• Ik heb 31 mei eindgala en omdat ik in mijn eigen woonplaats geen jurk kon vinden, heeft mijn tante uit Maastricht aangeboden om samen met haar in Maastricht voor een galajurk te gaan kijken. Maar ik ken daar dus geen winkels waar ze zulke jurken hebben en zij ook niet. Bovendien ben ik geen fan van online winkels omdat ik een moeilijke maat heb en niet veel tijd meer heb tot het gala. Kent iemand winkels met galajurken in Maastricht die overigens ook niet te duur zijn? (100 euro vindt mijn moeder te duur).


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb ook een lastige maat, maar ik heb uiteindelijk gewoon besteld op Zalando, maar in 2 maten, waar ik normaal net tussenin zat. Ik kon gewoon retourneren, dus dat was wel fijn :]
    Maar goed, ik ken geen winkels, sorry. Woon zelf in het midden van Nederland.
    Succes!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mango heeft mooie jurken. Heb 40 betaald geloof ik. Maar Maastricht hebben we wel hele leuke winkels hoor (:


    To infinity and beyond •

    River Island misschien?
    Het verschilt een beetje bij hen.


    Tell me about it, stud.

    Pfoe daar vraag je me wat, woon er hooguit 20 minuten vandaan en ik heb geen flauw idee.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Steps misschien, maar daar hebben ze wel ook wat duurdere jurken.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Pfoe daar vraag je me wat, woon er hooguit 20 minuten een half uur vandaan en ik heb geen flauw idee.=')


    Uhm even denken.. Er moeten galawinkels in Maastricht zijn, ik heb daar ook gekeken toen ik gala had. Maarja, dat is alweer dik twee jaar geleden, ik weet echt niet meer waar ik ben gaan kijken.. :')
    Anywayz.. Ik heb even gezocht, en je zou de Odysse moeten hebben, op Rechtstraat 55. Ik ken de winkel verder niet, maargoed.. Klik naar de site
    Ook GalaRent verkoopt/verhuurt galakleding. Frankenstraat 147A KLIK (:
    Altengala is er ook een, die repareert ook kleding. Grote gracht 70, Klikerdeklik
    Oh, en misschien kun je eens bij de FunFun kijken? Het is een gewone kledingwinkel (wel nogal klein, maar okee), maar vaak hebben ze ook wat gala-achtige jurken achterin hangen (;

    Hopelijk heb je hier wat aan (; En veel succes/plezier met zoeken! (:


    Inspiration can hit you any time