• Gewoon even een topic over mijn lievelingsband <3

    (Wikipedia tekst)

    Arkona is een Russische pagan metal-band. Ze laten zich voor hun teksten beïnvloeden door de Russische folklore en de Slavische mythologie. Ze gebruiken diverse traditionele Russische instrumenten.



    De band werd in 2002, onder de naam Hyperborea, opgericht door zangeres Maria Arichipowa en drummer Alexander Korolew. In februari van dat jaar veranderde het tweetal de naam naar Arkona en nog voor het einde van het jaar brachten ze de demo Rus uit.
    Hoewel de band in 2003 enige lokale optredens had, onder meer met bands als Pagan Reign en Butterfly Temple, verloren de meeste bandleden snel hun interesse voor de band. In september 2003 was zangeres Arichipowa het enig overgebleven bandlid. Zij besloot de naam van de band echter voort te zetten en bracht in 2004 twee albums uit, waarbij zij zich liet bijstaan door diverse gastmuzikanten. In 2005 zocht Arichipowa nieuwe bandleden, waarmee ze het album Vo Slavu Velikim! opnam. In 2006 werd dat gevolgd door het livealbum Zhizn Vo Slavu, waaraan het demo-album Rus als bonus-cd werd bijgevoegd.
    Op 31 oktober 2007 presenteerde de groep, met een concert in Moskou, hun nieuwe album Ot Serdtsa K Nebu. Dit concert werd met zes camera's opgenomen voor een live-dvd. In hetzelfde jaar speelden ze hun eerste concerten in west- en midden-Europa en tekenden ze bij Napalm Records, waardoor hun cd in heel Europa te verkrijgen was. In 2009 verscheen het album Goi, Rode, Goi! en de dvd Noch Velesova.



    Voor de mensjes die vinden dat de intro te lang duurt,
    Couplet: 1:23
    Refrein: 1:45

    1. Heb je wel eens van de band gehoord?
    2. Wat vind je van de muziek?
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 21:18 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    1. Nee, dit is de eerste keer.
    2. De inhoud van Wikipedia deed me een beetje denken aan Eluveitie, die zingen ook over mythes. Toen zag ik de titel van het lied en dacht ik 'lol dat lijkt op Slania' van Eluveitie, haha. Maar ik hou wel van dit soort muziek!
    3. Heel... mythisch.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 21:23 ]


    Searching heavens for another earth

    1. Heb je wel eens van de band gehoord? nee nog nooit
    2. Wat vind je van de muziek? te lui om mijn eigen muziek nu uit te zetten en dit aan te zetten :')
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)? geen idee .


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    1. Nee, eigenlijk niet.
    2. Het heeft wel een leuke ritme.
    3. Uhm die vrouw lijkt op een hippie, ze draagt wel leuke kleren :D
    Maar het is niet echt een type band voor mij.


    Love is like a butterfly, It can fly away.

    1. Heb je wel eens van de band gehoord? Nope
    2. Wat vind je van de muziek? In het begin had ik zo iets van ja ok, dit klinkt nog best ok...tot de vrouw haar mond opentrok (cat)
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)? Niet echt mijn ding...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    1. Heb je wel eens van de band gehoord? Nope
    2. Wat vind je van de muziek? In het begin had ik zo iets van ja ok, dit klinkt nog best ok...tot de vrouw haar mond opentrok (cat)
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)? Niet echt mijn ding...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Te lui om de vragen in te vullen. Me likes it :Y)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    1. Heb je wel eens van de band gehoord? Ja :Y)
    2. Wat vind je van de muziek? Ik vind het leuk. Ik heb een aantal liedjes in mijn muzieklijst staan.
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)? Kan er allemaal mee door. Daar let ik wat minder op. Ik vind de leuke muziek een groter punt dat hoe ze eruit zien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    1. Heb je wel eens van de band gehoord? Ja :Y)
    2. Wat vind je van de muziek? Ik vind het leuk. Ik heb een aantal liedjes in mijn muzieklijst staan.
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)? Kan er allemaal mee door. Daar let ik wat minder op. Ik vind de leuke muziek een groter punt dat hoe ze eruit zien.


    Hahah, welke nummers heb je er dan instaan? :')


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    1. Heb je wel eens van de band gehoord? Nee
    2. Wat vind je van de muziek? Awesome
    3. Wat vind je van de band (dus ook uiterlijk en sfeer enzo)? Leuk


    Tonight is the night.. (Dexter)