• Dus vandaag vierde een vriendin van mij haar verjaardag, en daar ontmoette ik dit meisje Brenda en ik vond haar meteen al leuk. Ik heb met iedereen daar staan praten, maar ik voelde dat ik telkens aangetrokken werd naar dit meisje dat ik nog nooit eerder ontmoet hebt. Ik heb dus vooral met haar staan praten, en ontdekte dat we superveel gemeen hebben. Ze zei ook glimlachend dat ik op haar leek. Ze moest ook de hele tijd lachen om mijn grappen en alles. Later toen we een film gingen kijken met zijn allen kwam ze ook dicht naast me zitten en had ze haar arm om mijn schouder gedaan. En ook al kenden ze bijna iedereen daar behalve mij en iemand anders, ze bleef bij mij constant zitten. Uiteindelijk ging ze weg (maar ze gaf me nog haar Tumblr account) en ik ging ook later weg. Dus ik kom thuis, en ik ga gelijk op Facebook kijken wie ze is, en ze blijkt al een paar maanden een vriendje te hebben..
    Het zou toch niks geworden zijn omdat ze denk ik waarschijnlijk gewoon hetero is. Ik zelf ben pas anderhalf jaar geleden erachter gekomen dat ik misschien bi-seksueel ben. Ik weet het niet zeker omdat ik nog nooit een relatie met een meisje gehad hebt. Maar dit is zo lastig. Niet zo veel weten dat ik bi ben (mijn familie bijvoorbeeld), en ik ken verder niemand die niet hetero is. Ik heb vandaag een meisje ontmoet die aseksueel is, maar verder dan dat ken ik niemand. Ik ben pas 17 jaar, en ik snap ook wel dat ik nog super jong ben en nog tijd genoeg heb om het uit te vinden, maar het zou gewoon fijn zijn als ik wat meer ken die zoals ik zijn. Maar ik durf niet alleen (of met vriendinnen) naar een gay club, en ik heb geen idee waar ik anders anderen zou kunnen ontmoeten. Ik ben het gewoon zat om iemand leuk te vinden waarvan je weet dat het onmogelijk is dat ze je ook leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:01 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je kan op een holebi forum gaan?
    Anders zou ik echt proberen de stoute schoenen te gaan aantrekken en een gay club binnen te gaan.
    Maar waarom durf je een gay club niet binnen te gaan met vriendinnen? :p


    Take me to wonderland

    Dat is inderdaad erg lastig, maar aangezien je het meisje wel aardig vond en het wederzijds is zou het ook een leuke goede vriendin kunnen worden voor je toch?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooooooh. That sounds like some crappy shit. En meer weet ik niet om te zeggen, sorry :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    Je kan op een holebi forum gaan?
    Anders zou ik echt proberen de stoute schoenen te gaan aantrekken en een gay club binnen te gaan.
    Maar waarom durf je een gay club niet binnen te gaan met vriendinnen? :p
    Omdat sommige het niet weten, en anderen die het wel weten accepteren het wel, maar ik weet bijna vrijwel zeker dat ze niet meewillen naar zo'n club. Hun gaan zowiezo nooit naar clubs/cafés.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...) Omdat sommige het niet weten, en anderen die het wel weten accepteren het wel, maar ik weet bijna vrijwel zeker dat ze niet meewillen naar zo'n club. Hun gaan zowiezo nooit naar clubs/cafés.

    Je kan het altijd eens voorstellen. :')


    Take me to wonderland

    Dat klinkt niet zo best.
    Veel sterkte ermee. Ik weet geen raad meer..


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is erg vervelend en het is natuurlijk soms best lastig in te schatten op wat voor geslacht iemand valt.
    Waarom durf je niet naar een gayclub? Daar komen meer mensen die op hetzelfde geslacht vallen en daar is toch niets mis mee? Zo ontmoet je wel nieuwe leuke mensen en als je liever hebt dat mensen er niet van op de hoogte zijn die jij kent, moet je hen niet zeggen dat je erheen gaat. Maar als jou het leuk lijkt, moet je het toch gewoon doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.