• De rechten van dit topic gaan naar quin98
    Ik ben en blijf onschuldig.




    One Direction heeft een break gehad.
    De jongens zijn allemaal terug naar school gegaan, om hun studie verder te volgen.
    Het gene leren wat ze nodig hebben om hun eerst beroep uit te kunnen oefenen. Iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan, want ze blijven wereldberoemd en school is dus ook niet makkelijk.
    Na een tijd besluit iemand dat het toch tijd is. Tijd om weer terug te keren naar de top. Dit liet hun inzien hoeveel ze One Direction missen. Hij gaat alle andere scholen van de jongens af. Dit met een doel. Dit doel is de terugkeer van de beroemde boyband One Direction. Terug te keren naar de top en de plek waar ze zijn gestopt.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: ( Dit is voor de vrienden)


    b]Rollen:[/b]
    -Niall James Horan: LittleBirdie
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: Luminoase
    -Harry Edward Styles: Praelectio
    -Zayn Javadd Malik: quin98


    De schoolvrienden van de jongens
    - Schoolvriendin Zayn: Ginaelie Esmae Bonnet: Praelectio
    - Schoolvriendin Liam: Charmila Jase Carell Curlies
    - Schoolvriendin Niall: Hannah Emma StonesFleeko
    - Schoolvriendin Harry: Clara Oswin Oswald Llamarmy
    -Schoolvriend Louis: Stanley Lucas Confontare


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Met 3 waarschuwingen word je zonder pardon uit de RPG gezet.
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen OhMyZiall en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het is maandagochtend. Iedereen is net op school aangezien het eerste uur zo gaat beginnen. Iedereen ziet het als weer een saaie schoolweek, maar niemand weet dat deze week weer iedereens leven gaat veranderen.


    Zayn zal degene zijn die gaat zorgen dat One Direction terugkomt. Hij zal beginnen bij Lou -> samen naar Harry -> Niall -> Liam

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hannah Emma Stones

    'Hij heeft wel dezelfde blik, dus hij zou het inderdaad kunnen zijn. Pas maar op, straks zit er vergif in je choco.' had Niall nog gezegd voordat ik mijn tong verbrande.
    Hij schudde grinnikend met zijn hoofd en at weer verder.'Je moet ook geen warme chocomelk nemen.' zei hij ,waardoor ik hem quasi -verdrietig aankeek.
    Niall nam zijn eigen drankje en dronk er ook een grote slok van. Zijn schattig lachend gezichtje ,veranderde in een nogsteeds schattig sip gezicht.
    Ook hij stak nu zijn tong uit en begon te wapperen ,waardoor ik begon te lachen.Hij moest ook achem ,maar dat ging niet zo goed als hij zijn tong uitstak.
    "Je moet ook geen warme Macchiato nemen hé."imiteer ik hem en begin weer te lachen. Ah mijn dag is weer goed.
    "Moet ik er een kusje op geven zodat de pijn verdwijnt."grijns ik naar hem. Niet dat ik dat ging doen ,maar ik zei het gewoon voor de lol.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat ik me pas net realiseer is dat Niall de hele tijd of Em of Emma zegt maar dat je personage Hannah als eerste naam heeft...
    Btw, ik ga slapen, tot morgen!]

    Niall Horan
    Emma's tong is blijkbaar al weer afgekoeld, want ze kan me ongestoord uitlachen, wat ik wel begrijp. 'Je moet ook geen warme macchiato nemen hé.' Ze immiteert me precies, waardoor ik een nog sipper gezicht trek. Gelukkig doet het al bijna geen pijn meer en kan ik weer een hap nemen van mijn voedsel. De croissant is ondertussen op, dus richt ik me op de scone. Die dingen zijn echt heerlijk, maar ik bewaar het beste voor het laatst: de chocoladebrownie. 'Moet ik er een kusje op geven zodat de pijn verdwijnt.' Verbaasd kijk ik op, eerst niet begrijpend wat ze bedoelt. Oh ja, mijn tong. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
    'Dat zou je wel willen hé.' Ik raak even mijn lippen aan, deels om wat kruimels weg te vegen. 'This lips are exclusive.' Ik doe nog een keer de wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Misschien krijg je ooit een vriendenprijsje,' knipoog ik naar haar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Hahah had ik ook al door,maar dan doe ik gewoon wel ,dat ze zichzelf liever Emma noemt ;3 Ik ga btw ook gaan slapen ,tot morgen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hannah Emma Stones

    Verbaasd kijkt hij op ,maar begrijpt dan wat ik bedoel.
    Hij wiebeld even met zijn wenkbrouwen.'Dat zou je wel willen hé.' zei hij en ik kijk hem schuin aan.Ergens wil ik niet toegeven ,dat ik het ooit wel zou willen,dus lach ik even.
    "Ja tuurlijk."zeg ik sarcastisch. 'This lips are exclusive.' zei hij ,terwijl hij met zijn vinders wat kruimerls van zijn mond veegt.
    Ik pak mijn brownie en neem er een hapje van en luister dan verder naar hem. 'Misschien krijg je ooit een vriendenprijsje,' knipoogde hij en ik probeer niet te lachen ,want het is nogal raar met eten in je mond. Ik ben bijna zeker dat hij het als een grap bedoeld.
    Ik eet mijn brownie op en kijk even op mijn horloge ,nag 10 minuten en de volgende les zou beginnen.
    "Wat hebben we straks ookal weer?"vraag ik hem om van onderwerp te veranderen. Ja ik wist nog steeds mijn lessenrooster niet vanbuiten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Ik schudde mijn hoofd en een protesterend geluid verliet mijn mond. 'Spreek me niet tegen, want ik heb gelijk. Je bent geweldig, Zaynie en daarbij is het gewoon leuk.' zei ik met een lieve glimlach. 'Oh, wedden van wel, want ik kan heel overtuigend overkomen en dat weet jij ook.' zei ik. Zayn was lief, maar soms was hij zo eigenwijs. 'Ja, dat doe je ook, Zaynie.' zei ik. Een zachte lach verliet mijn mond toen hij met zijn ogen rolde. 'Dat is niet waar, want heb je vaak genoeg met een wake-up kapsel gezien en staat je ook goed. Je vind het zelf alleen niet.' zei ik, want met een tour hadden we vaak genoeg samen in een kamer geslapen. Ik keek hem wel aan. Natuurlijk snapte ik dat hij dat niet kon. 'Wat niet dan?' vroeg ik met een zachte grinnik Ik keek heel even uit het raam, maar toen weer terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb echt werkelijk geen idee hoe ik op dat Emma kwam, maar ik kan haar ook gewoon Hannah gaan noemen nu ;')]

    Niall Horan
    'Ja tuurlijk,' antwoordt ze sarcastisch, waardoor mijn glimlach alleen maar groter wordt. Ik hou er echt van om gewoon leuke gesprekken te hebben met vrienden. Ondertussen is Hannah ook al begonnen aan haar brownie. Ik por haar eens in haar buik, gewoon om te plagen. Als ik zie dat ze op haar horloge kijkt, besef ik dat we straks weer gewoon les zullen hebben. Ik wil net gaan vragen hoe lang we nog hebben, als zij al eerder is. 'Wat hebben we straks ook al weer?' Daar moet ik even over nadenken. Ik weet nooit wat voor les ik heb, wel in welk lokaal.
    'Engels dacht ik.' Fijn, Engelse literatuur. Yeahh. Hoor de sarcasme. Ik pak mijn drinken en giet het laatste restje naar binnen, om dan de laatste hap van mijn scone te nemen. De brownie neem ik mee voor straks in de les. 'Zullen we dan maar gaan?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Llamarmy schreef:
    Clara Oswin Oswald
    Ik glimlachte breed toen hij me optilde in een knuffel en me rond draaide voor hij me weer neer zette. Het voelde fijn en vertrouwt. Tony deed het ook wel eens, maar dat voelde anders dan met Harry. Ik keek naar hem en zag dat zijn glimlach als sneeuw voor de zon verdween toen hij aan Tony en mij dacht. Ik aaide even door zijn donkere krullen. Ik moest ervoor op mijn tenen staan en wat springen, maar ik deed het toch. "Hazza, toch. Je weet dat je me voor dat soort dingen altijd kan bellen. Al is het 5 uur 's nachts." Ik glimlachte naar hem en pakte zijn hand. "Ben je een beetje jaloers op Tony, Hazz?" Dat hoefde hij helemaal niet te zijn en dat wist hij zelf vast ook, maar hij was nou eenmaal vrij snel jaloers. Wat niet hoefde want Tony en ik klooide alleen wat samen. Ik trok Harry zacht mee richting de parkeerplaats. Ik was ook echt de enige op school die niet kon rijden. "Rijden we naar dat leuke koffietentje in de stad, of gaan we naar de starbucks om de hoek?" vroeg ik aan hem in de hoop hem Tony te laten vergeten.


    [Wat is er gebeurt?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    (...)

    [Wat is er gebeurt?]


