• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Ik schaam me dood dat ik mijn C.V. heb achtergelaten bij die winkels. Kom op zeg, wat denk ik wel niet met mijn puberale vijftienjarige kop om een beetje te solliciteren? Justem, centjes voor op mijn spaarrekening. Mweh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Baah, ik heb echt een hekel aan kansverdeling. Ik heb er nooit wat van gesnapt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoofdpijn ga toch weg.


    'Darling, just hold on'

    Bij sommigen zie ik toch echt wel dat ze zich nu ineens anders gedragen >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pabiloso schreef:
    Ik schaam me dood dat ik mijn C.V. heb achtergelaten bij die winkels. Kom op zeg, wat denk ik wel niet met mijn puberale vijftienjarige kop om een beetje te solliciteren? Justem, centjes voor op mijn spaarrekening. Mweh.


    .. ?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oké, nu even doorzetten en nog één keer een gedicht daarvoor schrijven. En dan de moed verzamelen om een mail te schrijven om te zeggen dat de laatste keer was... I mean, it's not like my work is being appreciated. And I'm getting sick of those stupid statues. Ik wil best dichten, maar niet meer over die stomme beelden. -____-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pabiloso schreef:
    Ik schaam me dood dat ik mijn C.V. heb achtergelaten bij die winkels. Kom op zeg, wat denk ik wel niet met mijn puberale vijftienjarige kop om een beetje te solliciteren? Justem, centjes voor op mijn spaarrekening. Mweh.

    Dafuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeuk bij de raarste plekken. :F


    Some people are art and do art at the same time

    Ohja, natuurlijk. Heb ik zo'n afschuwelijk beeld als opdracht gekregen. -_____________-
    Wat moet ik daar nou weer mee? Het lijkt niet eens ergens op.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toch blij dat ik weer veilig thuis ben. Parijs is leuk, maar daar houdt het ook mee op. En iemand op een brug zien staan, klaar om te springen, is ook niet echt gezellig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jezus, waarom nemen sommige mensen alles zo serieus en kunnen ze niet eens lachen om een grapje over Belgen :l


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb geen spijt, never.


    •*• Lululu •*•

    HAHAHAHAHA,
    DUDE.
    Ik ben geen racist.


    Some people are art and do art at the same time

    Zou ik gewoon 'per ongeluk' hem bellen en zeggen dat het dus een foutje was en dat ik iemand anders moet bellen? Nee dat is stom ._. Maar ik wil hem sprekennnn.


    -

    Ik? Jaloers? HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHHAHHHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ja.


    Some people are art and do art at the same time