• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Lucas Nilsson
    Geslacht: Mannelijk
    Bijnaam: (Mad) Hatter
    Leeftijd: 25
    Innerlijk: Lucas is het soort man waar bijna niemand iets over weet, maar waar mensen wel over beginnen te praten vanaf het moment dat ze met hem in contact zijn gekomen. De man is dan ook moeilijk te vergeten door het feit dat hij op de een of andere manier altijd weet wat er juist gaande is en altijd wel weet te vertellen hoe iemand juist in elkaar zit en wat deze in het verleden gedaan heeft. Lucas heeft overal mensen rondlopen die hem maar al te graag vertellen wat ze van iemand weten voor een paar muntstukken. Voor de rest werkt de man zich op sommige moment echt in de nesten, alsof hij wilt dat mensen hem in elkaar slaan. Eigenlijk is dat ook zo aangezien hij denkt dat hij een straf verdient voor de dood van zijn broer die hij -volgens hem dan- makkelijk had kunnen voorkomen. Als hij niet te druk was geweest met het stelen van dingen die nuttig zouden kunnen zijn, had hij Edrian misschien rugdekking kunnen geven zodat ze hem nooit langs achter hadden kunnen aanvallen. Toch zorgt hij er altijd voor dat het lijkt alsof hij dit doet voor de goede zaak waardoor hij meestal mensen uitpikt die na een kort lontje ook iets op hun geweten hebben en hij zijn woorden altijd zo vormt zodat die mensen zich altijd wat ongemakkelijk gaan voelen omdat voor de rest meestal niemand weet wat ze juist uitgestoken hebben. Lucas is geweldig goed in het chanteren van mensen daar hij vaak best veel geheimen over hen weet en gebruikt al de info die hij heeft meestal ook. Voor de rest is hij erg beschermend naar zijn dierbaren toe sinds zijn broer overleden is en zou hij zijn nek zelfs riskeren om ervoor te zorgen dat ze veilig zijn. Hij haat het als mensen hem niet vertrouwen vanaf het moment dat hij ervoor gezorgd heeft dat ze niet stierven en vindt dat hij dan wel de nodige respect verdient. De meeste mensen die hem kennen, vinden dat hij soms een beetje te hard van stapel loopt en meestal denken ze dat er een schroef bij hem los zit. Daarom en door het feit dat hij altijd daar is 'when they pass the hat', hebben mensen hem de bijnaam Mad Hatter gegeven.
    Uiterlijk:




    Lucas heeft een lengte van 1.64m wat hem dus best klein maakt. De meeste mannen zijn altijd een kop of twee groter dan hem waardoor hij zijn hoofd voor het grootste deel in zijn nek moet leggen om mensen aan te kunnen kijken. Qua lichaamsbouw is hij redelijk normaal gebouwd voor zijn lengte en is er niet echt iets bijzonders aan hem zoals een sixpack of iets dergelijks. Hij is niet erg gespierd, maar kan toch rake klappen uitdelen als hij wilt daar hij weet waar je mensen precies moet raken om hen pijn te laten leiden. Zijn haren zijn donkerbruin tot zwart en staan meestal in pieken overeind zodat ze tegen zijn hoed aankomen die hij altijd op zijn hoofd heeft staan. Hij heeft donkerbruine ogen waar de pretlichtjes meestal in op en neer dansen en draagt meestal een lange jas waardoor mensen vinden dat hij soms nog mysterieuzer overkomt dan hij eigenlijk al is. Voor de rest zijn zijn voortanden wat aan de grote kant waardoor mensen vinden dat hij soms als een konijn overkomt, iets dat hij absoluut niet heeft aangezien hij om de een of andere reden echt bang is van konijnen.
    Rol: mens - Lucas is eigenlijk niet tegen en niet voor het bestuur, helpt diegene die hem het meest betalen met de info die hij over vanalles en nog wat heeft.
    Verleden: Lucas heeft tot zijn tweeëntwintigste een best normaal leven geleid met ouders en een oudere broer. Ze waren best gelukkig samen totdat hun ouders omkwamen in een brand. Vanaf dat moment stonden hij en Edrian er alleen voor en moesten ze zien te overleven door te stelen aangezien ze echt alles kwijt waren geraakt. Samen leerden ze de kunst van het zakkenrollen en stalen alles wat los en vast zat. Zo haalden ze zichzelf heel wat problemen op de hals en het ging zelf zo ver dat er mensen waren die hen wilden vermoorden. Na een tijdje doken ze voor even onder en probeerden er zo voor te zorgen dat de meeste mensen die hen wilde omleggen, dachten dat ze dood waren en iemand anders de klus al voor hen had geklaard. Toch was er iemand die erachter kwam waar ze zich schuilhielden en zonder ook maar te aarzelen legde de man Edrian om terwijl Lucas zelf eten was gaan stelen daar ze het dringend nodig hadden. Toen hij terug thuiskwam zag hij zijn grote broer in een grote plas bloed liggen en sindsdien heeft hij het gevoel dat hij niets meer goed kan doen in de wereld.
    Extra: Lewis Caroll baseerde een personage in zijn boek naar hem, al kwam de 'hatter' daar iets vriendelijker in over dan Lucas in werkelijkheid was.


    Korte geschiedenis is kort D=

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 21:12 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Begin 19e eeuw, dat is de periode van de romantiek.
    Misschien kun je deze link nog even bij het verhaal zetten: De periode romantiek in het algemeen
    Mode in de 19e eeuw (wel met van die hele lange jurken, wijduitlopend door de crioline):
    Geschiedenis van de mode 19e eeuw & Nog wat over mode


    Aan niets denken is ook denken.

    Het maakt dan qua mode nog wel uit of de RPG zich vóór 1815 afspeelt of erna :x
    Wel handig om te weten wat het dan is xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat over die broek is grappig! Dat wist ik helemaal niet (: en ik denk net na 1815 oid? Het hoeft niet heel precies hoor, maar het is wel leuk dat je zo ook kleding kan beschrijven en vaak ook praktisch (:

    laten we het broek dragen voor vrouwen aat vervtoegen, dat is wat praktischer voor vampiers en rebellen. Maken er 1820-18435 van. Broeken kunnen gedragen worden door vrouwen (: (mobiel typt erg kut. Sorry)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Tortura's other profile, just saying before you guys flip out.]

    Bij Silas zijn character sheet bij de likes staat nog: ".. luisteren naar [insert female vampire name] zang."
    Nu ga ik het nogmaals vragen en hopen dat iemand daar antwoord op gaat geven. Wie wil die vrouw zijn? Mannen zijn nu ook welkom, ghehe. Because I made him bi, even though he won't admit it thát easily. Het gaat er gewoon om dat hij naar iemands zang wil luisteren, dus wie wil de gegadigde zijn?


    †

    Megaera schreef:
    [Tortura's other profile, just saying before you guys flip out.]

    Bij Silas zijn character sheet bij de likes staat nog: ".. luisteren naar [insert female vampire name] zang."
    Nu ga ik het nogmaals vragen en hopen dat iemand daar antwoord op gaat geven. Wie wil die vrouw zijn? Mannen zijn nu ook welkom, ghehe. Because I made him bi, even though he won't admit it thát easily. Het gaat er gewoon om dat hij naar iemands zang wil luisteren, dus wie wil de gegadigde zijn?

    Ik zou het niet erg vinden moest het Amaris zijn, alleen zit ze momenteel nog niet in de clan.
    Dus ik weet niet of het praktisch zou zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Das juist wel praktisch :p
    Je kan dan bijvoorbeeld doen dat Silas nu wel iemand heeft die zingt,
    maar dat ie hem/haar een beetje zat is om een of andere reden (diegene
    ging door zijn spullen zoeken oid) en dan komt een wachter met Amaris
    aankakken van; Hé baas, kijk wat ik gevonden heb.
    En dan kan ie bijvoorbeeld vragen van "kan je zingen?" en dan
    kan ze meteen blijven (; But it's up to you, I'm just brainstorming.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga mijn karakter maybe ook tussen wannabe hetero, maar is eigenlijk homo maken.
    ~~
    @ Tyrion ; Er is niets mis met jullie posts hoor, ik vond het alleen een beetje raar dat ze als vampier door het dorpje (= stadje) liep, tijdens het oogstfeest wat daar gaande is, en zich dan afvraagt wat een meisje op het late uur daar aan het doen is, en niet bij de andere vampiers in voor die mededeling. Maar ik was even vergeten dat ze nieuw was, en zich nog bij de clan moet voegen? En nakito haar personage heeft het over dat de meeste mensen gaan slapen, terwijl het feest is in het stadje, en bij een oogstfeest lijkt het me dat in het hele stadje (het centrum in ieder geval) er mensen rondlopen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 10:54 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Goed punt, maar dat oogstfeest idee kwam ook pas na haar post (: Maar dat zou ze idd aan kunnen passen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    aangepast :)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 14:27 ]


    When you believe your dreams come true

    Ik had weer niet goed gelezen, sorry. Kan Vilkas eigenaar zijn van the Royal Oak? (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is niet erg hoor en ik cind t prima (: (mobiel)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys, diegene die nog beginpost moeten schrijven mogen wat mij betreft reageren op Alice :Y). Of indirect oid, ik vind het wel leuk om weer eens te schrijven na zo'n lange tijd nl :p Heb echt kriebels.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Das juist wel praktisch :p
    Je kan dan bijvoorbeeld doen dat Silas nu wel iemand heeft die zingt,
    maar dat ie hem/haar een beetje zat is om een of andere reden (diegene
    ging door zijn spullen zoeken oid) en dan komt een wachter met Amaris
    aankakken van; Hé baas, kijk wat ik gevonden heb.
    En dan kan ie bijvoorbeeld vragen van "kan je zingen?" en dan
    kan ze meteen blijven (; But it's up to you, I'm just brainstorming.

    Njha, als je het zo bekijkt (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gaaaah, I can't find a pretty dress.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered