• De rechten van dit topic gaan naar quin98
    Ik ben en blijf onschuldig.




    One Direction heeft een break gehad.
    De jongens zijn allemaal terug naar school gegaan, om hun studie verder te volgen.
    Het gene leren wat ze nodig hebben om hun eerst beroep uit te kunnen oefenen. Iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan, want ze blijven wereldberoemd en school is dus ook niet makkelijk.
    Na een tijd besluit iemand dat het toch tijd is. Tijd om weer terug te keren naar de top. Dit liet hun inzien hoeveel ze One Direction missen. Hij gaat alle andere scholen van de jongens af. Dit met een doel. Dit doel is de terugkeer van de beroemde boyband One Direction. Terug te keren naar de top en de plek waar ze zijn gestopt.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: ( Dit is voor de vrienden)


    b]Rollen:[/b]
    -Niall James Horan: LittleBirdie
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: Luminoase
    -Harry Edward Styles: Praelectio
    -Zayn Javadd Malik: quin98


    De schoolvrienden van de jongens
    - Schoolvriendin Zayn: Ginaelie Esmae Bonnet: Praelectio
    - Schoolvriendin Liam: Charmila Jase Carell Curlies
    - Schoolvriendin Niall: Hannah Emma StonesFleeko
    - Schoolvriendin Harry: Clara Oswin Oswald Llamarmy
    -Schoolvriend Louis: Stanley Lucas Confontare


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Met 3 waarschuwingen word je zonder pardon uit de RPG gezet.
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen OhMyZiall en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het is maandagochtend. Iedereen is net op school aangezien het eerste uur zo gaat beginnen. Iedereen ziet het als weer een saaie schoolweek, maar niemand weet dat deze week weer iedereens leven gaat veranderen.


    Zayn zal degene zijn die gaat zorgen dat One Direction terugkomt. Hij zal beginnen bij Lou -> samen naar Harry -> Niall -> Liam

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Buiten het lokaal moeten we allebei keihard lachen. 'Oh M gee!' zegt Emma, waardoor ik nog harder moet lachen. Telkens als ik denk dat ik bijna ben uit gelachen, kijk ik mijn vriendin weer aan en begin ik weer. Als er een of andere leerling langsloopt en ons vreemd aankijkt, stop ik toch maar, ook al moet in nog wel na grinniken. 'Gaan we nu naar starbucks?' Ook Emma is uitgelachen, nu kijkt ze me lief aan.
    'Nu gaan we naar starbucks,' zeg ik instemmend. Normaal ben ik niet zo heel heldhaftig, om zomaar weg te lopen als je leraar je net het lokaal uitgestuurd heeft. Maar mijn hongerige maag roept me en daarbij voel ik me op een of andere manier veel zekerder bij Emma. Ik pak haar pols beet en trek haar zachtjes naar de uitgang van de school. Gelukkig zit de Starbucks tegenover de school, wat eigenlijk heel tactisch van hun is. Zo'n beetje de hele school vind de Starbucks beter dan onze eigen kantine. Als we aan de andere kant van de weg staan, zie ik door het raampje dat het op dit moment rustig is. Ik open de deur en kijk daarbij mijn vriendin vragend aan. 'Wat wil jij? Dan bestel ik.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Stanley Lucas
    Ik keek naar Louis en Zayn en zuchtte. Ik rilde ook enorm van de kou, net zoals ik Louis zag doen. Er ontsnapte nét niet een nies en ik keek naar Zayn. 'Zit er zo'n warm-airco ding in jouw auto? Ik bevries, en ik denk dat Louis dat ook doet,' stotterde ik zachtjes en ik stak mijn handen steviger in mijn zakken. Rillend ging ik dicht tegen Louis aan staan, automatisch. Ik keek opnieuw naar Zayn. 'Jij hebt nu geen jas, wil je die andere die ik meegenomen heb?' probeerde ik langzaam en ik zette een klein glimlachje op, ook om te laten zien aan Louis dat we geen ruzie meer aan het maken waren over hem. Ik haalde één hand uit mijn zak en legde die op mijn tas. De topjes van mijn vingers werden nu al weer rood en ik begon ook lichtjes te klappertanden. Ik hoopte dat ik en Zayn verder nooit meer ruzie zouden maken, want voor hetzelfde geld zeiden ze tegen me dat ik maar gewoon hier kon blijven en niet mee mocht met hun. Ik zuchtte bij die gedachte en kromp wat in elkaar, zowel van die reactie als van de kou. Hoe koud kon het nog worden hier?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louis Tomlinson
    'Kijk dat zijn de woorden die ik wilde horen' zei ik met een moeizame glimlach door de kou. 'Dat is het zeker, want ze hebben me ook in laten zien hoeveel iemand voor me kan betekenen, net als vriendschappen, maar zeker nog veel meer.' zei ik en was gewoon blij met de Zouis-band. 'Daar zijn we het dan over eens, zoals altijd.' Zolang ik aar niet voorspelbaar werd, vond ik alles best. Sowieso zou ik dat toch niet worden. 'Dan hou ik voor deze keer mijn mond.' zei ik en wierp een lieve glimlach terug naar de jongen. Hij was veel te lief. Ik maakte een gebaar dat het niets was toen Zayn me met een bezorgde blik aankeek. 'Het gaat prima. Ik kan wel tegen een beetje regen en kou.' antwoordde ik. en kroop dichter tegen de twee jongens aan en nog dieper in mijn jas. Of eigenlijk die van Zayn. Ik merkte wel dat het inderdaad beter ging met de omgang van die twee samen. Iets waar ik wel blij mee was. 'Dat vind ik dan echt een eer, want weet dat je het niet snel zegt.' zei ik met een lieve glimlach, maar wist gewoon dat Zayn het toch niet leuk vond. 'Maar zelf door de regen zit het nog perfect hoor Zaynie.' zei ik en trok een pruillipje toen mijn hand alsnog werd weggeslagen. 'Meneer IJdeltuit..Nee, ik zal luisteren. En om op de woorden van Stan terug te komen...Ik bevries hier inderdaad ook.' zei ik grijnzend en liet hem de volgende woorden geen tweede keer zeggen. Ik stapte in en trok Stan ook de auto in. 'Dankje Zayn.' zei ik en sloeg de jas nog steeds om me heen. Het gaf wel wat warmte en droeg de geur van Zayn mee..Iets wat me automatisch liet glimlachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ' Saar ben ik het mee eens, het laat zeker zien hoeveel iemand voor je betekend' zeg ik met een glimlach. Ik kijk hem alleen een kort met een glimlach aan als hij zegt dat die het me eens is. 'Goedzo want wat je ook gezegd zou hebben het zou niet helpen' zeg ik lachend en glimlach daarna. Ik kijk even naar de lieve glimlach die die geeft en ik glimlach iets breder, het zag er schattig uit. 'Oké maar als het niet gaat moet je het gewoon zeggen hé' zeg ik nog iets bezorgd en glimlach eventjes. Volgens mij kon die best nog is ziek worden. Ik kijk even naar Stanley en knik dan, 'Ja die heb ik in mijn auto, die zou ik gelijk hoog aanzetten' glimlach ik naar hem. ' Nee hoeft niet hoor, in de auto is het toch warm en anders moet je die weer gaan halen' zeg ik en glimlach even. Als Lou het wat warmer zou hebben zou ik ook mijn jas terug krijgen dus het was niet zo'n probleem. ' Dat zeg ik inderdaad niet snel, maar natuurlijk wel bij jou dat weet je toch' glimlach ik en grinnik zachtjes door zijn pruillipje bij het wegslaan van zijn hand. ' Lief van je, maar ik weet dat het nu totaal niet zit' zeg ik tegen Lou. 'Jaja ik weet dat ik ijdel ben en goedzo, want anders kreeg je misschien toch wel problemen' zeg ik lachend. ' Geen dank' zeg ik en stap ook in de auto waarna ik gelijk de kachel hoog aanzet en ik begin ondertussen langzaam te rijden.

