• Wat is jou favoriete quote?

    It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves.
    William Shakespeare


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Hmm .. dit is lang een favoriete geweest:
    Everybody wants a rainbow , nobody wants pain ,
    but you cannot have a rainbow , without a little rain . '


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    Hmm .. dit is lang een favoriete geweest:
    Everybody wants a rainbow , nobody wants pain ,
    but you cannot have a rainbow , without a little rain . '


    Happiness


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    YourWolfLove schreef:
    Hmm .. dit is lang een favoriete geweest:
    Everybody wants a rainbow , nobody wants pain ,
    but you cannot have a rainbow , without a little rain . '


    Nou, natuurkundig gezien kan het wel zonder regen en dat is met een prisma, want in feiten wat een regendruppel of wat regen op zichzelf doet is het licht afbreken en dat kan een prisma ook, maar ik snap de filosofische diepgang die erin wordt weergegeven, oftewel het metafoor.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb er duizenden (':

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, natuurkundig gezien kan het wel zonder regen en dat is met een prisma, want in feiten wat een regendruppel of wat regen op zichzelf doet is het licht afbreken en dat kan een prisma ook, maar ik snap de filosofische diepgang die erin wordt weergegeven, oftewel het metafoor.


    Wauw, jij bent wel echt heel slim.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Wauw, jij bent wel echt heel slim.


    Jaa :O
    En ook bekent met het fenomeen sarcasme,
    waar ik nu een 'licht' vermoeden van begin te krijgen dat het aanwezig is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jandino schreef:
    Ik heb er niet speciaal een, maar ik kom wel vaak quotes tegen die ik mooi vind.


    Bad decisions make good stories.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, natuurkundig gezien kan het wel zonder regen en dat is met een prisma, want in feiten wat een regendruppel of wat regen op zichzelf doet is het licht afbreken en dat kan een prisma ook, maar ik snap de filosofische diepgang die erin wordt weergegeven, oftewel het metafoor.


    Dit heb ik voor de meivakantie nog gehad bij natuur-/scheikunde, en ik snap er geen bal meer van.

    Edit:
    Ik heb toch nog een leuke quote gevonden;

    “The best way to make your dreams come true is wake up. - Paul Valery”

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:45 ]

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, natuurkundig gezien kan het wel zonder regen en dat is met een prisma, want in feiten wat een regendruppel of wat regen op zichzelf doet is het licht afbreken en dat kan een prisma ook, maar ik snap de filosofische diepgang die erin wordt weergegeven, oftewel het metafoor.


    Hahaha, hier moest ik hardop om lachen, wat een geniale reactie.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down. - Socrates


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik las hem in een story ergens op deze site, maar ik weet niet meer welke: I want a boy who ruins my lipstick, not my mascara.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sempra schreef:
    Ik heb er duizenden (':


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    "Eat clean, train dirty." - Anon

    Het stelt voor veel mensen waarschijnlijk niet veel voor, maar deze quote heeft me de afgelopen paar weken telkens weer gemotiveerd en dat betekent wat voor me. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik hou van de quotes van Yuuko uit Tsubasa Chronicle en xxxHolic (anime's) (:
    Like:






    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    If a writer falls in love with you, you can never die