik ben gewoon een diehard belieber, en ik geef echt heel veel om mijn idolen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als ik het zo typ klinkt het echt heel stom.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)

    Blij-huilen.

    Ik ben nogal emotioneel. Net een mail ontvangen van school, alles is geregeld via mijn mentor om hij heeft hetzelfde gehad, dat ik vanavond of dadelijk een brief binnen krijg met erin of ik op mijn achttiende voor een tussenjaar naar Afrika mag voor vrijwilligerswerk in een ziekenhuis en waarschijnlijk is de brief positief.

    Ook heb ik alleen maar zitten huilen omdat ik de hele tijd naar Justin Bieber posters kijk en ik zie dat ie echt opgegroeid is. Noem me raar maar ik ben gewoon een diehard belieber, en ik geef echt heel veel om mijn idolen.

    Mag ik mee naar Afrika? :3
    Awh, ik geef ook veel om mij idolen. Ik begin steeds meer een Belieber te worden, het scheelt niet veel.:3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:52 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yay, je hoort bij de familie!

    Sure, als je -je even in de koffer propt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Belieber hierzo. En ik ga in de zomervakantie naar Afrika <333 We gaan dan waarschijnlijk langs een weeshuis (: Waarschijnlijk ga ik huilen van verbazing hoe verschillend de wereld nou werkelijk is....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Directioner (:
    Ik vind Afrika maar niks. Naja, ligt eraan waar je naartoe gaat en wat je doet.
    Ik ging op vakantie naar Tunesië, die mannen zitten de hele tijd aan je en trekken je overal naar toe );

    Heb de brief binnen. Ga hem nu openmaken, en als het goed is dan krijg ik ook te horen naar welk land in Afrika ik ga.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    YAY! IK MAG IK MAG IK MAG!

    In de zomervakantie van 2014 mag ik naar Tanzania om in het ziekenhuis te helpen voor een jaar. Meer informatie krijg ik volgende week als ik naar school ga, dan komt er iemand van de stichting naar mijn school en krijg ik alle uitleg.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga naar Zuid Afrika. En ben ook Directioner (:


    O MY GOOOD ZOOO COOL! Echt heeel vet Broookee!!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ben zo blij! Ik kan eindelijk eens wat doen voor de wereld, al is het niet heel groot.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je maakt mensen heel blij en gelukkig! Het is echt zo gaaf! Wauw, echt gaaf!!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dan ga ik eindelijk zien, net zoals 1D tiehie, hoe het werkelijk is. Waarschijnlijk heel veel huilen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."