• De rechten van dit topic gaan naar quin98
    Ik ben en blijf onschuldig.




    One Direction heeft een break gehad.
    De jongens zijn allemaal terug naar school gegaan, om hun studie verder te volgen.
    Het gene leren wat ze nodig hebben om hun eerst beroep uit te kunnen oefenen. Iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan, want ze blijven wereldberoemd en school is dus ook niet makkelijk.
    Na een tijd besluit iemand dat het toch tijd is. Tijd om weer terug te keren naar de top. Dit liet hun inzien hoeveel ze One Direction missen. Hij gaat alle andere scholen van de jongens af. Dit met een doel. Dit doel is de terugkeer van de beroemde boyband One Direction. Terug te keren naar de top en de plek waar ze zijn gestopt.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: ( Dit is voor de vrienden)


    b]Rollen:[/b]
    -Niall James Horan: LittleBirdie
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Luminoase
    -Harry Edward Styles: Praelectio
    -Zayn Javadd Malik: quin98


    De schoolvrienden van de jongens
    - Schoolvriendin Zayn: Ginaelie Esmae Bonnet: Praelectio
    - Schoolvriendin Liam: Charmila Jase Carell Curlies
    - Schoolvriendin Niall: Hannah Emma StonesNyan
    - Schoolvriendin Harry: Clara Oswin Oswald Llamarmy
    -Schoolvriend Louis: Stanley Lucas Flanaganish


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Met 3 waarschuwingen word je zonder pardon uit de RPG gezet.
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen OhMyZiall en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Zayn zal degene zijn die gaat zorgen dat One Direction terugkomt. Hij zal beginnen bij Lou -> samen naar Harry -> Niall -> Liam

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Flanaganish schreef:
    Mag ik schoolvriend Louis? Mag ik dan Stan(ley) maken? :A. Tenzij je een vriendin wilt, ofcourse.


    Nee, ik vind het goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Praelectio schreef:
    Rol: Schoolvriendin Zayn.
    Naam: Ginaelie Esmae Bonnet. -Gina, Mae-
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Nationaliteit: Frans. Haar moeder en vader zijn gescheiden en sinds haar moeder is hertrouwd met een Britse jongeman zijn ze verhuisd naar Engeland.
    Karakter: Ginaelie is een meisje dat twee persoonlijkheden lijkt te hebben, maar in principe is ze helemaal niet moeilijk te beschrijven of te begrijpen. Ze ziet eruit als een onschuldig, lief en zachtaardig meisje en dit kan ze ook zijn, maar als je haar vertrouwen niet hebt of haar op welke manier dan ook pijn hebt gedaan wil ze nog wel eens verschrikkelijk gemeen uit de hoek komen. Ginaelie is nou eenmaal erg bang om door iemand gebroken te worden en dit voorkomt ze door een grote mond terug te geven en iedereen tegen je proberen op te zetten. Hierdoor staat ze bekend als een bitch, een sluwe vos en bovenal een pester.
    Als je door deze rode bubbel heen weet te prikken zul je erachter komen dat Ginaelie helemaal geen harde binnenkant heeft. Ze is eigenlijk een schat van een meisje, maar alleen enkelen zullen deze kant te zien krijgen. Ginaelie is gewoon beschermend over zichzelf en haar vrienden, waardoor ze indringers op afstand houdt met haar masker. Ze is helemaal niet zelfverzekerd, maar eigenlijk een onzeker meisje dat niet weet hoe ze mensen anders weg kan houden van haarzelf en haar omgeving.
    Verdriet zal ze enkel tonen in een vertrouwelijke omgeving met vertrouwde mensen om haar heen, aangezien ze zichzelf niet zwak wilt opstellen. Ginaelie heeft eigenlijk een klein, gouden hartje, maar je moet haar zwakke plekken weten te raken.
    Uiterlijk:



    Extra: Ginaelie haar onzekerheid is ontstaan doordat ze naar Engeland is moeten verhuizen en de taal vrijwel niet kon spreken of verstaan. Hierdoor is ze absoluut niet spraakzaam en ze drukt zichzelf meestal uit in gebaren of uitdrukkingen. Als ze spreekt heeft ze een Frans accent, waardoor het af en toe nogal grappig uit haar mond kan klinken. Ginaelie vindt dit echter helemaal niet leuk en zwijgt liever. Ze opent alleen haar mond als ze van zich af moet bijten of als ze bij vrienden is, want zij accepteren haar accent wel.
    Ginaelie stelt zichzelf meestal voor als Gina, aangezien vele mensen haar naam niet goed kunen uitspreken. Mensen noemen haar ook nog wel eens Mae, maar dit wordt enkel als plagen gebruikt.
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: Omdat Ginealie erg beschermend over haar vrienden is en niemand te dichtbij ze wilt laten komen wilt ze ook niet dat de jongens weer bij elkaar komen. Voor haar voelt het dan alsof één van haar weinige vrienden van haar wordt afgepakt en dit wilt ze niet weer laten gebeuren, aangezien ze al haar Franse contacten kwijt is geraakt. Ginaelie heeft niet veel vrienden over naast Zayn en ze wilt hem het liefste bij haar houden.


    Gina is af.
    Nu ben ik toch wel benieuwd naar de vriendin van Harry. :')

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 15:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Harry's Schoolvriendin
    Naam: Clara Oswin Oswald
    Leeftijd: 19, 23 november 1993
    Nationaliteit: Brits, London
    Karakter: Clara is brutaal, vriendelijk en slim. Ze is niet bang om te zeggen wat ze denkt en te doen wat ze denkt dat het beste is. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden, of die het nou willen of niet. Ze is loyaal en betrouwbaar en zal voor je sterven je haar vriend eenmaal bent, al kan ze je ook vrij hardhandig weer op het rechte pad zetten als je echt iets idioots in je hoofd haalt. Ze is ook een hopeloze optimist en een dromer. Vele mensen vinden haar rebels, omdat ze niet over de gebaande paden loopt, maar haar eigen weg kiest en vaak impulsief handelt, maar zelf vind ze het geweldig. Ze houd van risico's, gevaren en avontuur. Wat is de lol in leven zonder wat avontuur? Ze wil de wereld zien, nieuwe mensen en culturen leren kennen. Haar emoties liggen zeker niet op de oppervlakte. Haar vrolijkheid wel, maar de rest houd ze diep verborgen, vaak zelfs voor haar vrienden. Een sterk en zelfstandig iemand draagt namelijk niet zijn hart op zijn mouw, vindt ze.
    Uiterlijk:


    Clara is maar klein, zo'n 1,55. Ook heeft ze naast een spiderbite in haar lip nog een paar tatoos. Over haar ruggegraat staat This Song Saved My Life, op haar linker pols staan 13 turf streepjes, achter haar ene oor staat een doodskopje, achter de ander een muziekbalk met een paar nootjes en een sleutel die zo haar nek in loopt. Op haar hart heeft ze nog twee vogeltjes staan met een blad ertussen voor haar ouders en een roos op de rug van haar hand met haar moeder's initialen erlangs. Ze wil er nog meer, maar dat wil ze gaan doen als ze gaat reizen.
    Extra:
    Clara's moeder is overleden toen ze 13 was. Ze heeft het er erg zwaar mee gahad. Er zijn een paar dingen die ze van haar nog heeft. Een ketting met een klein vogeltje en haar naamplaatje eraan uit het leger, een oud boek over 101 plekken die je gezien moet hebben op de wereld en een blad wat haar ouders bij elkaar heeft gebracht.
    Clara zelf houd naast reizen ook erg van muziek. Ze speelt gitaar, bas, piano en drums en heebt behalve het drummen zichzelf alles aangeleerd. Zingen doet ze alleen nooit.
    Ze denkt erover zelf in het leger te gaan, maar nu nog niet, pas als ze heeft rondgereist en haar studie muziek en film heeft afgerond.
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: Het maakt haar weinig uit. Ze zal Harry steunen zo lang hij maar echt doet wat zijn hart hem ingeeft.

    [is ze zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    Ja, zeker weten ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OhMyZiall schreef:
    (...)

