• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Félice Mabel Delamore
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Negentien, maar over enkele weken wordt ze twintig.
    Innerlijk: Félice is van mening dat harde straffen en maatregelen de enige manier is om mensen dingen af te leren. Ze is in sommige opzichten dan ook echt onverbiddelijk. Ze vindt het echter niet kunnen als de echt kleine kinderen ook gestraft worden, hoewel ze wel zo is opgevoed. In dat opzicht is ze dan wel weer mild, als je er geen weet van hebt dat je iets fout of verkeerds doet, dan vindt ze dat je er niet voor gestraft mag worden. Wanneer ze zelf iets fout doet, dan zal ze daar verantwoordelijk voornemen en de schuld niet op iemand anders afschuiven.
    Ze is erg eerlijk, soms zelfs op het botte af. Haar mening over mensen steekt ze niet onder stoelen of banken. Het maakt haar niet uit of ze mensen kwetst met haar woorden, enkel bij dierbaren zal ze er beter opletten wat er uit haar mond komt, of als ze denkt dat iemand nog wel eens van pas zou kunnen komen. Zelf doet ze alsof het haar niet uitmaakt wat mensen van haar vinden, maar ze is niet gevoelloos en snerende opmerkingen raken haar wel degelijk. De reden waarom ze doet alsof het haar niet uitmaakt is dat ze niet wil dat mensen haar als zwak beschouwen. Een ander iets wat ze doet om niet zwak te lijken, is te doen alsof ze onbevreesd is, wat haar goed af gaat aangezien ze van nature niet bang is om dingen uit te proberen en wel van een avontuurtje houdt. Er zijn echter wel dingen waar ze bang voor is, zo houdt ze niet echt veel van het donker en haalt ze meestal iemand over om haar naar huis te lopen als ze 's avonds nog terug moet. Daarnaast houdt ze ook niet echt van vuur.
    Iets wat Félice zelden doet is mensen vergeven. Als je haar behoorlijk pijn hebt gedaan – emotioneel gezien, niet fysiek – dan zal ze echter nog wel gewoon met je praten, deels omdat ze je meestal nog wilt terugpakken.
    Wat je waarschijnlijk niet bij Félice zal verwachten, is dat ze romantisch is als het op de liefde aan komt. Wanneer ze eenmaal iemand leuk vindt, dan zal ze voor hem door het vuur gaan, zelfs als de gevoelens niet wederzijds zijn.
    Uiterlijk:



    Félice is met haar 159 centimer niet bepaald lang, maar toch zal je haar niet over het hoofd zien. Deels door haar grote mond -figuurlijk-, deels door haar uitstraling. Ze heeft een fijn gezichtje, met kobaltblauwe ogen, een klein neusje en hartvormige lippen. Haar dikke, donkere lokken zijn erg donkerbruin - ze zitten haast tegen zwart aan - en er zitten krullen in. Doordat ze altijd genoeg te eten heeft gehad heeft ze een gezond, slank figuur.
    Rol: Mens, voor het huidige bestuur.
    Verleden: Félice haar vader is bestuurslid van de stad en er is bij Félice dan ook al van jongs af aan ingestampt dat de manier waarop de stad nu bestuur wordt, de goede manier is. Haar oudste broer, Isaac, is ook zo opgevoed, maar hij heeft inmiddels ook verhalen van "gewone" burgers gehoord en begint langzaam maar zeker steeds meer bij de rebellen te horen, al laat hij dat niet merken. Isaac probeert Félice en Josiah, haar andere broer, een beetje met hem mee te krijgen, maar daar heeft hij tot nu toe niet veel succes in, vooral bij Josiah niet.
    Doordat Félice haar vader bestuurslid is heeft ze over het algemeen altijd gehad wat haar hartje begeert en komt ze uit het rijkere gedeelte van de stad.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 21:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    We hebben dudes nodig, véél dudes :p En probeer vluchtig te kijken naar karakters van andere personages,
    op die manier krijgen we niet personages met allemaal hetzelfde karakter (;


    En haha, kleine tip; Doe wat inspiratie op over 19e eeuw door dat gewoon in te typen bij google, of 19th century fashion,
    ze droegen vroeger namelijk, in tegenstelling vanw at ik dacht, behoorlijk extravagante kleding :Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Félice is wel een bitch :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik zoek mijn rollen dadelijk wel weer terug. Alvast mijn topics. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil graag een mannelijk mens. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mooi! Je kan hem gewoon meteen aanmaken als je wilt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal proberen hem vandaag af te maken, maar ik kan niets beloven (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga morgen denk ik bezig met mijn rol


    Aan niets denken is ook denken.

    Waarom staat er achter Amaris 23/28?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    23 mensenjaren, 28 vampierenjaren (; Ze was 5 jaar mens en op haar 23e gebeten toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    23 mensenjaren, 28 vampierenjaren (; Ze was 5 jaar mens en op haar 23e gebeten toch?

    Ja, dacht dat je bedoelde dat ze al 28jaar vampier was.
    My bad:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morgen of woensdag oid starten we (: Mensen kunnen daarna nog steeds inspringen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Morgen of woensdag oid starten we (: Mensen kunnen daarna nog steeds inspringen.


    Ik vul 'm morgen in, vandaag lukt niet meer, sorry. Voor mij hoeven jullie niet op me te wachten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zal mijn rol ook zo snel mogelijk hier online zetten, had de afgelopen tijd een beetje druk door allemaal stage opdrachten doordat ik die een beetje uitstelde in de vakantie :$


    Credendo Vides

    Naam: Vilkas Alexander Pace
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 25
    Innerlijk: Vilkas is een kerel die veel gewoon is, ook al heeft hij geen moeilijke jeugd gehad. Zo hard heeft hij eigenlijk nooit moeten werken. Toch kan hij veel hebben. Hij kan het hebben als je tegen hem schreeuwt, hem uitscheld of moeilijk doet. Hij zal het niet terug doen, hij zal er rustig over blijven en proberen het niet te verergeren en goed te maken. Maar als je ook maar één woord durft te zeggen over zijn zus - Annie -, die een paar jaar geleden overleden is, dan knapt er iets in hem. Dan kan hij vinnig uit de hoek komen - wat mensen helemaal niet van hem gewoon zijn - en kan hij soms zelf agressief worden of zelfs triest.
    Wat je niet van hem zou verwachten, is dat Vilkas soms filosofisch uit de hoek te komen. Hij houdt ervan om na te denken over dingen, over dood normale dingen maar ook om moeilijkere dingen. Dat doet hij meestal 's nachts, omdat hij dan tijd heeft om na te denken.
    Een slechte karaktereigenschap is dan weer dat hij ongelooflijk ongeduldig, zo ongeduldig dat het soms echt irritant kan worden. En soms heeft hij ook de neiging om door te drammen over dingen zo erg dat het eerder overkomt als zagen.
    Daarbij komt ook nog eens dat hij een enorme rommelmaker is, maar daar kan hij niet veel aan doen. Hij vindt het goed zo, omdat hij toch al zijn spullen terug vindt en ziet het niet bepaald als rommel aan.
    Uiterlijk:



    Vilkas heeft donkerbruine haren, die kortgeknipt zijn. De lengte kan soms nogal variëren omdat het altijd weer een tijdje duurt voordat hij het knipt. Maar meestal zit zijn haar altijd hetzelfde omdat hij er verder niet echt aandacht aan spendeert.
    Boven zijn groene staat een paar fijne wenkbrauwen de soms bijna op twee rechte streepjes lijken. Zijn groene ogen worden extra geaccentueerd door zijn lange wimpers, die zijn ogen een speciale diepte geven waar je uren naar kan blijven kijken.
    Het valt bijna niet op, maar Vilkas' neus staat niet volledig recht op zijn gezicht. Als je er heel goed en lang naar kijkt, kan je zien dat lichtjes naar links kromt. Vilkas heeft volle rozige lippen die altijd omringt zijn door een uitkomend stoppelbaardje. Het is niet dat hij zich niet scheert, maar zelf vind hij het er zo beter en mannelijker uitzien.
    Hij is zo'n 1.85 meter lang, wat hem niet belachelijk lang maakt, maar ook niet bepaald de kleinste. Integendeel. Hij heeft een echt mannelijk lichaam met brede schouders, spieren en slank. Al is hij van nature slank gebouwd en moet hij er niet bepaald veel moeite voor doen het zo te houden. Zijn spieren zijn met der tijd op komen dagen. Een deel tijdens zijn puberteit, maar het grootste deel heeft hij zelf gekweekt.
    Op zijn lichaam tekenen zich af en toe betekenisloze littekens af, die komen van gevechten in de herberg van zijn ouders, die hij altijd uit elkaar probeerde te halen.
    Rol: Mens - Als mens is Vilkas voor het beleid van nu. Niet met duidelijke redenen, omdat het hem niet erg kan schelen hoe het beleid werkt. Zo lang hij er maar geen last van heeft. Daarbij komt nog eens dat hij alles het liefst zo rustig mogelijk houdt en hij geen zin heeft om opstanden te houden of er deel van uit te maken. Zo lang alles maar blijft zoals het is, vindt hij het best.
    Verleden: Vilkas verleden is niet zo spannend als hij zou willen, al wel heeft hij wel wat verhalen te vertellen. Maar de meesten zijn goed, wat niet betekend dat hij als jongen nooit ongeluk en tegenslag gekend heeft, want dat heeft hij wel. De dood van zijn zuster, oorlogen en een paar bar gevechten waar hij littekens aan over heeft gehouden. Hij heeft altijd de dagelijkse dagelijkse sleur als barman gekend. Zijn ouders hadden een herberg, waar mensen 's avonds konden drinken, bij praten of een kamer regelen. Het was opstaan, werken en slapen. Af en toe eens een paar zatlappen buiten zetten en een babbeltje slaan, maar daar bleef het dan ook bij. Tijdens een van de oorlog is de herberg afgebrand, waardoor hij nu in een of ander huisje leeft dat hij leeg heeft gevonden. Waarschijnlijk zijn de achter laters van het huisje gevlucht en zijn ze niet meer teruggekomen. Of ze zijn dood. In ieder geval maakt het hem niet zoveel uit, zo lang hij maar niet op straat moet slapen. Hij is zelf begonnen met de heropbouw van de herberg en wil 'm het liefst mogelijk snel weer openen. Zijn ouders zijn gesneuveld tijden de oorlog, waardoor hij nu op zichzelf is en hij het ter ere van hen wil doen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 21:02 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov