• Gewoon, een simpel topic, waar ben je en wat ben je aan het doen.
    Dus, vuur maar los.

    Ik zit op school, omdat ik zelfstudie heb, omdat ik niet mee ben op reis. Naar Berlijn!
    Maar ik ga zo naar huis.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thuis, ik moet eigenlijk leren. Examens, woeoeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben thuis, ik heb examens maar ben vandaag vrij. En ik moet economie leren voor morgen maar ik haat economie en ik heb echt geen zin. (cat) Om twee uur heb ik rijles, maar voor de rest van de dag blijf ik thuis.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Thuis aan het leren.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Thuis op dit moment, maar moet half 4 op school presenteren bleh


    As travars

    Thuis op de bank. :Y) En ik doe niet veel, wachten tot het half 4 is en ik ga hardlopen met Annick.


    Your make-up is terrible

    Bij een soort van, maar niet helemaal, wiskunde les. Op school uiteraad.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Carlisle schreef:
    Thuis, ik moet eigenlijk leren. Examens, woeoeoe


    Me2. Aan het wachten totdat ik naar school ga voor examen Spaans.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Net thuis, vlug even eten en dan terug op de fiets want moet om half 1 weer aan het werk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Op de uni, bijna klaar met colleges en dan maar lekker wachten op de announcement die eraan komt. (:


    We need a bigger boat.

    Thuis, op mijn kamer op mijn bureau stoel met mijn boek geschiedenis en de syllabus zodat ik een samenvatting kan maken voor het examen van dinsdag middag. nu ga ik eten en dan biologie en folders vouwen-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    Thuis aan het leren Quizletten.:)


    Hier ik heb hem voor je verbeterd ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben thuis en ik vertoon studieontwijkend gedrag. :v


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op school, ik heb nu eigenlijk Aardrijkskunde maar ik heb een Time-Out omdat ik me gewoon niet kan concentreren...


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Thuis, ik heb 2 avonden in de week school, pas om kwart over 6. En mijn stage heb ik afgerond


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.