    Nee, ik vind het goed (:


    Ik maak hem vanavond, want ik moet zometeen naar mijn moeder en daarna naar mijn oma, (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag ik dan als laatste Niall? Ik beloof dat ik deze keer wel zal reageren!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Natuurlijk ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dan vul ik hem straks na Frans leren in!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik ben rond half 9 savonds weer thuis, of eerder. Dus ik maak Stan dan, of ik jat het wachtwoord van internet hier, xd. (zit nu op mamas telefoon, maar die typt irritant).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Nialler
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Niall is altijd erg vrolijke en lacht altijd. Nooit zal hij serieus zijn als het niet nodig is. Hij zal zijn vrienden altijd verdedigen. Niall weet wanneer hij rustig moet zijn en dat doet hij dan ook. Hij is heel erg lief en zal nooit gemene opmerkingen maken. Wel kan hij de hele tijd door grapjes maken, maar vaak zijn die ten koste van hemzelf of niet gemeen bedoeld. Niall heeft graag mensen om zich heen. Hij kan zich prima alleen vermaken, maar hij is liever met een paar mensen dan alleen, het liefst wel bekenden. Niall is ook een verlegen jongen die nogal snel bloost en soms niet zo goed weet wat hij moet zeggen. Als hij je langer kent, is hij meestal veel spraakzamer. Velen mensen vinden hem meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld van hem. Hij is niet zo stil als dat hij soms lijkt in het begin. Niall durft niet goed op iemand af te stappen als hij wat in ze ziet, hij wacht liever tot de ander de eerste stap zet.
    Door de drukte om One Direction was hij wel blij met een pauze, maar hij blijft altijd overeind voor de band en zijn vier 'broers'.
    Uiterlijk:



    Extra: Hij heeft ontdekt dat hij ook op jongens valt en dus bi is. Toch zal hij sneller voor een meisje kiezen, omdat hij zelf niet helemaal wil toegeven dat hij niet 100% straight is. Toch vind hij sneller een jongen aantrekkelijker, al is hij niet helemaal homo.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:58 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rol: Schoolvriend Louis.
    Naam: Stanley Lucas. (Roepnaam is Stan).
    Leeftijd: 20/21.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Stan is net zoals Louis een echte grapjas die serieus kan zijn wanneer dat nodig is. Stan weet bij zijn vrienden, vooral bij Louis, wanneer er iets is of niet. Hij is erg aardig en behulpzaam, maar als je hem boos maakt, wil je niet bij hem in de buurt zijn. Als hij namelijk boos is, kan hij uit het niets gaan slaan en schoppen en dan zit je zo in een gevecht. Stan houdt ervan om iedereen een beetje te dollen en is dus ook druk. Hij vindt het altijd leuk om met Louis te zijn, omdat hij dan weet dat ze misschien 1 grap uithalen met iemand. Stan is niet vaak verdrietig gezien, want dat houdt hij altijd graag voor zichzelf omdat hij zich schaamt dat hij altijd zo blij is, maar dan down. Als hij het moeilijk heeft, krijgt hij graag steun van zijn vrienden. Ook is hij heel erg snel jaloers, maakt niet uit op wie of over wat. Stan vertoont heel soms ook homogedrag (vind ik). Hij houdt ervan om mensen enthousiast te maken over iets wat ze niet leuk vinden. Stan is bi en heeft zijn oog niet alleen maar gericht op meisjes, maar hij wil dat niet laten merken omdat hij zich ook daarvoor schaamt, hij is namelijk bang om erom gepest te worden. Hij wil ook niet teveel meisjes aantrekken, maar ook niet teveel jongens. Stan is niet bang om voor zijn vrienden op te komen en voor ze te vechten, als dat nodig is. Hij kan ook goed voor zichzelf opkomen.
    Uiterlijk:




    Extra: Stan houdt enorm veel van voetbal en wil in zijn vrije tijd dat meer gaan doen met Louis sinds hij nu een pauze heeft.
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: Stan is erg gehecht aan Louis en wil hem eigenlijk een beetje voor zichzelf houden, maar hij wil dat Louis gelukkig is.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (Infelia goes back to Curlies!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tussen vanavond en morgen zal het eerste topic verschijnen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OhMyZiall schreef:
    Tussen vanavond en morgen zal het eerste topic verschijnen


    Of nu. xd
    Nee, ik ben gewoon erg enthousiast. ^^ Ik ga Harry en Gina nog even wat bijschaven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kan ook hoor xd ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer