• --

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 13:55 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Heb je zijn nummer of fb of wat dan ook? Dan kun je een bericht sturen met bijvoorbeeld de vraag of hij bijgekomen is van t weekend en weer zin in school heeft. Zo kun je een gesprek laten beginnen. Het is je eigen instelling of hij je moet vragen of dat jij hem vraagt. Tip1: Stel open vragen. Tip2: Jongens vinden het leuk om over zichzelf te praten, stel dus ook vragen over hem.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Heb je zijn nummer of fb of wat dan ook? Dan kun je een bericht sturen met bijvoorbeeld de vraag of hij bijgekomen is van t weekend en weer zin in school heeft. Zo kun je een gesprek laten beginnen. Het is je eigen instelling of hij je moet vragen of dat jij hem vraagt. Tip1: Stel open vragen. Tip2: Jongens vinden het leuk om over zichzelf te praten, stel dus ook vragen over hem.


    Thanks, ik ga dit wel even proberen (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    Thanks, ik ga dit wel even proberen (:


    Graag gedaan :)

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl/man-en-vrouw/80792-signalen-dat-hij-je-leuk-vindt.html hier moet je niet helemaal op af gaan hoor, maar het is wel handig als je er op wil letten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Graag gedaan :)

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl/man-en-vrouw/80792-signalen-dat-hij-je-leuk-vindt.html hier moet je niet helemaal op af gaan hoor, maar het is wel handig als je er op wil letten.


    Haha oke, ik zal er even op gaan kijken ^^


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik zou je advies echt niet van een site afhalen, of van ons. Elke jongen reageert anders, elke jongen doet andere dingen. De enige manier om te weten of hij je echt leuk is, is het gewoon vragen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik zou je advies echt niet van een site afhalen, of van ons. Elke jongen reageert anders, elke jongen doet andere dingen. De enige manier om te weten of hij je echt leuk is, is het gewoon vragen.


    This indeed. Al is het moeilijk om zo direct te zijn. Probeer dus gewoon een gesprekje aan te knopen via sms, Facebook, etc, of vraag hem of hij zin heeft om eens wat te gaan drinken/ijsje eten samen: face to face contact is altijd beter. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik ben een gesprek met hem begonnen (:
    eerst durfde ik dat niet en was bang voor zijn reactie maar ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon;D
    dankje voor jullie advies (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel