• Hoi Q,

    Ik kwam dit clipje al een tijd geleden tegen op dumpert, maar whad'ya know, het begint een hit te worden. Dus voor dat je allemaal luidkeels gaan meezingen moet je zeker de video zien.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Dan heb je nog niet heel het clipje gekeken :Y)


    Ik heb wel heel het hele clipje gekeken en je bedoelt zeker de dingen waarmee de suggestie word gewekt dat ze onder andere aan het neuken zijn? Sorry maar zelfs dat stoort mij niet. Het is gewoon een slim idee want mensen denken automatisch erbij terwijl je daarna ziet wat de vrouw in kwestie echt doet.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Ik heb wel heel het hele clipje gekeken en je bedoelt zeker de dingen waarmee de suggestie word gewekt dat ze onder andere aan het neuken zijn? Sorry maar zelfs dat stoort mij niet. Het is gewoon een slim idee want mensen denken automatisch erbij terwijl je daarna ziet wat de vrouw in kwestie echt doet.


    Er is ook niks 'ergs' aan het clipje, ik ben een groot liefhebber van dit soort humor.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dafuq.


    Pretty is just a pretty word.

    Eh.....een hit?? Zo goed is t liedje niet eens en de clip is vreselijk.o_o


    You were born original, don't die as a copy.

    Okammy schreef:
    Hm, die vrouw is wel mooi, maar wat staat die man de hele tijd te jengelen? En wat doet die muziek op de achtergrond? Laat me genieten van schaars geklede dames! D:


    Dit. Precies dit. Gewoon je muziek uitzetten, en dan genieten. :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Licet schreef:
    (...)

    Er is ook niks 'ergs' aan het clipje, ik ben een groot liefhebber van dit soort humor.


    Niet mijn soort van humor maar ik vind het wel grappig.


    Physics is awesome

    Dat filmpje blijf ik geweldig is :Y) Gewoon omdat het telkens iets anders doet dan je zou denken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het wel leuk. Het lied vind ik erger dan het clipje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Humphries schreef:


    26 - 02 - '16

    Thasarine schreef:


    Music is life :)

    R.i.p. muziekindustrie.


    Searching heavens for another earth

    Alayna schreef:
    Wat een vreselijke clip zeg.


    Dit is raar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik moest er wel om lachen haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik moest er wel om lachen haha.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind hem wel grappig haha :'D


    -