• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een kut aflevering van Silent Witness. Konden ze niets beters verzinnen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog even, en dan kan je ook eten kopen bij bol.com.
    Ze moeten ook gewone winkels krijgen ;D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik erger me rot aan SW nu. Ik uitkijken naar deze aflevering, is het een cliché, echt mweeeh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgen mn eerste examen, ben zo nerveus :O


    Life's a journey, not a destination

    I love you, boy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LEVEL schreef:
    (...)

    Ga RPG'en :D


    Dan moet ik wel RPG's hebben waarin ik ook daadwerkelijk "aan de beurt" ben :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jezus, Harry is dood. :|:|:|:|:|


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoop dat je beseft wat je me hebt aangedaan ;c en ik verwacht zelfs niet dat het je iets kan schelen, maar gewoon 1 keer tonen dat ik nog iets voor je beteken, is dat echt te veel gevraagd?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Theodora schreef:
    (...)

    Dan moet ik wel RPG's hebben waarin ik ook daadwerkelijk "aan de beurt" ben :')

    Dancing Shoes? c:


    Hoewel ik het eigenlijk niet zou willen toegeven, voelt het wel klote dat je nu, na 2 maanden, weer een ander hebt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moet echt niet aan je denken want dan wordt ik boos.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Megaera schreef:
    (...)
    Dancing Shoes? c:


    Mijn 2- posts wachten regel :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Theodora schreef:
    (...)

    Mijn 2- posts wachten regel :3

    Dan post ik met Hyun én Raphael.


    Soms kan mijn humeur in eens omslaan, zoals nu. Dag dag blijheid.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.