• Hallo Celebration,

    Je krijgt van mij toestemming om je themawedstrijd te openen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Nefretiti


    9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Sorry, guys. Het zit vol, dus er kunnen geen rollen meer aangemaakt worden

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Pluspunten tijdens WIDM:
    Minpunten tijdens WIDM:
    Extra:


    Meiden (5)
    -Max Eve Walé||Luminoase
    -Taylor Angel Brown||DamnBieber
    -Estelle "Erin" Delores||Hour
    -Jade Smith||Melieke
    -Pauline Élissa De La Rue||Charitable

    Jongens (5)
    -Matthew Rivers||Mallory
    -Peppe Luares||Owlsome
    -Rowan Daniels ||Unimaginable
    -Gabriël Ryan Bradley||Dallam
    -Logan James||LittleBirdie

    Regels:
    - Geen Mary-Sue/Gary-Stue (perfecte personages)
    - Er komt een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft
    - Minimaal 4 regels per post
    - Lees please de post's van anderen goed door
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Eerst max. 1 personage per persoon. Als er dan nog plaatsen over zijn, mag je er nog 1 aanmaken
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren
    - Geen one-liners


    BELANGRIJK
    - Ik stuur iedereen een PB waarin staat of je de mol of een kandidaat bent. (Ik trek lootjes, zo heeft iedereen evenveel kans om de mol te zijn)
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht


    Het praattopic

    Thanks!
    xx Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:27 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mag/kan ik een jongen reserveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Peppe Luares. Bijnaam; Pep.

    Leeftijd: 17

    Karakter: Pep is van origine Spaans. Hij heeft een drang om op de voorgrond te komen, en daar te blijven. Hij wil opvallen. In zijn leven heeft hij nooit veel tegenstoot gehad. Als gezin hadden ze veel geld, en hij had altijd al een soort uitstraling waar veel meisjes op vielen. Pep doet aan voetbal en fitness, en hij werkt bij een plaatselijke bar. Pep ziet WIDM als een uitdaging. Hij wil iets doen in zijn leven waar hij zelf ook hard voor moet werken, en wat hem niet zo tegemoet komt.

    Uiterlijk:



    Pluspunten tijdens WIDM:
    -Hij wil altijd strijden voor zijn plekje bij de beste.
    -Fysiek sterk, en een goed uithoudingsvermogen.
    -Gewend aan veel mensen om zich heen.

    Minpunten tijdens WIDM:
    -Zijn logica komt soms wat te kort.
    -Kan niet tegen verlies.
    -Geld heeft voor hem niet altijd de belangrijkste rol.

    Extra:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Pep. Pep. Pep.

    Ik mag zijn naam. ;a


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam:Taylor Angel Brown
    Leeftijd:16
    Karakter: In taylor zit een en al overdrevenheid en vrolijkheid. Door het vrolijk zijn merkt niet echt iemand dat zij de mol zou kúnnen zijn. In het spel zou ze toch ook echt willen proberen iedereen te vriend te houden. Ze kan echter wel goed geheimen bewaren. Daardoor kan ze best mysterieus zijn want ze laat niet zoveel los over haar thuissituatie of haar zelf.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM:
    -Heet een goed geheugen
    -Houd van praktijd dingen.
    Minpunten tijdens WIDM:
    - ze is soms te vrolijk vergeet daardoor de kleine details(Mol inschatten)
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hour schreef:
    (...)

    De meisjes zijn vol ;(


    ow ik dacht omdat er nog een plekkie over was. Dan maar een jongen...


    imperfection is beauty

    Dallam schreef:
    (...)

    ow ik dacht omdat er nog een plekkie over was. Dan maar een jongen...


    Klopt, maar Charitable was je voor terwijl michelle niet online was


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik dan de laatste jongen (als ik goed geteld heb)?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik een jongen? [:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Pauline Élissa De La Rue
    Leeftijd: 15
    Karakter: Pauline is op zich een behoorlijk aardig meisje, maar ze heeft erg haar eigen mening, en zal die niet vlug onder stoelen of banken steken. Je moet ook niet proberen met haar voeten te spelen, want dan kun je óf een mep verwachten, óf een gevat antwoord. Ze is dan ook lang niet aardig tegen iedereen. Ze heeft snel vooroordelen over mensen, soms is het voor haar al genoeg om iemands naam te horen, om er een persoonlijkheid op te plakken. Die vooroordelen kunnen uiteraard veranderen als ze de persoon op zich beter leert kennen, maar toch werkt dat niet altijd in haar voordeel. Ook staat ze stevig in haar schoenen.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM:
    - Haar gezicht staat bijna altijd neutraal, waardoor je niets van haar gezicht af kan lezen.
    - Ze kan goed zwijgen over dingen
    - Ze kan goed logisch denken, ze is slim
    Minpunten tijdens WIDM:
    - Pauline kan zich vaak erg "vreemd" gedragen.
    - Ze heeft een enorme grote mond naar mensen die ze niet kent (ze gaat haar kritiek dus niet voor haarzelf houden)
    - Ze is enorm slordig, en verliest vaak dingen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Gabriël Ryan Bradley
    Leeftijd: 16
    Karakter: Gabriël is iemand die snel contact met mensen maakt. Bondegnoten vind hij zeker geen probleem. Hij deelt dan ook veel dingen, maar hij houd ook wat dingen voor zichzelf. Er is ten slotte uiteindelijk maar een winnaar.
    Gabriël weet meestal wat hij doet. Hij denkt goed na over zijn beslissingen in het spel. Of zijn keuzes in het voordeel van zichzelf, of in het voordeel van anderen zijn kun je ook niet van hem aflezen. Hij kan namelijk soms heel onverwachts uit de hoek komen.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM:
    -Sociaal erg goed
    -Erg slim
    -snel
    Minpunten tijdens WIDM:
    -Word snel bang
    -Niet sterk
    -onhandig
    Extra: Hij is links en heeft lenzen

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 14:15 ]


    imperfection is beauty

    Damn, too late. Dan ga ik het volgen ^-^.


    Do what people say you can't.

    iPayphone schreef:
    Mag ik een jongen? [:

    Sorry, maar de rollen zijn allemaal al vol^^

    Heb alles weer ff bijgewerkt,
    Woww had niet gedacht dat het zo snel zou gaan met de rollen(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Naam: Logan James
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Logan is een jongen die, ondanks dat hij af en toe erg stil kan over komen, erg sociaal is. Hij kan met bijna iedereen wel overweg en als hij zich echt aan iemand irriteert gaat hij diegene zoveel mogelijk uit de weg. In zijn stille momenten observeert hij iedereen uitgebreid. Dit doet hij bijvoorbeeld ook tijdens discussies, dan houdt hij zich afzijdig en let verder op de rest. Toch is hij niet zo iemand die achter andere aanloopt en heeft hij duidelijk een eigen mening. Deze deelt hij alleen niet altijd gelijk met anderen, wel is zijn mening erg vast en kun je deze niet makkelijk veranderen. Meestal probeert hij iemand anders deze mening ook aan te praten en hij is ook aardig goed in andere ompraten. Hij wordt sowieso een grotere prater als hij je langer kent en/of vertrouwt.
    Hij kan ook erg charmant zijn en is zo'n jongen die niet goed in een lange relatie kan zitten en liever van de een naar de ander hopt en gewoon geniet van het jong zijn. Hij is altijd in voor een feestje en dronken worden vind hij ook niet erg. (Kan maybe afwijken in de RPG, maar dit is het in grote lijnen wel ongeveer)
    Uiterlijk:


    Logan heeft een groot voorkomen, maar dit komt meer doordat hij aardig gespierd is, dan dat hij ook werkelijk heel groot is. Hij meet maar 1.78 m. Hij heeft groene ogen en donkerblonde haren.
    Pluspunten tijdens WIDM: Doordat hij zo goed is in andere observeren, heeft hij mensen over het algemeen snel door, al heeft hij het soms ook fout.
    Zijn conditie is ook aardig goed, want hij sport veel. Hij is ook goed in samenwerken en verbondjes sluiten.
    Minpunten tijdens WIDM: Omdat hij niet zo makkelijk van zijn mening af te brengen is, ligt tunnelvisie op de loer. Zijn richtingsgevoel is niet erg goed, dus als er iets met kaartlezen moet gebeuren is hij een van de zwakste schakels. Ook de weg terug weten in bijvoorbeeld een doolhof zal lastig worden.
    Extra: In zijn vrije tijd doet hij veel aan sport, hij doet aan honkbal, tennis, loopt vaak hard en thuis doet hij ook nog eens push-ups enz. Tijdens WIDM zal hij vooral dat laatste ook in het hotel doen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Uiterlijk van Dennis<3^^
    Ik mag hem nu al(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Uiterlijk van Dennis<3^^
    Ik mag hem nu al(:


    G, niet gaan voortrekken ja.

    xd


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.