• Vraag: Heb jij al eens s'nachts op quizlet gezeten?
    -zo ja hoelang
    -rond welk uur?
    -heb je dat al meerdere keren gedaan?

    Ben gewoon benieuwd.

    Ik: Ja, al vaak mijn vroegste is 04:00 en 05:00 en 1uur lang sommes.


    Laat maar weten


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, als ik terugkom van uitgaan, verschilt hoe laat, maar een half uurtje dan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, al vaker. Tijdens vakanties ben ik hier soms rond een uur of vier nog. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jep, dat was eens tot half vijf ofzo, en toen viel mn gsm uit :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, heb af en toe weleens dagen, voornamelijk in het weekend, dat ik hier om 1 uur nog zit. Al is dat de laatste tijd niet veel meer gebeurt.
    Soms als ik snachts wakker word, en ik kom niet meer terug in slaap, ben ik hier ook te vinden. Hoelaat of hoelang kan dan erg verschillend zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, soms wel tot 5 uur 's nachts.


    Your make-up is terrible

    Ja, in de weekenden of op vrije dagen ben ik wel eens tot vier uur op Quizlet te vinden. :') Het hang ervan af hoe vermoeid ik ben. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ja gewoon van zeven uur on de avond tot twaalf uir de volgende dag... Was met scouting een chatnacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als ik niet kan slapen ben ik hier wel te vinden.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Ja, tot 4u 's nachts soms. :')


    Take me to wonderland

    Nooit na 4 uur..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tot max. een uur of één en als ik niet kan slapen, kan ik hier ook weleens op een random tijd midden in de nacht zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, praktisch elke nacht.


    Bad decisions make good stories.

    Rond 3/4 uur ofzo, volgens mij heb ik Quizlet ook de hele nacht aan laten zijn toen ik de hele nacht heb doorgehaald samen met mn vriend.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben de laatste tijd, sinds ik in mijn nieuwe studentenkamer zit, tot een uur of half drie op, dus ja, dan check ik Q altijd wel even. Wel een slechte ontwikkeling trouwens, haha.


    ars moriendi

    Rond half 1 1 uur
    zit ik er nog op XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.