• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doe niet zo vervelend. Is het dan zo moeilijk om gewoon alle foto's te sturen of mee te denken aan een plan. In plaats 64 foto's te sturen, waarvan 18 foto's bij het deel dat ik nodig heb hoort, waarvan ik maar 13 foto's kan gebruiken en uit eindelijk maar genoeg heb voor maar 1 thema van de 8...?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wil dat m'n vader thuis komt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik doe mijn best wel, heus. Zij werken mij gewoon tegen voor mijn gevoel. Weet je hoe vervelend dat is?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Eindelijk :Y)


    •*• Lululu •*•

    Zo veel werk tegen morgen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga het wel gewoon zeggen vandaag :l


    Caution first, always.

    Je bent bijna uit mijn hoofd. ik wil dit achter me laten en hopelijk kunnen we over een tijdje weer opnieuw beginnen. (:


    •*• Lululu •*•

    Rot duizeligheid. Ga weg en iemand anders pesten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoveel minoren om uit te kiezen... Zelfs met studievertraging van een jaar kan ik nog niet alles kiezen wat ik wil.


    We need a bigger boat.

    Eindelijk thuis, en nu een barstende koppijn hebben.


    'Darling, just hold on'

    Ugh, kut fruitvliegjes -_-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nog zo veel te doen, maar ik kan me nergens toe zetten.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Proberen te slapen, maar buiten is het zo'n lawaai, stop!


    'Darling, just hold on'

    Als je zelf al geen serieus gesprek kan voeren, stop dan met mijn tijd te verspillen. Ik heb nog andere zaken te doen die wel ietsje belangrijker zijn dan jij die schreeuwt & helemaal flipt om een paar stomme blaadjes, en jullie die gewoon een gesprek zitten te voeren terwijl ik moet zitten luisteren en niks doen. En stoppen om een foto te trekken van je domme kat? Echt waar, zoek een leven.

    Eindelijk geen writersblock meer!^^


    •*• Lululu •*•