• Want telkens als ik op mijn telefoon zit en een link aan wil klikken, krijg ik een of andere pop up. En als ik dan weer probeer op die link te klikken, krijg ik die pop up heel vaak weer. Ik vraag me dus af of ik de enige ben die er last van heeft, want het is echt heel erg irritant.


    The odds are néver in our favor.

    Ach ja, Rutger was aan een mobiele versie aan het werken die zogenaamd snel klaar zou zijn. Mitchell had een hele mooi app gemaakt voor Q maar die mocht niet online omdat hij zo snel klaar zou zijn, dat was enkele weken geleden.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ach ja, Rutger was aan een mobiele versie aan het werken die zogenaamd snel klaar zou zijn. Mitchell had een hele mooi app gemaakt voor Q maar die mocht niet online omdat hij zo snel klaar zou zijn, dat was enkele weken geleden.


    Omg, serieus?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    mij lukt het niet eens via de telefoon...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Valentino schreef:
    (...)

    Omg, serieus?


    Ja. Echt jammer, want hij was heel functioneel en mooi.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja. Echt jammer, want hij was heel functioneel en mooi.


    Pff, zo kut. Terwijl er eigenlijk niet eens een app zou komen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Pff, zo kut. Terwijl er eigenlijk niet eens een app zou komen.

    Rutger maakt een mobiele website dat is geen app, maar goed, ik snap wat je bedoeld.
    Dat was ook de reden dat ik maar mijn eigen app ging maken, alles duurde lang en het werkte niet op mijn mobiel waar ik niet tegen kan :Y)
    Mijn app is nog lange niet af, maar het forum gedeelte werkt 9 van de 10 keer perfect en anders hoef je bv. het topic alleen eventjes te herladen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 21:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rutger maakt een mobiele website dat is geen app, maar goed, ik snap wat je bedoeld.
    Dat was ook de reden dat ik maar mijn eigen app ging maken, alles duurde lang en het werkte niet op mijn mobiel waar ik niet tegen kan :Y)
    Mijn app is nog lange niet af, maar het forum gedeelte werkt 9 van de 10 keer perfect en anders hoef je bv. het topic alleen eventjes te herladen.

    Herladen en het langzaam doen van de site kan.ik, en vele andere denk ik ook, mee leven. Maar sorry hoor, ik heb echt geen trek in 1000 pop ups bij het klikken op een poep link.


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rutger maakt een mobiele website dat is geen app, maar goed, ik snap wat je bedoeld.
    Dat was ook de reden dat ik maar mijn eigen app ging maken, alles duurde lang en het werkte niet op mijn mobiel waar ik niet tegen kan :Y)
    Mijn app is nog lange niet af, maar het forum gedeelte werkt 9 van de 10 keer perfect en anders hoef je bv. het topic alleen eventjes te herladen.


    Kun je het niet.. sturen naar mij?

    Op mijn telefoon doet Q het gewoon perfect hoor :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Knight schreef:
    (...)
    Herladen en het langzaam doen van de site kan.ik, en vele andere denk ik ook, mee leven. Maar sorry hoor, ik heb echt geen trek in 1000 pop ups bij het klikken op een poep link.

    Als de site offline is / te langzaam is dan vangt mij app dat op. Maar soms worden berichten niet goed opgehaald, dan moet je even herladen. Dat bedoelde ik ;p

    Sofinite schreef:
    (...)

    Kun je het niet.. sturen naar mij?

    Nee, Rutger heeft me nadrukkelijk verboden om de App online te zetten. Zou ik het toch doen dan kan ik in serieuze problemen komen voor bv. het gebruiken van de naam Quizlet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, Rutger heeft me nadrukkelijk verboden om de App online te zetten. Zou ik het toch doen dan kan ik in serieuze problemen komen voor bv. het gebruiken van de naam Quizlet.

    Awh, dat is echt balen. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''