• Gewoon, een simpel topic, waar ben je en wat ben je aan het doen.
    Dus, vuur maar los.

    Ik zit op school, omdat ik zelfstudie heb, omdat ik niet mee ben op reis. Naar Berlijn!
    Maar ik ga zo naar huis.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    M'n kamer in Groningen, relaxen 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thuis, me erover aan het verwonderen dat ik een G+ op mijn literatuurwerkstuk heb en dat mijn nogal strenge docent er geen enkele kritiek op had. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op school. Ik heb eigenlijk bio, maar omdat we daar helemaal niks doen, ben ik het lokaal uitgelopen en achter een computer gaan zitten. Die vrouw maakt er toch niks van, vooral omdat ik toch wel goede cijfers haal :p


    Happy Birthday my Potter!

    Thuis, doorweekt van de regen maar ik wil me niet omkleden. Doet pijn ivm gekneusde ribben.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Thuis in de woonkamer, ff niksen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thuis op de bank even uitrusten voordat ik naar musicalles weer moet


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zit thuis, kijk af en toe tv en moet zometeen werken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Net helemaal doorweekt thuiskomen, nu eerst even een beetje chillen voordat ik straks aan mijn huiswerk ga beginnen.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    Net helemaal doorweekt thuiskomen, nu eerst even een beetje chillen voordat ik straks aan mijn huiswerk ga beginnen naar mijn werk ga.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Thuis... Ben op aan het drogen van de regen, luister muziek, zit op quizlet & twitter en kijk af en toe naar de tv waar Murder She Wrote op staat...


    Believe in yourself.

    Thuis, op mijn kamer. Op het eten aan het wachten.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Thuis, op mijn bed en ik wacht op het goede moment om aan mijn huiswerk te beginnen.


    Take me to wonderland

    Thuis, vlogs aan het kijken, moet zo weg. :c

    Thuis op de bank samen met mijn zus, met de heerlijke gedachte dat ik morgen geen toetsen heb en ga zwemmen in center parcs. (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Thuis, op mijn kamer, in mijn bed. Aan het wachten tot ik zo moe ben dat ik wel moet gaan slapen, of dat ik eindelijk ga beseffen dat ik anders morgen dood ga zijn in de bus naar Parijs.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.