    (Zayn en Louis zijn weer vrienden en willen 1D weer samenbrengen en de beste vriend van Louis gaat mee op tour (denk ik toch) en verder is er nog niet echt iets speciaals gebeurd )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hannah Emma Stones

    ' Engels dacht ik.' antwoord hij na even denken. Ik zucht even,Engels was gewoon zo saai.
    Ik dronk nog wat mijn drankje en kijk hem dan weer aan. 'Zullen we dan maar gaan?' vraagt hij me en ik knikte ,waarna ik ook mijn drankje opdronk en ook opsta.
    "Dan kunnen we lekker slapen in Engels." grinnik ik. Onze leerkrachte had gewoon zo'n saaie eentonige stem ,dat je gewoon inslaap viel en meestal merkte ze het niet op.
    Ik haak mijn arm in zijn arm en ga dan traag met hem terug naar school.
    "Dus heb je eigenlijk nog iets spannends meegemaakt dit weekend?" vroeg ik hem dan om weer een gesprek aan te knopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan
    'Dan kunnen we lekker slapen in Engels.' Ik grinnik mee met Hannah, ze heeft wel gelijk. Onze lerares is echt in een woord: Oersaai! Ze haakt haar arm door de mijne heen en zo lopen we samen terug richting de school.
    'Een uurtje slaap kan nooit kwaad,' antwoord ik nog. Han kijkt me aan voor ze weer begint te praten.
    'Dus heb je eigenlijk nog iets spannends meegemaakt dit weekend?' Daarvoor moet ik even nadenken. Wat heb ik dit weekend eigenlijk gedaan. Oh ja, Greg en zijn vrouw zijn langs geweest. Eigenlijk best raar dat mijn broer al getrouwd is en dat ik gewoon nog naar school ga. Tsjaa, het leven loopt soms raar.
    'Ik ging voetballen met Greg en toen trapte hij de ruit in van onze chagrijnige overbuurvrouw.' Ik grinnik als ik aan haar gezicht denk, dat ze trok toen ze naar buiten kwam. 'Toen ze Greg zag werd ze helemaal gek. Toen ze mij zag-' Ik stop met praten als ik weer precies naar voren krijg wat ze toen deed. Ze stopte met schelden en begon opeens poeslief tegen ons te doen, toen ze doorkreeg dat ik erbij stond. Ik vind het echt verschrikkelijk als mensen anders gaan doen tegenover mij.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hannah Emma Stones

    'Een uurtje slaap kan nooit kwaad,' zei hij nog en ik grinnikte.
    'Ik ging voetballen met Greg en toen trapte hij de ruit in van onze chagrijnige overbuurvrouw.' grinnikte hij en ik grinnik ook even zacht. Het was fijn te horen ,dat zijn familie vaak nog eens langskwam. Zelf heb ik zijn broer nog nooit ontmoet ,maar als hij over zijn jeugd praat ,weet ik wel dat ze een goed duo waren.
    'Toen ze Greg zag werd ze helemaal gek. Toen ze mij zag-' zei hij en ik kijk hem aan,hij toonde voor hoe de vrouw deed,van een kwaad naar een erg nep poeslief gezichtje.
    "Dus ze deed nep ,omdat jij de Niall Horan bent?"vroeg ik hem dan. ik vond dat best kut eigenlijk. Het is niet omdat je beroemd bent ,dat je anders behandelt moet worden. Zo deed ik allesinds niet tegen hem -ookal ben ik wel gestopt met fangirlen ,omdat hij het niet aangenaam vond ,maar dit is nu volledig over-
    Ik vroeg me eigenlijk af ,of de andere leden van one direction daar ook last van hadden ,of ze nog bekeken werden als popsterren of als een normale tiener.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Weten jullie of Harry nog heeft gereageert?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Weten jullie of Harry nog heeft gereageert?]


    (ik zie nergens een harry post ,na jou laatste post :x ,misschien moet je haar een gb sturen? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan
    'Dus ze deed nep, omdat jij de Niall Horan bent?" vroeg ze me. Ik knikte alleen, want ik nam aan dat, dat wel de reden was geweest. Anders zou ik het niet weten, het was namelijk niet echt zo dat die vrouw me ooit heeft gemogen. Dat was trouwens ook één van de dingen die ik zo misten aan de jongens. Zij deden niet anders tegen me, omdat toevallig iedereen mijn naam kende. Zelfs op school zijn er mensen die zich anders zijn gaan gedragen toen ik terug kwam. Hannah was daar één van, maar die was niet persé anders gaan doen, maar eerder gewoon gaan fangirlen. Toch is ze nu een van de weinige die normaal tegen me doet. Veel vrienden hadden laten blijken dat het toch geen echte vrienden waren geweest. Er ging net zoals vanmorgen weer een steek door me heen, omdat ik weer aan de jongens moest denken. Ik probeerde zo goed mogelijk een pokerface op te houden, maar of het echt lukte wist ik niet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hannah Emma Stones

    Hij knikte zachtjes en verder was hij stil. De akelige stilde zorgt ervoor dat ik me wat akelig voelde dat ik erover begon.
    Ik zag aan zijn geforceerde pokerface dat er wat was en ik ga voor hem staan. "Ni ,gaat het wel ?"vroeg ik hem bezorgd en ik stond al klaar om hem een knuffel te geven.
    Ik hield er niet van dat mijn enigste vriend ,verdrietig was of zich niet goed voelde. Misschien was hij wel aan zijn vrienden aan het denken ,aan de tijd van one direction. Ik weet dat hij ze bijna nooit ziet en dat het erg hard voor hem is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH