• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik heb cup AA en ik ben zeventien :c


    Oké, die van mij zijn wel iets groter. Maar ik heb brede heupen, waardoor mijn bovenkant nog smaller lijkt -_-
    Push-ups FTW.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Oké, die van mij zijn wel iets groter. Maar ik heb brede heupen, waardoor mijn bovenkant nog smaller lijkt -_-
    Push-ups FTW.


    Ik heb ook push-ups, maar ze helpen niet omdat mijn buik een grote vet-pack is.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Mijn maat is zo'n beetje nergens te vinden. Ik haat het om zo'n kleine cupmaat te hebben. Iedereen pestte me er altijd mee T.T

    Nawh, dat is echt vervelend. De mensen die je daarmee hebben lastig gevallen, moeten een pak slaag krijgen met een baksteen.
    Zelf vind ik het gewoon vreselijk om mezelf helemaal om te kleden voor een spiegel. Daarnaast kan ik nooit een beha vinden die goed zit, waardoor die irritante verkopers zich er ongevraagd mee gaan bemoeien. Verschrikkelijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    On-topic graag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Theodora schreef:
    (...)

    Oké, die van mij zijn wel iets groter. Maar ik heb brede heupen, waardoor mijn bovenkant nog smaller lijkt -_-
    Push-ups FTW.


    Same here ik heb cup B/C mijn borsten vallen echt helemaal weg


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waar blijf je nou, ik wil hardlopen. x_x nu schijnt de zon nog.


    Your make-up is terrible

    En dit was te verwachten, lekker voorspelbaar weer. Jezus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben bekaf, kut expositie. Nee, dat is niet waar, ik ben er trots op. I mean, welke 3e klasser van vijftien jaar heeft nu een eigen expositie al gehad? Maar het was te veel stress voor mij gisteren en het was spannend vandaag of alles zou lukken EN HET LUKTE. En toen kwam ik vet awkward aan in een jurkje met hakken terwijl iedereen in z'n oude kloffie zat en die trap, die kut trap, had dus een open achterkant, fijn, down under was mijn onderbroek dus ook zichtbaar, godzijdank waren er geen vervelende mannetjes. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Ik ben bekaf, kut expositie. Nee, dat is niet waar, ik ben er trots op. I mean, welke 3e klasser van vijftien jaar heeft nu een eigen expositie al gehad? Maar het was te veel stress voor mij gisteren en het was spannend vandaag of alles zou lukken EN HET LUKTE. En toen kwam ik vet awkward aan in een jurkje met hakken terwijl iedereen in z'n oude kloffie zat en die trap, die kut trap, had dus een open achterkant, fijn, down under was mijn onderbroek dus ook zichtbaar, godzijdank waren er geen vervelende mannetjes. >.<

    Expositie van...?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Expositie van...?


    Shelters. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Shelters. c:

    Onderdak? D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, you guys are fucked-up.


    Soms heb ik het gevoel dat ik te kieskeurig ben (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Alayne schreef:
    (...)
    Onderdak? D:


    Zie off-topic.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo'n zwaar hoofd, maar vroeg gaan slapen vandaag.


    'Darling, just hold on'