• De rechten van dit topic gaan naar quin98
    Ik ben en blijf onschuldig.




    One Direction heeft een break gehad.
    De jongens zijn allemaal terug naar school gegaan, om hun studie verder te volgen.
    Het gene leren wat ze nodig hebben om hun eerst beroep uit te kunnen oefenen. Iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan, want ze blijven wereldberoemd en school is dus ook niet makkelijk.
    Na een tijd besluit iemand dat het toch tijd is. Tijd om weer terug te keren naar de top. Dit liet hun inzien hoeveel ze One Direction missen. Hij gaat alle andere scholen van de jongens af. Dit met een doel. Dit doel is de terugkeer van de beroemde boyband One Direction. Terug te keren naar de top en de plek waar ze zijn gestopt.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: ( Dit is voor de vrienden)


    b]Rollen:[/b]
    -Niall James Horan: LittleBirdie
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: Luminoase
    -Harry Edward Styles: Praelectio
    -Zayn Javadd Malik: quin98


    De schoolvrienden van de jongens
    - Schoolvriendin Zayn: Ginaelie Esmae Bonnet: Praelectio
    - Schoolvriendin Liam: Charmila Jase Carell Curlies
    - Schoolvriendin Niall: Hannah Emma StonesFleeko
    - Schoolvriendin Harry: Clara Oswin Oswald Llamarmy
    -Schoolvriend Louis: Stanley Lucas Confontare


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Met 3 waarschuwingen word je zonder pardon uit de RPG gezet.
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen OhMyZiall en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het is maandagochtend. Iedereen is net op school aangezien het eerste uur zo gaat beginnen. Iedereen ziet het als weer een saaie schoolweek, maar niemand weet dat deze week weer iedereens leven gaat veranderen.


    Zayn zal degene zijn die gaat zorgen dat One Direction terugkomt. Hij zal beginnen bij Lou -> samen naar Harry -> Niall -> Liam

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nyan schreef:
    (Sorry dat ik dit even zeg,maar ik vind jullie ietsje te snel gaan ,aangezien ik niet mee ben en er vele zelfs nog geen beginpost hebben geschreven :/)


    [Wij zijn gewoon aan het RPG'en, die anderen kunnen toch gewoon inspringen?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nyan schreef:
    (Sorry dat ik dit even zeg,maar ik vind jullie ietsje te snel gaan ,aangezien ik niet mee ben en er vele zelfs nog geen beginpost hebben geschreven :/)


    (Dat sommige nog geen beginpost hebben geschreven kunnen we weinig aan doen, maar we houden er rekening mee. Daarbij valt het wel mee hoe snel we gaan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké bij nader inzien gaan jullie toch niet zo snel,maar het is gewoon wat vervelend dat de anderen bijna niet reageren ,zo kan het topic dood gaan snap je? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Oké bij nader inzien gaan jullie toch niet zo snel,maar het is gewoon wat vervelend dat de anderen bijna niet reageren ,zo kan het topic dood gaan snap je? )


    [Wij kunnen er niets aan doen dat hun niet reageren :3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nyan schreef:
    (Oké bij nader inzien gaan jullie toch niet zo snel,maar het is gewoon wat vervelend dat de anderen bijna niet reageren ,zo kan het topic dood gaan snap je? )


    ( Het loopt anders ook dood, omdat er niemand reageert. Nu reageren mensen misschien aangezien a) Het topic komt steeds bovenaan b) We komen bij de personages zelf aan. (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik had moeite om boos te blijven op Zayn. Sowieso kon ik dat toch al niet en zou altijd wel terugkeren. 'Het is niet erg, Zaynie, want ten eerste zie je zo in dat je toch genoeg om me geeft en het niet zomaar iets is van 'Het is dat het moet.' Daarbij heb ik je het allang vergeven, want ik kan niet boos op een lief iemand zijn. Maar het is wel even fijn om te horen.' zei ik met een lichte glimlach. 'Dankjewel.' zei ik zacht en voelde me gelijk een stuk beter toen ik dicht tegen hem aanstond. De rillingen bleven alleen wel en merkte dat Zayn dat ook doorhad, want niet veel later voelde ik zijn armen om me heen. Het klappertanden bleef ook aanhouden, maar wierp de jongen wel een dankbare glimlach toe. Zijn woorden en daden hielpen wel. 'Dan zorgen we dat het terugkomt. Ik wil die tijd en jou niet kwijt, want daar is het me te kostbaar voor.' zei ik waarna ik een klein pruillipje trok, omdat zijn armen om me heen verdwenen. Al snel merkte ik zijn bedoeling en wilde deze afslaan. Alleen zijn jas eenmaal om me heen, kroop ik er toch iets dichter in.Het bood warmte, net als de jongen tegen wie ik helemaal aangekropen stond. 'Dankjewel Zayn en goed plan, want ik wil ook niet dat jij door mij ziek word' zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stanley Lucas
    Ik haastte me gauw naar Zayn en Louis toe, die al een eindje verderop waren gelopen. Rillend van de kou ging ik bij hen staan en ik keek naar Louis. 'Lou, ik heb nog een extra jas bij,' stotterde ik van de kou. 'Misschien wil jij die?' bood ik nog gauw aan en ik stak mijn handen in mijn zakken, voor een poging om ze op te warmen. Ik beet wat op mijn lip en hield mijn benen stevig tegen elkaar.

    [Sorry dat het zo'n korte is, ben met veel dingen bezig :3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn Malik

    'tuurlijk geef ik genoeg om je, ik geef hartstikke veel om je. Mooi te horn dat je me vergeeft, daar ben ik heel blij mee' zeg ik met een glimlach en kijk hem kort aan. ' geen dank' zeg ik en hoor hem gewoon klappertanden, dat is voor mij een teken om hem wat dichter tegen me aan te trekken. 'die raak je ook niet kwijt, die tijden kunnn we gewoon terugkrijgen, we laten iedereen gewoon weer denken dat Zouis echt is en ruzie komt niet meer want dat wil ik niet' zeg ik en kijk hem met een glimlach aan. 'geen dank Lou, nou dan gaan we' zeg ik en kijk naar Stan. ' kom we gaan naar binnen' zeg ik met ee glimlach en laat Louis los. Daarna sla ik wel een arm om hem heen en trek hem tegen me aan waarna ik begin te lopen.

    Louis Tomlinson
    'Ik geef ook heel veel om jou, meer dan je denkt. Maar natuurlijk vergeef ik het je en goed om te horen dat je daar blij mee bent.' zei ik en er kon nog wel een glimlach van af, ondanks de kou en hoe ik me voelde. 'Alsnog bedankt, darling.' zei ik tussen het klappertanden door, maar het had als voordeel dat Zayn me dichter tegen zich aantrok. Dat hielp altijd wel om me beter te voelen en om het warmer te krijgen. 'Dan komt onze tijd weer terug en iedereen zal weten dat Zouis weer is teruggekeerd. De ruzie is dan sowieso uitgesloten, want die hadden we zelden. En hadden we het wel dan was het zo goed.' zei ik en wierp een glimlach terug naar de jongen. 'Toch blijf ik het zeggen, kom dan.' Ik keek naar Stan en glimlachte kort. 'Nee, het is lief van je, maar er ligt nog wel wat in mijn kluisje.' zei ik. Het liefst wilde ik ook een arm om hem heen slaan, maar kon het niet opbrengen de jas van Zayn los te laten. Dat zorgde tenminste nog voor een beetje warmte en natuurlijk Zayn die zijn arm om me heen had geslagen. Rustig liep ik mee en bleef dicht tegen hem aanlopen. 'Heb je het niet koud?' vroeg ik zacht en had de woorden nog niet uitgesproken of nieste alweer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Nyan goed Fleeko



    ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Dat weet ik Lou, en ik geef ook veel meer om jou dan je denkt. Gelukkig maar' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even als hij me alsnog bedankt en reageer er maar gewoon niet op want geen dank zeggen mag toch niet. ' Ja, we laten iedereen gewoon weer geloven dat het real is. Dat klopt ook dus die ruzie's hoeven we nu helemaal niet meer te hebben en anders maken we het gewoon heel snel goed' glimlach ik, deze tijd ging weer echt leuk worden zo met Lou en natuurlijk de andere jongens. ' Dat was te verwachten' zeg ik lachend maar haal dan me schouders op. Ik kijk naar Zayn en schut mijn hoofd, 'Valt wel mee, jij hebt het volgens mij nog kouder' glimlach ik. Het was wel best koud maar dat maakt niet uit, Lou mocht hem nu wel even lenen want volgens mij begon hij al een beetje ziek te worden. ' Zullen we gewoon in mijn auto gaan? Dan rijden we naar jou huis' stel ik voor en kijk Louis aan.

    Louis Tomlinson
    'Dat heb ik de afgelopen tijd echt wel gemerkt, Zayn. Ik ben blij dat het zo is, want zou ook echt niet meer zonder kunnen.' glimlachte ik waarna ik gewoon weer verder ging met klappertanden. Mijn mond houdende oer het volgende, aangezien hij er verder ook niets meer over zei. 'Het is ook reaL, alleen niet op de manier zoals gedacht word. Maar over dat laatste hou ik ook mijn mond, want ben het weer een keertje met je eens.' zei ik met een glimlach. De tijden van One Direction waren gewoon geweldig met de jongens. 'Alles is te verwachten.' lachte ik en keek even opzij. Deze keer was ik degene die mijn hoofd wilde schudden, maar uiteindelijk toch knikte. Ik kon het niet ontkennen. 'Maar ik wil ook niet dat je morgen ziek bent door mij.' zei ik en sloeg de jas toch weer van me af, om deze om Zayn heen te slaan, net als mijn armen die ik daarna gelijk om hem heen sloeg. 'Klinkt als een goed plan. Ik heb school en de regen wel gezien nu.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ' Gelukkig maar, en je hoeft ook echt niet zonder dus dat is geen probleem' zeg ik met een glimlach. ' Ja dat is waar, maar het is nog wel grappig dat ze dat denken. Wanneer ben je dat niet?' vraag ik en grinnik even. Hij is het bijna altijd wel met me eens. 'Bij jou wel ja' lach ik en kijk hem aan. ' Ik wordt echt niet ziek hoor, dat wordt jij eerder' zeg ik en kijk hem aan. Als die de jas teruggeeft schud ik me hoofd. 'Kom op Lou, hou hem aan, je hebt het nodig' zeg ik en sla de jas opnieuw om hem heen. Vervolgens pak ik hem weer vast en ook met mijn hand de jas zodat die goed om hem heen blijft. Niet veel later komen we bij de auto en laat ik Louis met een hand los om de autodeur te openen.

    Louis Tomlinson
    'Wanneer zijn er nu wel problemen en dat is inderdaad goed, want anders was er misschien toch een probleem ontstaan.' zei ik met een zacht gegrinnik. 'Het is ook grappig, maar volgens mij heeft het ons ook dichter bij elkaar gebracht. En ik ben het negen van de tien keer met je eens.' antwoordde ik lachend. Dat was ook een voordeel, want hoefde dan niet veel erover te zeggen en kon dan vrolijk over andere dingen beginnen. 'Het is altijd bij mij.' lachte ik en knikte toen langzaam. 'Misschien is dat laatste waar, maar over het eerste is geen antwoord mogelijk. Ik keek hem aan waardoor ik ook gelijk wist wat zijn volgende actie en woorden zouden zijn. 'Heb ik de mogelijkheid om er op in te gaan?' vroeg ik. Alsof ikzelf antwoord wilde geven, begon ik weer hoesten en nieste een keer. Volgens mij was dit weer echt niet goed voor me. Een dankbare glimlach wierp ik toen maar naar de jongen naast me en trok hem kort nog in een knuffel, nadat hij me had losgelaten. 'Je hebt wel heel veel voor me over, hé Zayn.' zei ik en haalde een hand door zijn haar. Ik had een idee dat hij niet al te blij daarmee was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ' Er zijn gewoon nooit problemen, en nee der ontstaat geen probleem' zeg ik met een glimlach. ' Dat heeft het zeker, en dat is alleen maar leuk.' zeg ik en grinnik even. Zouis had wel gezorgd voor een betere band tussen mij en Lou, maar dat lijkt me ook best logisch. 'Ja dat soort dingen wel ja' grinnik ik. Dat komt gewoon echt om dat je de meest rare actie's van Louis kunt verwachten. 'Nee daar heb je geen mogelijkheid toe' zeg ik gelijk en glimlach daarna lief. Lou moest mijn jas nu gewoon even aanhouden, hij had het hartstikke koud. Als hij begint te hoesten en niezen kijk ik hem bezorgd aan. Volgens mij wordt die al ziek. 'Gaat het?' vraag ik en kijk hem aan. 'Tuurlijk voor jou alles' glimlach ik maar ben toch echt niet blij dat me haar niet verpest is. Ik heb er vannochtend veel moeite aan gedaan en nu zit het weer verschrikkelijk. Als zijn hand door mijn haar gaat sla ik die alsnog zachtjes weg. ' Nog steeds mag je niet aan me haar komen Tomlinson' zeg ik en ga zelf even door mijn haar maar goed komt het toch niet te zitten. 'nou stap in' zeg ik tegen Lou terwijl ik de autodeur nog voor hem openhou.