• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Ik wil niet naar Parijs. Nee, ik wil gewoon niet op die bus zitten. Waarom worden wij altijd bij de stomste klas gedropt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik wil niet naar Parijs. Nee, ik wil gewoon niet op die bus zitten. Waarom worden wij altijd bij de stomste klas gedropt?


    Gaaaaaaast, wie wil er niet naar Parijs?!
    Kijk nou:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melieke schreef:
    Ik wil niet naar Parijs. Nee, ik wil gewoon niet op die bus zitten. Waarom worden wij altijd bij de stomste klas gedropt?


    Dafuqq je wilt niet naar Parijs? ;O
    Mag ik dan voor jou in de plaats? ^^ ghehe
    Maarja, hopelijk zit je niet bij alleen maar stomme kinderen! ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Melieke schreef:
    Ik wil niet naar Parijs. Nee, ik wil gewoon niet op die bus zitten. Waarom worden wij altijd bij de stomste klas gedropt?

    Ruilen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Melieke schreef:
    Ik wil niet naar Parijs. Nee, ik wil gewoon niet op die bus zitten. Waarom worden wij altijd bij de stomste klas gedropt?


    'K ben jaloerssss........


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melieke schreef:
    Ik wil niet naar Parijs. Nee, ik wil gewoon niet op die bus zitten. Waarom worden wij altijd bij de stomste klas gedropt?


    Wil je ruilen? Ik moet per se naar de Ardennen om te survivallen. T__T


    26 - 02 - '16

    Rip mijn gemiddelde dat uit de bespreekzone was en dat na morgen er weer ingaat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Serieus jongen, hoe wanhopig kun je zijn?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, het voelt zo raar om met jou te praten na die jaren.


    †

    Ugh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik word echt gek van die hoestbuien


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Please, don't act like a baby :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kan echt gewoon gaan huilen als iemand me vraagt hoe het gaat. Niet omdat ze weten wat er speelt, ze vragen het enkel. Maar ik voel me zo kut en emotioneel. Heb gewoon het gevoel alsof ik zit te wachten totdat mijn vriend bij me komt en zegt dat het beter is als we uit elkaar gaan..


    -

    Geef het gewoon op dude. Ik heb een vriend. Nothing to do for you here :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Genius schreef:
    Ik kan echt gewoon gaan huilen als iemand me vraagt hoe het gaat. Niet omdat ze weten wat er speelt, ze vragen het enkel. Maar ik voel me zo kut en emotioneel. Heb gewoon het gevoel alsof ik zit te wachten totdat mijn vriend bij me komt en zegt dat het beter is als we uit elkaar gaan..


    *geeft een enorme knuffel*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.