• Ik bedoelde het helemaal niet zo. Natuurlijk vind ik het erg dat ze autisme heeft. Jullie snappen het toch niet.
    Als ik met mijn zusje kon ruilen had ik dat gedaan, zodat zij een normaal leven kan leiden

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:45 ]


    Laughter is the music of the soul.

    Lucky you


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Omdat ze "een autist" is, goh, jij geeft wel veel om je zusje zeg --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou woehoe dat kunnen wij ook. Maar even serieus, ik vind het een beetje raar dat je blij bent dat je zusje autisme heeft :')

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:12 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Endure schreef:
    Omdat ze "een autist" is, goh, jij geeft wel veel om je zusje zeg --''

    Sorry hoor, maar jouw topic ergert me extreem hard. Net of je blij bent dat je zusje autistisch is, zodat je dan vooraan in de rij mag staan bij attracties. Erg onrespectvol, (zoals Reid net toevoegde aan quote van mijn bericht)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:18 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind dit heel onbeschoft van je om te zeggen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Of het ligt aan de zinsopbouw en de woordkeuze, of het is heel sneu dat je zo op je zusje neerkijkt.


    Searching heavens for another earth

    Can u not

    Mulford schreef:
    Sorry hoor, maar jouw topic ergert me extreem hard. Net of je blij bent dat je zusje autistisch is, zodat je dan vooraan in de rij mag staan bij attracties.

    I agree. Extreem onrespectvol en onvolwassen van je.


    comfort in c h a o s

    Dat vind ik eigenlijk enorm oneerlijk, aangezien ik ook niet tegen druktes kan. Ik wordt daar snel misselijk van en ik moet toch altijd mooi wachten in de rij..


    Let the Night embrace you

    Echt mensen, STERF. ZE ZEGT NERGENS DAT ZE HET LEUK VIND?!><


    You were born original, don't die as a copy.

    Serieus? Onrespectvol gewoon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het komt inderdaad onbeschoft over, alsof je alleen maar om je zusje geeft omdat je door haar voorrang krijgt bij attracties.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SPECS schreef:
    Echt mensen, STERF. ZE ZEGT NERGENS DAT ZE HET LEUK VIND?!><

    Ga lekker zelf dood. Je kan me wat. Door haar woordkeuze impliceert ze dat ze het leuk vind oké. Daaaarom hebben mensen commentaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SPECS schreef:
    Echt mensen, STERF. ZE ZEGT NERGENS DAT ZE HET LEUK VIND?!><


    Nee, want er staat ook geen lachende smiley bij en ze brengt het zo inderdaad totaaaaaal niet over.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.