    Hannah Emma Stones

    Nadat we bijden uitgelachen waren en er een kind ons vreemd aankeek ,was het gedaan met lachen,maar toch grinnikte ik nog even.
    'Nu gaan we naar starbucks,' zei hij dan instemmend ,waardoor ik glimlach.
    Hij pakt mijn pols beet en trekt me dan zachtjes met zich mee,waardoor ik even kort grinnik.
    We hadden eigenlijk echt geluk ,dat de starbucks voor onze school was,want het kantine eten was gewoon niet eetbaar.
    Ik duf te wedden ,dat er daar ratten lopen enzo,dus ik waag het zelf niet om daar te eten.
    Als we de starbcks binnen gaan vraagt Niall wat ik wil hebben.
    "Eeuhm ,doe maar gewoon een chocomelk en een brownie."glimlach ik. Ik hield net als Ni van chocolade ,volgens mij had ik er een verslaving aan.
    Het nadeel is wel dat ik er dik van ben ,of ja dat zeggen ze in de roddels over mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    'En jij betekend heel veel voor mij. Maar wanneer ben je het nu niet eens met Louis 'The Tommo' Tomlinson?' grinnikte ik zachtjes. Het was allemaal geen verassing meer. 'Nee, dat idee had ik al, maar alsnog had ik in discussie willen gaan.' Mijn doorweekte haar blies ik voor mijn ogen weg, want was te lui om mijn handen te gebruiken. Een brede lieve glimlach kreeg Zayn daarna van me toegeworpen en zag dat de zijne ook iets breder werd. 'Zaynie, maak je geen zorgen om mij, want ik kan echt wel iets hebben. Maar je hoort het als het niet gaat.' zei ik, want die jongen was soms echt iets te bezorgd. Maar dat maakte hem juist nog liever. Ik luisterde naar de woorden van Stan en Zayn en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Yay warmte.' Dat was voor mij straks ook een goede reden, om Zayn zijn jas terug te geven. 'Natuurlijk weet ik dat, maar het blijft daarom wel lief en vreemd om te horen.' zei ik en lachte zachtjes. 'Zayn, het zit bij jou altijd goed, maar jij vind van niet.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Ik geen problemen willen en jij lieve en mijn ijdeltuit zijn.' zei ik met een lieve glimlach voor ik de auto instapte en Stan ook meetrok. 'Alsnog' murmelde ik en had me helemaal opgekruld om vervolgens naar buiten te kijken. 'Je weet waar je moet zijn toch?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ' Leuk om te horen. en nooit want ik ben het altijd met je eens' zeg ik en grinnik ook even. ' Doe da toch maar niet, want dat heeft echt geen zin' zeg ik met een glimlach. 'Oké is goed, als je het maar eerlijk zegt vindt ik het goed' zeg ik met een glimlach. Ja ik was gewoon een beetje bezorgd, ik wou niet gelijk een zieke Lou hebben, da is niet leuk en al helemaal niet voor hem. ' Mijn haar zit echt niet altijd goed' protesteer ik en kijk even in de spiegel in de auto, nee zie het zat nu echt totaal niet. Ik grinnik zachtjes, 'Ja alleen van jou' zeg ik daarna waarna ik ook een lieve glimlach geef. Bij zijn vraag denk ik even na en knik dan, 'Ja volgens mij weet ik het nog wel'

