• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Ik baal. Jullie doen wel heel klef.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ging er een keer een sollicitatie formulier ophalen en toen had ik schoenen aan met een dikke gat erin :'D


    Werd je aangenomen? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Werd je aangenomen? c:

    Nee haha.

    OT: Aaaaaargh eikel. Ik ben nog steeds gewoon je vriendin hoor ._. Een beetje interesse tonen mag wel als ik iets belangrijks vertel. Als je zo door blijft gaan dan ga ik echt boos worden.


    -

    Het niveau van Quizlet is weer lekker aan het dalen :Y) Ik gok dat mijn voorspelling over niet al te lange tijd uit zal komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het niveau van Quizlet is weer lekker aan het dalen :Y) Ik gok dat mijn voorspelling over niet al te lange tijd uit zal komen.


    Wat is je voorspelling? Dan kan ik ook gokken of 'ie uitkomt ja of nee.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Wat is je voorspelling? Dan kan ik ook gokken of 'ie uitkomt ja of nee.


    Dat over een tijdje Quizlet vol zit met Blackberry sletjes en dat soort type mensen. En dat de "niet zo normale mensen" op Quizlet in de minderheid zullen zijn / weg zullen gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Dat over een tijdje Quizlet vol zit met Blackberry sletjes en dat soort type mensen. En dat de "niet zo normale mensen" op Quizlet in de minderheid zullen zijn / weg zullen gaan.


    Haha true


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Dat over een tijdje Quizlet vol zit met Blackberry sletjes en dat soort type mensen. En dat de "niet zo normale mensen" op Quizlet in de minderheid zullen zijn / weg zullen gaan.


    Hè bah, liever niet! :(


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Hè bah, liever niet! :(


    Inderdaad. Maar misschien zal dat helaas wel gebeuren.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Inderdaad. Maar misschien zal dat helaas wel gebeuren.


    Grmbl...nooooo :(
    Dan moeten de ''niet zo normale mensen'' in opstand komen. :Y)
    Niet dat dat veel nut heeft, mjah..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt zin om heel autistisch te gaan reageren. Lolol.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Inderdaad. Maar misschien zal dat helaas wel gebeuren.


    Maar door zulke opmerkingen creëer je ook een sfeer, in een zekere maten. Uiteindelijk bepaal je als user zelf welke rol en attitude jij aanneemt. En ik denk dat het wel mee gaat vallen, dit soort meisjes komen vaak voor de fanfics en die gaan met vlagen, zoals met One Direction. Ik gok dat als er een wat ander soort genre zoals Beautiful Creatures als rage komt, er dan ook heel ander soort mensen eropaf komen. En dat soort mensen gaan ook snel weg,die sletjes. Quizlet heeft daar te veel niveau en grote bekken voor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kunnen we weer on-topic? ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Grmbl...nooooo :(
    Dan moeten de ''niet zo normale mensen'' in opstand komen. :Y)
    Niet dat dat veel nut heeft, mjah..


    Een staatsgreep! De guillotine! De ondergrondse komt tot leven! (cat)

    OT: Wat houd ik toch van Downton Abbey.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I love you guys.<3


    •*• Lululu •*•