• Hier kunnen de mensen die meedoen aan het RPG Kingdom of Darkness praten over dingen die niet met het RPG te maken hebben of juist wel! (:

    Sempra > Amber
    Memoria > Aniek
    Luminoase > Brooke
    Lootus > Demi
    Dr3amcatch3r > Dyonne
    Dyer -> Lene
    Amor8 > Noa
    Witches > Celine
    Catesby - Shana

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 23:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Witches > Celine (:


    To love is to destroy.

    Oh ja, ik ben van maandag t/m vrijdag in Parijs met school, kan dan waarschijnlijk dus niet posten. Sorry!


    To love is to destroy.

    Maakt niet uit. Zal proberen daarna samenvatting te geven (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Witches schreef:
    [Mae wilt wel? (:]


    Is goed hoor. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:26 ]


    kindness is never a burden.

    Jongens zullen we afspreken dat we ook in het kletstopic vragen of mensen elkaar willen meeten? Zo is het voor mensen die en tijdje niet hebben gereageerd ofzo, het iets overzichtelijker. Goed?

    Ik reageer zo met Edward en Elizabeth is ook vrij. (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik had het gewoon onderaan mijn post gezet omdat ik anders nog een andere post in het kletstopic moest plaatsen. Luie ik.
    Won't happen again.


    kindness is never a burden.

    Nee, maakt niet uit hoor, maar ik dacht. Zeg het maar gelijk. En dat kan wel, alleen moet je dan even reageren in kletstopic. Als het maar geen onnodige post veroorzaakt. Snappen jullie?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Holy... I missed 7 pages :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Geloof me het is onzin (: Nou jaa...

    Wel leuke onzin, maar niet belangrijk voor RPG (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Welk jaar speelt het ongeveer af? of staat dat al ergens?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O nee, dat staat nergens.

    Het is gewoon in het heden, maar het is een eiland waar niemand iets vanaf weet en op het eiland weten ze ook niks af van de bekende wereld, ze zijn dus redelijk ouderwets in hun levensstijl.

    Ze hebben daar geen flatscreens en andere luxe dingen. Er zijn geen mobieltjes of computers, gewoon nog de ouderwetse boeken en brieven. En natuurlijk is de kleding ook niet met hoge hakken, skinny jeans enz. Meer jurken.

    Snap je?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Elizabeth en Edward zijn beide vrij, dus mensen kunnen ze naar hun toesturen

    Edward is op de binnenplaats en Elizabeth in de stallen bij haar paard Shadow.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Okay. Yes, I got it now, thanks.
    Ik wilde even zeker weten welk jaar, voordat ik haar allemaal tattoos en piercings geef, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okeeej hahah (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne