• Hallo Celebration,

    Je krijgt van mij toestemming om je themawedstrijd te openen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Nefretiti


    9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Sorry, guys. Het zit vol, dus er kunnen geen rollen meer aangemaakt worden

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Pluspunten tijdens WIDM:
    Minpunten tijdens WIDM:
    Extra:


    Meiden (5)
    -Max Eve Walé||Luminoase
    -Taylor Angel Brown||DamnBieber
    -Estelle "Erin" Delores||Hour
    -Jade Smith||Melieke
    -Pauline Élissa De La Rue||Charitable

    Jongens (5)
    -Matthew Rivers||Mallory
    -Peppe Luares||Owlsome
    -Rowan Daniels ||Unimaginable
    -Gabriël Ryan Bradley||Dallam
    -Logan James||LittleBirdie

    Regels:
    - Geen Mary-Sue/Gary-Stue (perfecte personages)
    - Er komt een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft
    - Minimaal 4 regels per post
    - Lees please de post's van anderen goed door
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Eerst max. 1 personage per persoon. Als er dan nog plaatsen over zijn, mag je er nog 1 aanmaken
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren
    - Geen one-liners


    BELANGRIJK
    - Ik stuur iedereen een PB waarin staat of je de mol of een kandidaat bent. (Ik trek lootjes, zo heeft iedereen evenveel kans om de mol te zijn)
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht


    Het praattopic

    Thanks!
    xx Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:27 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Naam: Matthew Rivers
    Leeftijd: 18
    Karakter: Matthew denkt dat hij alles is. Over WIDM is hij erg enthousiast, hij denkt dat hij gaat winnen. Het is zogenaamd een "makkie"voor hem om dit spelletje te winnen, hij heeft een groot ego maar eigenlijk heeft hij helemaal geen zelfvertrouwen. Hij doet alsof hij alles is, maar vanbinnen is hij zwak. Als je eenmaal doorhebt dat hij nep is kan hij veranderen in een lieve, begripvolle jongen, die met veel plezier aan dit spel deelneemt. Het doel is natuurlijk winnen voor hem, maar soms staat zijn ego in de weg.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM: Hij is erg sterk en snel. Hij is iemand die erg geschikt is voor de zwaardere opdrachten, zoals fietsen ect. Ook bij lasergamen is hij erg snel, hij is niet bang voor schaafwonden.
    Minpunten tijdens WIDM: Doordat hij denkt dat hij alles is ziet hij soms belangrijke dingen over het hoofd. Als hij denkt dat hij iets heeft g evonden, laat hij het niet meer los. Ook wilt hij zijn fouten niet toegeven.
    Extra: Matthew heeft geen problemen om mensen te leren kennen, maar sommige mensen moeten niets van hem hebben. Hij is een versierder en klaagt snel.


    •*• Lululu •*•

    Celebration schreef:
    Uiterlijk van Dennis<3^^
    Ik mag hem nu al(:


    Hahaha :Y)
    Ook een beetje zijn innerlijk zoals ik het ooit heb opgeschreven, al wijkt het best wel af x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Naam: Rowan Daniels
    Leeftijd: 16
    Karakter:
    Rowan is een beetje een stille jongen, die meestal toekijkt. Hij denkt vaak al een paar stappen vooruit. Hij is soms een beetje afwezig en vindt het moeilijk altijd even aardig tegen iedereen te doen. Hij probeert zich vaak in te houden en moet soms zijn best doen om iemand niet of te snauwen. Hij kan ook beter niet gemeen doen tegen iemand want hij is niet erg sterk en kan zichzelf dus niet goed verdedigen. Ook kan hoe dingen vaak niet allen, al zou hij dat wel willen. Hij weet erg goed wat hij wil en raakt geïrriteerd als iets niet lukt. Hij heeft ook geen geduld om dingen te blijven proberen of om dingen langzaam aan te doen. Zijn houding is niet altijd even goed, vooral omdat het soms echt lijkt alsof hij iedereen en alles haat en nergens om geeft. Hij probeert dit te veranderen, maar het lukt hem niet heel erg goed. Hij denkt vaak sneller dan dat hij praat, wat er voor zorgt dat de dingen die hij zegt niet kloppen voor andere en nogal vaag klinken. Het free runnen is begonnen met dat zijn vader het deed en erg leuk vond. Rowan zelf is er erg goed zowel free runnen als Hockey, beide vindt hij het ook helemaal geweldig. Hij kan soms een beetje vreemd overkomen en heeft weinig gevoel voor medeleven en medelijden. Hij maakt soms vreemde referenties naar zijn favoriete shows of boeken, wat er nogal veel zijn. Hij hecht soms te weinig waarde aan de mening van andere en soms te veel. Het licht er vooral aan van wie de mening is. Hij heeft zelfvertrouwen als het gaat om zijn beslissingen, maar hij heeft maar weinig zelfvertrouwen als het gaat om sociaal zijn. Hij is soms een beetje achterdochtig, maar vertrouwd de mensen die hij aardig vindt.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM:
    -Rowan is erg slim en kan logisch nadenken
    -Hij komt onschuldig over en wordt vaak onderschat
    -Hij doet aan Freerunnen, wat soms erg handig kan zijn (Hij heeft dus ook een goede conditie)
    Minpunten tijdens WIDM:
    -Rowan is niet heel erg sterk, vooral niet voor een jongen
    -Hij kan zijn mond niet houden
    -Hij heeft absoluut geen geduld
    -Hij vertrouwd mensen veel te snel en is soms een beetje goedgelovig
    Extra:

    Het kan nog zijn dat ik hem aanpas…


    We've lived in the shadows for far too long.

    NEEEEEE D: Ik wou meedoen D:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oehhh Rowan! Ik mag die naam =)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ah shit. Volgens mij was deze al een keer geopend, maar toen gesloten toch?
    Naja, ben te laat.

    Beckett schreef:
    NEEEEEE D: Ik wou meedoen D:

    Sorry, ik wou echt een plaats voor je reserveren... maar ik mocht van de moderators niet van tevoren plaatsen reserveren ;(


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Sempra schreef:
    Ah shit. Volgens mij was deze al een keer geopend, maar toen gesloten toch?
    Naja, ben te laat.

    Klopt, toen wist ik niet dat je toestemming moest hebben van de moderators^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Beckett schreef:
    NEEEEEE D: Ik wou meedoen D:


    Dit ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga proberen vanavond m'n rol in te vullen, zodat jullie niet op mij hoeven te wachten. ^.^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh come onnnn, hier baal ik echt van D:

    Je kan niet alles hebben in het leven zeker? :/


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    @Becket&Nadal ik vind t ook echt jammer...


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Fuck our lives.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:18 ]

    ik vind rowan wel op Gabriël lijken (H)
    @Hour ik kom er nu achter als je Gabriël afkort dat je dan 'Gab' krijgt:P

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:26 ]


    imperfection is beauty

    Naam: Max Eve Walé
    Leeftijd: 12
    Karakter: Max mag dan twaalf zijn, maar ze gedraagt zich eigenlijk als een zes jarige. Toch weet ze dat ze één van de jongsten is, dus gedraagt ze zich soms weer wat ouderlijk. Ze heeft er een hekel aan als mensen haar klein noemen, of haar behandelen als een klein kind. Max is dan niet hoogbegaafd, maar fysiek is ze juist erg lenig en snel. Bijna niemand is fysiek zo goed als Max. Ze is zo lenig vanwege dat ze onder vele sporten zit. Haar ouders hebben niet veel geld, toch net genoeg om alles te betalen. Daar baalt Max wel wat van omdat ze niet zoals alle anderen veel kan hebben. Toch is ze blij met wat ze heeft.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM: Max is snel en lenig, dus de fysieke opdrachten zijn wat makkelijker voor haar
    Minpunten tijdens WIDM: Max vindt het moeilijk om na te denken
    Extra: De enige angst die Max heeft, is dat ze bang is in het donker. Oorspronkelijk komt Max uit Australië, uit Melbourne. Daardoor heeft ze een Australisch accent, waar ze zich nogal voor schaamt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."