    Louis Tomlinson
    'In zulke opzichten blijven we gewoon hetzelfde, behalve dat jij de badboy bent en ik de hyperactieve kleuter. Het is vreemd, want normaal klopt die combinatie niet. Maar het is inderdaad leuk om te horen.' zei ik lachend. 'Ik doe ook niet, want dat was me al duidelijk.' Langzaam knikte ik bij zijn woorden. 'Ik beloof dat ik het eerlijk zeg, Zaynie.' zei ik met een lichte glimlach. Sowieso zou ik het zeggen als het echt niet ging, maar dat was niet snel, want kon echt wel iets hebben. 'Wel waar, ijdeltuit, alleen zie je dat zelf niet in.' Heel kort ging ik naar voren, om een kusje op zijn wang te sturen. Daarna ging ik weer naar achteren en krulde me weer helemaal op, om het nog een beetje warm te krijgen. 'Zolang jij dat ook maar weet.' zei ik en mijn glimlach werd alleen maar breder door zijn lieve glimlach. Ik knikte kort bij zijn antwoord en keek weer uit het raam. 'En anders roep je maar.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stanley Lucas
    Ik luisterde naar het gesprek tussen Louis en Zayn, maar hield me stil. Ik was niet echt in de stemming om te praten omdat ik, ondanks dat het nog bijna in de middag was, een beetje slaperig was. Als ik slaperig was, was ik eigenlijk nooit chagrijnig, en dat wist Louis. Ik keek kort naar hem. 'Lou, ik ben moe,' murmelde ik heel zachtjes en ik liet mijn hoofd wat naar links hangen, zodat ik naar Louis kon kijken. Ik probeerde mijn handen in mijn zakken te steken omdat mijn handen net ijsblokjes waren en ik slaakte nog een zacht zuchtje van de vreselijke kou, ook al was het in deze auto nog best wel warm. Ik keek kort uit het raam aan mijn kant en legde mijn hoofd er zachtjes tegenaan. Wat zou ik vanavond fijn kunnen slapen, als ik überhaupt wel mocht slapen. Misschien moesten we meteen door naar de andere jongens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn Malik

    ' Zo'n badboy ben ik nou ook weer niet. Die combinatie klopt inderdaad niet echt maar we bij ons' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig maar want dat scheelt weer een discussie die je toch zou verliezen' zeg ik lachend. 'Oké dan vertrouw ik daar maar op' glimlach ik. 'Niet waar, want het zit vaak gewoon niet goed hoor, zoals nu' zeg ik en er verschijnt toch een glimlach op mijn gezicht als Louis een kusje op mijn wang drukt. 'Dat weet ik toch allang' glimlach ik en knik daarna even. 'Ja doe ik dan' zeg ik met een glimlach en rij veder richting Louis zijn huis. Ik denk dat we beter morgen maar naar de rest kunnen gaan, Stanley zei ook al dat die moe was dus dan konden we beter nu even rustig aandoen.

    Louis Tomlinson
    'Een badboy met een hart van goud en schattig, dus zeker geen echte. Maar we zijn allebei vreemd, dus dat maakt het wel weer een mogelijke combinatie.' glimlachte ik. 'Of jij had hem weer een keer verloren.' zei ik serieus waarna ik een stuk opzij schoof bij de woorden van Stan. Ik kroop dicht tegen hem aan en hoopte dat zorgde dat we het allebei een beetje warm kregen en knikte toen. 'Ik ook.' zei ik zachtjes tegen hem. 'Zaynie, je moet daar ook op vertrouwen.' zei ik toen weer tegen Zayn. In de tussentijd keek ik hem alweer aan. 'Malik, het zit goed, want dat zit het altijd. Al het bij iemand altijd goed zit dan is het bij jou.' zei ik. Een glimlach verscheen weer op mijn gezicht bij het zien van de zijne. 'Binnenkort val ik echt een keer stil, want je weet alles.' De jongen keek ik bedenkelijk aan. Wachtende tot we er waren of hij weer iets zou zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'Dat gouden hartje valt ook nou wel weer mee hoor en we zijn inderdaad beide vreemd' zeg ik lachend. 'Nee echt niet, want dit keer had ik dat niet goedgekeurd' zeg ik en kijk hem aan. Ik had hem dan echt niet laten winnen. 'Doe ik toch ook Lou' zeg ik even later. Ik rol met mijn ogen bij zijn volgende woorden, 'Het zit alleen goed als ik er veel aandoe en als het niet verpest wordt door iets' protesteer ik gelijk en kijk hem even via de spiegel aan, ik kon namelijk niet gewoon naar hem kijken want dan zou het gevaarlijk worden. 'Niet alles' zeg ik en grinnik even. Ik was vaker bij Lou geweest dus het was niet raar dat ik het wist maar ja. Ik rij rustig door en merk dat we al in de buurt van zijn huis komen.

    Niall James Horan
    'Eeuhm, doe maar gewoon een chocomelk en een brownie.' Ik knik en loop dan naar de balie, waar een verveeld kijkend mannetje achter staat. Ik werp nog een blik over mijn schouder.
    'Zoek jij maar vast een plekje.' Niet dat ze daar moeite voor moet gaan doen, want het is geheel uitgestorven. Blijkbaar zit elke leerling nu braaf in zijn les. Of ze liggen nog te pitten. Dan draai ik me weer naar de man die me ook al chagrijnig aankijkt. Ik moet de neiging onderdrukken om tegen hem te zeggen dat hij daar rimpels van krijgt. 'Uhm. Ik wil een chocomelk, een caramel macchiato, twee chocolade brownies, een croissant en een blueberry scone, alstublieft.' De man tikt nog altijd even verveeld op zijn computer, waarna er een bedrag verschijnt. Terwijl ik mijn pinpas tevoorschijn tover en betaal, zoekt de man alles bij elkaar en legt het op een dienblad. Als we beide klaar zijn gunt hij me geen blik meer waardig en loopt naar achter. Oké, hoezo ochtendhumeur. Net zoals mijn leraar. Misschien kunnen ze vrienden worden. Ik loop naar het tafeltje waar Emma is gaan zitten en zet het dienblad neer. 'Zo, ontbijt,' zeg ik als ik neerplof en gelijk aanval op mijn croissant.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hannah Emma Stones

    'Zoek jij maar vast een plekje.'zei hij over zijn schouder en ik knikte . "Okey kaptain Horan!"grinnik ik en ga naar ons favorite plekje ,bij het raam ,die niet naar school uit kijkt ,maar naar het prachtige weilandje achter de starbucks.
    Ik kijk naar Niall die zit te bestellen en de man achter de kassa leek even chagerijnig als grumpy.
    Niall komt af met onze bestelling en valt meteen aan op de croissant. "Wedden dat het Meneer Grumpy is dat ons komt bespioneren."zeg ik grinnikend tegen Nialler en neem dan een slokje van mijn chocolade melk ,die nog veel te heet was ,waardoor ik mijn tond verbrand.
    Ik steek mijn tong uit en doe een vreemde beweging met mijn handen ,om het proberen af te koelen ,wat heel erg faalt.
    "Walm."mompel ik met mijn tong nog steeds uitstekend. Ik trek een pruillipje en grinnik dan even. Ik durf te wedden dar hij me nu vast gek vind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    'Wedden dat het meneer Grumpy is dat ons komt bespioneren.' Ik kijk grinnikend op.
    'Hij heeft wel dezelfde blik, dus hij zou het inderdaad kunnen zijn. Pas maar op, straks zit er vergif in je choco.' Dan zie ik dat ze haar tong brand en moet ik lachen. 'Of hij maakt hem extra heet.' Ze steekt haar tong uit en wappert er met haar hand boven om hem af te koelen. Het zorgt er alleen maar voor dat ik nog harder moet lachen.
    'Walm,' komt er vaag uit haar mond. Ik schud na grinnikend mijn hoofd, waarna ik weer een hap neem van mijn croissant.
    'Je moet ook geen warme chocomelk nemen.' Ik pak mijn eigen macchiato en neem een grote slok. Au! Die is ook best wel heet. Met een sip gezicht steek ik ook mijn tong uit en begin te wapperen. Nu ben ik net zo slim als zij, waardoor ik weer moet lachen. Het lukt alleen niet zo goed, met mijn tong half uit mijn mond.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa