• Ik ben eigenhandig van mijn overgewicht afgekomen.
    Ik heb een van mijn grootste angsten in de ogen gekeken toen ik in de schouwburg een verhaal van mijzelf voor las.
    Ik heb een tijd geworsteld met het feit dat ik diabetes heb, ik heb het nu geacepteerd.
    Ik heb vijanden gemaakt, vrienden verloren en pijn gevoeld.

    En ik ben nog steeds hier.

    Dit topic was eerst bedoeld als mijn eigen persoonlijke paptalk voor de examens, want na alles wat er gebeurd is in de kleine 16 jaar van mijn leven weet ik dat ik het aankan. Ik kan alles, zolang ik er vecht.<3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:27 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is een geweldige instelling. Ik ben het er helemaal mee eens. Je kunt heel veel, vaak veel meer dan je denkt, zolang je je ervoor inzet en in jezelf gelooft. Let me hug you. (:




    O, en heel erg veel succes met je examens, trouwens. Ik weet zeker dat het goed komt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel veel succes met je examens!
    Als je zo in jezelf gelooft, moeten die wel goed komen!^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Lang leve pesters :Y) -feel the sarcasme-
    Wat heb ik lang last van ze gehad zeg. Ik ben zo blij dat ik nu een leuke studie doe. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heel veel succes met je examens! <3
    Oh, en die pesters? Zij lopen zelf nog wel eens tegen een struikelblok aan. Wacht maar af. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Je kunt het meid! Ik geloof in je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    Dat is een geweldige instelling. Ik ben het er helemaal mee eens. Je kunt heel veel, vaak veel meer dan je denkt, zolang je je ervoor inzet en in jezelf gelooft. Let me hug you. (:




    O, en heel erg veel succes met je examens, trouwens. Ik weet zeker dat het goed komt. ^^


    Thanks Square.=D *hugs back*
    @dankjewel.:)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 11:24 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Shiki schreef:
    Heel veel succes met je examens!
    Als je zo in jezelf gelooft, moeten die wel goed komen!^^


    Haha lets hope so!:) Zal in ieder geval alles geven.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mooi dat je zo'n geweldige instelling hebt. Had ik maar zoiets, dan had ik me ook niet depressief hoeven te voelen..


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Lang leve pesters :Y) -feel the sarcasme-
    Wat heb ik lang last van ze gehad zeg. Ik ben zo blij dat ik nu een leuke studie doe. *O*


    Ik kijk uit naar de dag dat ik hetzelfde kan zeggen.:)
    @Geloof me ook voor mij is het niet altijd even makkelijk en de pijn is er hoe dan ook wel, ik ben gewoon niet bereid op te geven.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 11:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Praelectio schreef:
    Heel veel succes met je examens! <3
    Oh, en die pesters? Zij lopen zelf nog wel eens tegen een struikelblok aan. Wacht maar af. (:


    Dat hou ik mezelf dan ook voor wanneer het zwaar is. ^^ en thank you.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dankjewel en geloof me ik zal er alles aan doen om dat laatste waar te maken.


    Waar een wil is, is een weg. Ik vind je heel dapper en jij gaat het maken, ik weet het zeker! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife